Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid!:-D

 

Jo flere jo bedre:blink:

 

Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!!

Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om.

 

Kan du ikke lave en update på hvem der kommer, og hvem der kan have en eller flere med i bilen?

Link til indlæg
Del på andre sites

det er stort!

 

Nårdu siger atdu har booket det, bedtyder det så at der ikke kommer andre?

Tænker på om man skal regne med mange andre hundeluftere med løs hund end os?

Der kan sagtens komme andre, men vi har retten til området. Det bliver kun sat på skov og naturstyrelsens webside at vi er der, så dem som ikke lige ser på siden ved jo ikke at det er bokket

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan sagtens komme andre, men vi har retten til området. Det bliver kun sat på skov og naturstyrelsens webside at vi er der, så dem som ikke lige ser på siden ved jo ikke at det er bokket

 

ok, det genere så heller ikke mig, men måske en reminder til dem der har en lidt forsigtig hund. MEEEEN med det store område, så skulle det da være til at få øje på, hvis der kommer andre, inden de når helt hen til én;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle fra Sjælland der har planer om at køre derover ??

 

Jeg ville rigtigt gerne og kan også, men manden vil ikke med...(det er da for langt at kører syntes han...:rolleyes:) så hvis nu der var en eller to der ville kører med og vi kunne deles om diesel og bro så kunne vi godt finde ud af det....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke hegnet ind,vel? :engel: (det er det vel sagtens for stort til)

:lol: Nej det er ikke indhegnet. Det er helt gratis at bruge området, skulle de inhegne 70.000m2 tror jeg ikke det ville være helt gratis:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...