Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig er I det, men Klostermarken er jo kææææmpe :5up:

 

Jeg har en eller anden (naiv :confused::oops:) forestilling om, at vi spreder os noget ud og danner grupper efter hundenes størrelse og temperament - men måske er det bare mig, der forestiller mig noget :oops:

 

Jeg vil jo meget gerne, at Jacki kan løbe løs og hilse og lege, men er udmærket klar over, at hun kan virke voldsom af ren overstadighed :roll::engel: så skal hun have den mulighed, skal det foregå sammen med hunde, der er psykisk og fysisk stærke nok til at klare hende, hun skal jo ikke forårsage skade på andre

Jeg troede bare vi kunne sprede os lidt efter løbe løs/gå i snor lidt af tiden og så have dem i snor til sidst...

 

Ikke at det ikke er smart at opdele efter størrelse, men Dumle har det altså med at tromle dem på hans egen størrelse :oops: og nu er Lexus jo bedste vennen og man kan ikke ligefrem sige de ryger i samme størrelsesgruppe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er lidt i tvivl om vi skal melde fra, for vi vil ikke være til besvær og gøre at andre hunde ikke kan løbe frit.

 

Groa må gerne rende løs med andre hunde, men vil gerne selv vælge dem som jeg mener hun kan med.

Vil være rigtig ked af der pludselig kommer en stor hund farende fra den anden ende af marken.:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt i tvivl om vi skal melde fra, for vi vil ikke være til besvær og gøre at andre hunde ikke kan løbe frit.

 

Groa må gerne rende løs med andre hunde, men vil gerne selv vælge dem som jeg mener hun kan med.

Vil være rigtig ked af der pludselig kommer en stor hund farende fra den anden ende af marken.:cry:

 

Det er altså en meget stor mark, så hvis vi går helt hver for sig tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Der er også en skovdel til hvor dem med snor kan gå op imens og så kan vi have hundene løs på den marken helt væk (der er nærmest to meget store marker).

Nok kan Aslan løbe langt væk, men jeg ville dog blive overrakset hvis han løb helt op i skoven fra marken længst væk.

 

Der skal jo være plads til alle ;-)

 

Jeg tror heller ikke Dumle vil være en god legekammerat for Groa løs, men han vil nu gerne møde hende i snor (okay okay, jeg vil gerne møde Groa :engel: ).

 

Aslan... Har i egentligt prøvet med fløjte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Klostermarken er så stor at man kan dele sig op i alle de hold det skal være for at alle kan få hver deres behov dækket, og uden at nogen af grupperne kan se hinanden :-D:mrgreen:

Så jeg syntes bestemt at alle skal komme og så tager vi den derfra.

 

Gryn: jeg kan godt forstå din bekymring men vi tager selvfølgelig hensyn til Groas størrelse og sind :5up:

 

Aslan: Der ligger også en indhegnet hundeskov i Viborg hvor i evt kunne holde ind før træffet hvis du hellere vil have ham løs i indhegning, den er ikke ret stor men måske bedre end ingenting :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså en meget stor mark, så hvis vi går helt hver for sig tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Der er også en skovdel til hvor dem med snor kan gå op imens og så kan vi have hundene løs på den marken helt væk (der er nærmest to meget store marker).

Nok kan Aslan løbe langt væk, men jeg ville dog blive overrakset hvis han løb helt op i skoven fra marken længst væk.

 

Der skal jo være plads til alle ;-)

 

Jeg tror heller ikke Dumle vil være en god legekammerat for Groa løs, men han vil nu gerne møde hende i snor (okay okay, jeg vil gerne møde Groa :engel: ).

 

Aslan... Har i egentligt prøvet med fløjte?

 

Det kan vi sagtens finde ud af, vil også rigtig gerne møde jer. Glæder mig til at klappe på Dumle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også rigtigt gerne at vi opdeler os... Karla kan sagtens lege med store hunde, men hendes mor er sgu altid lidt nervøs for at hun bliver tromlet - da hun er frygtløs :shock:

 

Derudover vil jeg melde mig endnu mere besværlig og sige, at vi kan kun være med til løs leg med max 5-6 andre hunde af gangen... mere end det kan Karla ikke overskue - så stresser hun op og vælter forvirret rundt og får intet ud af det.... men hvis det er et kææææææmpe sted, så skulle der vel også være muligt at opdele os, så hundene passer sammen i størrelse, temperament osv... til løs leg...

 

Vi kan sagtens gå tur sammen med en masse, selvom hun absolut ikke kan gå pænt hvis der er så mange spændende hunde omkring os ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Vi kan sagtens være i små grupper hvis det er det der skiller os;-)

Prøv lige at se det billede af klostermarken. De små "klatter" øverst i højre hjørne er almindelige paraselhusgrunde. Det skulle gerne give et lille indtryk af hvor kæmestort området er:blink:

http://www.hunde-forum.dk/debat/5555-tid-og-dato-hundetraef-10.html#post145357

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan sagtens være i små grupper hvis det er det der skiller os;-)

Prøv lige at se det billede af klostermarken. De små "klatter" øverst i højre hjørne er almindelige paraselhusgrunde. Det skulle gerne give et lille indtryk af hvor kæmestort området er:blink:

Jan, Groa og jeg vil stadig gerne med, og vi takker ja til tilbudet om lift fra rutebiletationen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tweety
Vi bliver altså nød til at blive sat på en måske liste.

 

 

 

Det ville virkelig være synd og alt for stressende for Aslan at være i snor hele tiden, specielt hvis han ikke kan få krudtet af.

 

Eftersom Aslan er komplet umulig, og vi er komplet umulige opdragere/trænere, kommer han overhovedet ikke på indkald, så med mindre at vi på magisk vis kan få rettet op på dette inden påske søndag kommer vi altså ikke (han skal have krudtet af ør vi vil side med ham i snor). Vi ender bare med at han løber væk :(

 

 

 

Tror aldrig vi får lavet Aslan til en drømmehund som kan gå uden snor på suk

 

Hehe.. Så kan Aslan stikke af med Dixi.. Hun reagerer heller ikke på mit indkald.. Især ikke hvis der er nogen at lege med.. Så kigger hun ikke engang op på mig..

 

Men hvis der skal gå 3 timer før jeg får fat i hende, så er der ikke noget at gøre.. Tror ikke at Aslan ville stikke helt af, men jeg kan godt forstå du frygter det, for jeg har det på nøjagtig samme måde.. Jeg får stress hver gang jeg slipper hende af linen.. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Så kan Aslan stikke af med Dixi.. Hun reagerer heller ikke på mit indkald.. Især ikke hvis der er nogen at lege med.. Så kigger hun ikke engang op på mig..

 

Men hvis der skal gå 3 timer før jeg får fat i hende, så er der ikke noget at gøre.. Tror ikke at Aslan ville stikke helt af, men jeg kan godt forstå du frygter det, for jeg har det på nøjagtig samme måde.. Jeg får stress hver gang jeg slipper hende af linen.. :oops:

 

Vi får det skide hyggeligt os tre, du, Aslan og jeg :5up: når vi går og venter på, at det passer vores kræ at indfinde sig, lææææænge efter de andre er taget hjem :engel: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får det skide hyggeligt os tre, du, Aslan og jeg :5up: når vi går og venter på, at det passer vores kræ at indfinde sig, lææææænge efter de andre er taget hjem :engel: :blink: :mrgreen:

 

 

Jeg tror jeg vil give Martin stikket, så kan han bestemme hvad vi skal og ikke skal, men jeg skal da lige have kigget nærmere på den hudneskov:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får det skide hyggeligt os tre, du, Aslan og jeg :5up: når vi går og venter på, at det passer vores kræ at indfinde sig, lææææænge efter de andre er taget hjem :engel: :blink: :mrgreen:

Så kan jeg få Dumle til at rende rundt og skælde ud når de ikke gider komme, det er han nemlig helt fantastisk til :mrgreen: (dog som regel uden jeg beder ham om det :???::lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tweety
Vi får det skide hyggeligt os tre, du, Aslan og jeg :5up: når vi går og venter på, at det passer vores kræ at indfinde sig, lææææænge efter de andre er taget hjem :engel: :blink: :mrgreen:

 

Ha.. Ja Jacki er jo også bare et stort legebarn som Dixi.. :engel:

 

Aslan: Tror ikke du skal frygte at han ikke kommer tilbage.. Han skal nok komme.. På et eller andet tidspunkt.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan: Tror ikke du skal frygte at han ikke kommer tilbage.. Han skal nok komme.. På et eller andet tidspunkt.. :blink:

 

Men vi har ikke 3 dage :mrgreen:

 

Men indtil videre kommer han 100% på indkald i haven, nu skal vi til at øve "jeg står i døren" indkald, men det har jeg luret hvordan jeg skal takle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tweety
Men vi har ikke 3 dage :mrgreen:

 

Men indtil videre kommer han 100% på indkald i haven, nu skal vi til at øve "jeg står i døren" indkald, men det har jeg luret hvordan jeg skal takle!

 

Altså det er da mere end hva Dixi gør.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tweety
Men vi har ikke 3 dage :mrgreen:

 

Men indtil videre kommer han 100% på indkald i haven, nu skal vi til at øve "jeg står i døren" indkald, men det har jeg luret hvordan jeg skal takle!

 

Altså det er da mere end hva Dixi gør.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...