Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst K9 Dober

Måske Dixie med ejere (Tweety) kommer også, så kan vi jo også lokke med at få taget billeder der (Bobo)? Ah, skal også lige have fat i Stine Cala-Art og høre om hun vil med og tage billeder også! :idea:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg melder mig frivilligt til at tage kanelsnegle med til de tobenede og rodisticks til hundene:mrgreen: det kan nemlig fragtes i en rygsæk:blink:

 

 

:klap::mums: jeg elsker kanelsnegle :5up:

 

Tacco springer over på rodisticks men jeg skal nok sørge for at der også er noget lækkert til ham :-D

 

 

 

Hvis nogen har brug for et lift fra banegården kan jeg godt køre en tur ind efter jer. Jeg kan smide jannik og Tacco af på marken først, så har jeg plads til 3 mennesker og deres hunde, hvis de kan sidde på skødet :-D Der er også plads i bagagerummet til en hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::mums: jeg elsker kanelsnegle :5up:

 

Tacco springer over på rodisticks men jeg skal nok sørge for at der også er noget lækkert til ham :-D

 

 

 

Hvis nogen har brug for et lift fra banegården kan jeg godt køre en tur ind efter jer. Jeg kan smide jannik og Tacco af på marken først, så har jeg plads til 3 mennesker og deres hunde, hvis de kan sidde på skødet :-D Der er også plads i bagagerummet til en hund.

 

:vinken:hvor er du bare sød, det vil vi da gerne tage i mod:-D

nej klart, han er jo ikke tvangsindlagt til noget han ikke kan tåle:) Hvad må han få?

Link til indlæg
Del på andre sites

øv øv har lige "krakket" og det tager 3 timer og 40 minutter hver vej - ville ellers gerne have været med, selvom det var på den anden side af broen:cry:

 

altså, nu er det nu, hvor i skal slå jer sammen, jer fra djævleøen og lave en dag ud af det. Så kan I jo samle aslan og umulia op på vejen;-)

 

jeg er da sikker på jeg også skal bruge MINDST 2 timer på transport hver vej...

 

KOM NUUUUUUUUUUUUU:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, nu er det nu, hvor i skal slå jer sammen, jer fra djævleøen og lave en dag ud af det. Så kan I jo samle aslan og umulia op på vejen;-)

 

jeg er da sikker på jeg også skal bruge MINDST 2 timer på transport hver vej...

 

KOM NUUUUUUUUUUUUU:bigsmile:

 

Godt nok er min voldsomme volvo stor - meenn Aslan, en GD, en ddb og mine egne 2 hunde .................. tror sku vi skal have en meget stor hestetrailer spændt efter volvo så :blink:

 

Forøvrigt skal jeg til 18 års føs´dag om lørdagen .............

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok er min voldsomme volvo stor - meenn Aslan, en GD, en ddb og mine egne 2 hunde .................. tror sku vi skal have en meget stor hestetrailer spændt efter volvo så :blink:

 

Forøvrigt skal jeg til 18 års føs´dag om lørdagen .............

 

altså i skal jo slå jer sammen:roll::mrgreen:

 

Noget med en bus eller noget ikk:blink: I skal jo også have plads til nollike, ascha, envy, ninjamor, azurodamen, sonja, priceman, toffimor, samson og en hel masse flere, kan du nok se:blink:

 

Og føsdagen er jo netop... om lørdagen...:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...