Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst TigerBella
Øv:( Men så må i komme med næster gang:blink:

 

Vi skal da helt sikkert med næste gang. Jeg overvejer lidt om man skal have et kyskhedsbelte til den lille vuffer, men det vil nok alligevel være lidt synd for hanhundende. Duften af en parat hunhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej. Vi er nye herinde, men vi vil også gerne komme. Vi kender i hvert fald en enkelt (Tacco) fra hundetræning. Supergodt initiativ det her i øvrigt. :blink:

 

 

Velkommen til, super hyggeligt i vil med på søndag :-D

Så er der i hvert fald en lille hund som Tacco er god til at lege med :mrgreen:

 

Du må meget gerne stadig hente os på stationen:blink: Vi kan sagtens være med til at mødes tidligt eller noget, hvis det passer bedst. du siger bare hvornår du er på stationen?

 

Aftalen med Aslan er at vi mødes omkring kvart over tolv, så hvis du vil hentes omkring kl 12 ville det passe fint :-) Du kan lige se hvordan det passer med toget så får jeg det passet ind efter det :-D

 

 

 

BTW: Jeg bager også en kage så Luckyluna ikke får lange arme af at ælte alt det dej til kanelsnegle ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er lige en lille haste ændring. Lene kommer ikke, hun er på vej til Sjælland der er sygdom i hendes familie... Hvis en af jer fra viborg lige kan hjælpe mig lidt imorgen ville det være dejligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så må du loooove at tage et lille billede af Dolph'en - gider nemlig ikke slæbe både alm. kamera og video kamera med :-D

Og vil jo gerne dokumentere at han også var der:mrgreen:

Nej nej vil IKKE tage et lille billede af dolph! Men jeg vil gerne tage et STORT billede...eller ti:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Frank - kunne det være muligt at du lige opsummerede i første indlæg?

 

Adresse - personliste - og hvem vi kan kontakte i tilfælde af vi (læs - Theresa) farer vildt :-D

:ae: Du fare ikke vild, jeg hænger skilte op. Hvis bare du kan finde til viborg via 26'eren så er der skiltet fra, fra kørslen "Viborg C" mod Centrum

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej vil IKKE tage et lille billede af dolph! Men jeg vil gerne tage et STORT billede...eller ti:blink:

 

Tak :mrgreen: Så skal jeg nok stå for dogme-dokumentar..

 

Og tak - mht. skilte.. Altså.. kan sagtens komme til Viborg.. Det er mere det med at finde jer ved Klostermarken..

Hvilken adresse skal jeg skrive på gps'en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :mrgreen: Så skal jeg nok stå for dogme-dokumentar..

 

Og tak - mht. skilte.. Altså.. kan sagtens komme til Viborg.. Det er mere det med at finde jer ved Klostermarken..

Hvilken adresse skal jeg skrive på gps'en?

 

Vinkelvej 36 B

8800 Viborg

 

Det er er viborg søcamping, og ligger lige overfor klostermarken

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Aftalen med Aslan er at vi mødes omkring kvart over tolv, så hvis du vil hentes omkring kl 12 ville det passe fint :-) Du kan lige se hvordan det passer med toget så får jeg det passet ind efter det :-D

Super, toget er der 20 min i hel hver time, så jeg kan bare tage det der "lander" 11,41, så passer det jo fint:-D

 

TW: Jeg bager også en kage så Luckyluna ikke får lange arme af at ælte alt det dej til kanelsnegle ;-)

Tak, jeg er taknemmelig, især nu da mine arme er lange nok i forvejen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

 

Super, toget er der 20 min i hel hver time, så jeg kan bare tage det der "lander" 11,41, så passer det jo fint:-D

 

 

Tak, jeg er taknemmelig, især nu da mine arme er lange nok i forvejen:lol:

 

 

Super, jeg kommer derned omkring kvart i tolv så :-)

 

Kan du ikke sende mig en sms i morgen hvis der er noget, jeg har fået slettet dit nummer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du have hjælp til?

Bære kaffe fra bilen, jeg har jo 5 termokander med kaffe+plastikkrus. Jeg ville også gerne have en til at holde lexus når jeg skal tage billeder.

Og så er der lige det med at vise folk den rigtige vej fra den store P-plads til den mark hvor vi mødes

Link til indlæg
Del på andre sites

Frank, jeg har et foto spørgsmål, der er et sted hvor man kan stille kameraet til sol, hvor den nu står til standard..............skal man pille ved den elelr bare lad det stå til standard og så lav iso?

Jeg har den til at stå på AWB, så er man fri for at skulle køre mellem dagslys og overskyet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...