Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kommer til hundetræf.:

 

 

Nazak

cs-dumle

Splinten,mor og mig

Luckyluna

A9

Stinemus

Linda-hvid

Tweesa

Aslan

Dorte

Lexi kyed

K9 dober

Potil (måske)

Gryn

Tanita (måske)

 

Dixi, min bedre halvdel Mach og jeg kommer også.. Mach tager spejlreflexkameraet med..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer stadig, men vi er lige nød til at vide hvordan man kommer der ud fra rutebilstationen. Må Groa komme med bybussen hvis hun er under armen?

Enten kan jeg eller lene kan komme ned og henter jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet at droppe rollespil i påsken, fordi Janni holder hvalpetræf om lørdagen. Det kan være, at vi kan overnatte, og så komme alligevel. Men kan ikke love noget endnu, da det kommer an på mange faktorer om det kan lykkes.

 

Men Milo, Imba-mand og jeg vil gerne skrives på "måske" listen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bliver altså nød til at blive sat på en måske liste.

 

 

 

Det ville virkelig være synd og alt for stressende for Aslan at være i snor hele tiden, specielt hvis han ikke kan få krudtet af.

 

Eftersom Aslan er komplet umulig, og vi er komplet umulige opdragere/trænere, kommer han overhovedet ikke på indkald, så med mindre at vi på magisk vis kan få rettet op på dette inden påske søndag kommer vi altså ikke (han skal have krudtet af ør vi vil side med ham i snor). Vi ender bare med at han løber væk :(

 

 

 

Tror aldrig vi får lavet Aslan til en drømmehund som kan gå uden snor på suk

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bliver altså nød til at blive sat på en måske liste.

 

 

 

Det ville virkelig være synd og alt for stressende for Aslan at være i snor hele tiden, specielt hvis han ikke kan få krudtet af.

 

Eftersom Aslan er komplet umulig, og vi er komplet umulige opdragere/trænere, kommer han overhovedet ikke på indkald, så med mindre at vi på magisk vis kan få rettet op på dette inden påske søndag kommer vi altså ikke (han skal have krudtet af ør vi vil side med ham i snor). Vi ender bare med at han løber væk :(

 

 

 

Tror aldrig vi får lavet Aslan til en drømmehund som kan gå uden snor på suk

 

og heller ikke selvom i kommer lidt før tid og krudter af sammen med de andre der kommer før? Der er jo ingen der siger at i skal blive der resten af dagen. Du må se det som alletiders mulighed for at møde nogle af os andre (og vi vil se aslan:mrgreen:)

 

Jeg er sikker påat Aslan ikke er den eneste der mister hjernen ved synet af så mange hunde, det er der altså ingen der bliver sure over eller noget:blink:

Vi er faktisk søde indeni og tænker ikke dårligt om andre der har en ung legeglad hund, man har jo selv været der;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

og heller ikke selvom i kommer lidt før tid og krudter af sammen med de andre der kommer før? Der er jo ingen der siger at i skal blive der resten af dagen. Du må se det som alletiders mulighed for at møde nogle af os andre (og vi vil se aslan:mrgreen:)

 

Jeg er sikker påat Aslan ikke er den eneste der mister hjernen ved synet af så mange hunde, det er der altså ingen der bliver sure over eller noget:blink:

Vi er faktisk søde indeni og tænker ikke dårligt om andre der har en ung legeglad hund, man har jo selv været der;-)

 

 

Probemet er at vi kan rissikere at han overhovedet ikke kommer, heller ikke selv om de andre hunde er der/kommer.:cry:

 

Martin har præsteret at stå i 15 min til hundetræning og kalde......ingen reaktion. Så hører vi hvordan folk er kørt fra deres hund, og siden den dag er den altid kommet, men vi stoler bare ikke på at det virker!

 

Det er jo ret ærgeligt, for det ville være godt for ham inden vi kører til fyn. Men det er jo en måske liste, så der er stadig håb :blink: og vi har en måned og 12 dage dvs 40 dages tid til indkald i snor morgen og eftermiddag!

 

 

Og selvfølgelig er I søde inden i, så det er ikke jer jeg frygter, det er at Aslan vitterligt ikke vil komme.:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at være på tværs eller noget, men vi er nød til at være sikker på Groa ikke bliver tromlet ned af store hunde. Hun har desværre haft den oplevlse nogle gange. Vi arbejder med det og det går fremad, vil være ærgeligt hvis det hele bliver ødelagt.

 

Selvfølgelig er I det, men Klostermarken er jo kææææmpe :5up:

 

Jeg har en eller anden (naiv :confused::oops:) forestilling om, at vi spreder os noget ud og danner grupper efter hundenes størrelse og temperament - men måske er det bare mig, der forestiller mig noget :oops:

 

Jeg vil jo meget gerne, at Jacki kan løbe løs og hilse og lege, men er udmærket klar over, at hun kan virke voldsom af ren overstadighed :roll::engel: så skal hun have den mulighed, skal det foregå sammen med hunde, der er psykisk og fysisk stærke nok til at klare hende, hun skal jo ikke forårsage skade på andre

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...