Hop til indhold

Piv, piv, piv, av og åhhh....


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor

For det ikk ska vær løwn har kiropraktoren ferie denne uge. Hun mente hun havde fortalt mig det, men nix, det ved jeg hun ikke har.

 

Så nu skal Pelle enten være på smertestillende en uge mere eller også prøver jeg lige og ser hvordan han får det uden.

Næste uge har jeg stort set bare ikke noget jeg kan rykke for at komme afsted :(

Link til indlæg
Del på andre sites

For det ikk ska vær løwn har kiropraktoren ferie denne uge. Hun mente hun havde fortalt mig det, men nix, det ved jeg hun ikke har.

 

Så nu skal Pelle enten være på smertestillende en uge mere eller også prøver jeg lige og ser hvordan han får det uden.

Næste uge har jeg stort set bare ikke noget jeg kan rykke for at komme afsted :(

 

Ej altså, man kan da ikke tage på ferie, når der er en Pelle-hund, som skal bruge noget hjælp. :(

 

Jeg håber han kan klare sig uden rimadylerne snart. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

For det ikk ska vær løwn har kiropraktoren ferie denne uge. Hun mente hun havde fortalt mig det, men nix, det ved jeg hun ikke har.

 

Så nu skal Pelle enten være på smertestillende en uge mere eller også prøver jeg lige og ser hvordan han får det uden.

Næste uge har jeg stort set bare ikke noget jeg kan rykke for at komme afsted :(

 

Stakkels Pelle og stakkels dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

For det ikk ska vær løwn har kiropraktoren ferie denne uge. Hun mente hun havde fortalt mig det, men nix, det ved jeg hun ikke har.

 

Så nu skal Pelle enten være på smertestillende en uge mere eller også prøver jeg lige og ser hvordan han får det uden.

Næste uge har jeg stort set bare ikke noget jeg kan rykke for at komme afsted :(

 

 

Det er en rigtig ærgerlig situation som du og Pelle er kommet i :ae: :ae:

Kan du evt ikke finde en anden kiropraktor eller en som giver massage som kan tage Palle ind?

Redigeret af ridiger
taste fejl, nu skulle det være rettet Nollike. UPS
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en rigtig ærgerlig situation som du og Palle er kommet i :ae: :ae:

Kan du evt ikke finde en anden kiropraktor eller en som giver massage som kan tage Palle ind?

 

Øhm, han hedder altså Pelle :blink: Ikke at det har nogen betydning for hans nakke, men hvis han både skal have ondt i nakken og kaldes Palle samtidig, så synes jeg altså at det grænser til dyremishandling :cry::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

For det ikk ska vær løwn har kiropraktoren ferie denne uge. Hun mente hun havde fortalt mig det, men nix, det ved jeg hun ikke har.

 

Så nu skal Pelle enten være på smertestillende en uge mere eller også prøver jeg lige og ser hvordan han får det uden.

Næste uge har jeg stort set bare ikke noget jeg kan rykke for at komme afsted :(

 

Ææææv for pokker da :megaked: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ej altså, man kan da ikke tage på ferie, når der er en Pelle-hund, som skal bruge noget hjælp. :(

 

Jeg håber han kan klare sig uden rimadylerne snart. :ae:

 

Han har ikke fået i dag og klarer sig indtil videre fint.

Han var lige med til vores Jane dyrlæge fordi jeg skulle have set Batman igennem.

Det er lidt sølle med ham - Batman :(

 

Pelle kom på vægten rent rutinemæssigt og jeg var ved at vælte ned at sålerne: 38,6 kg uden at være overvægtig :shock:

 

Jane fik rigtigt mange mysser på halsen - altså at Pelle - ikke af mig og det var en god oplevelse for Pelle

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har ikke fået i dag og klarer sig indtil videre fint.

Han var lige med til vores Jane dyrlæge fordi jeg skulle have set Batman igennem.

Det er lidt sølle med ham - Batman :(

 

Pelle kom på vægten rent rutinemæssigt og jeg var ved at vælte ned at sålerne: 38,6 kg uden at være overvægtig :shock:

 

Jane fik rigtigt mange mysser på halsen - altså at Pelle - ikke af mig og det var en god oplevelse for Pelle

 

:shock: Hvad er der galt med Batman??? :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har ikke fået i dag og klarer sig indtil videre fint.

Han var lige med til vores Jane dyrlæge fordi jeg skulle have set Batman igennem.

Det er lidt sølle med ham - Batman :(

 

Pelle kom på vægten rent rutinemæssigt og jeg var ved at vælte ned at sålerne: 38,6 kg uden at være overvægtig :shock:

 

Jane fik rigtigt mange mysser på halsen - altså at Pelle - ikke af mig og det var en god oplevelse for Pelle

 

Hvad er der med Batman ? :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:shock: Hvad er der galt med Batman??? :cry:

 

Laaang historie: Jeg fik ham fra et stort og fint dyrehospital hvor han var indlevert som ejerløs,

De havde haft ham et nogle dage og jeg blev spurgt om det var noget for mig sådan en mis.

 

Mig og sønneke afsted og vi faldt pladask for missekatten.

En af vet. sygeplejerskerne mente han havde "lidt øremider" så jeg fik noget at dryppe ørene med. Og så regnede jeg jo med, at når han havde boet på et dyrehospital nogle dage - og de ville videreformidle ham - at han var undersøgt og godkendt.

Nix..

 

Hjem med ham, men han hostede og snottede, så jeg tog til min egen dyrlæge der kunne konstatere at missen var fuld af orm, øremider og var slemt angrebet af kattesyge.

 

Midemidlet jeg fik, brugte "man" ikke længere fordi der var irriterende for katten, og den injektion han fik mod orm ville også tage miderne.

 

Det tog ca tre måneder at kurere kattesygen med gentaget kur og Batman blev frisk.

 

Nu er han 10 år og eftervirkningerne af kattesygen har sat ind med nedsat immunforsvar og fra tid til anden lyd på lungerne, så jeg kan høre ham over hele huset.

Det bliver han behandlet for med antibiotika og det var tur igen nu.

 

Jeg var bare bekymret for om der var mere pga måden han spiser på: Grovæder og kaster op, som Chilly også gjorde hvor Jane fortalte at det var et typisk tegn på en lever der ikke duede.

 

Så Batman skulle lige tjekkes. Han er blød og fin i det hele så ingen grund til bekymring over det.

 

Han er sat på Hills J/D for haltheden til jeg får ham til kiro og evt finder ud af hvad han skal have. Jeg er ikke vild med Hills, men lige nu og her må det være sådan..

 

Han fik smertestillende og penicillin og skal være på det et stykke tid.

 

Han var SÅ dygtig, var han, to injektioner og rode og rage på ham og han tog det så flot. Og 40 km i bil hver vej.

 

Han er ikke længere vant til at være med i bilen, det var han som ungkat, da var han ofte med og var løs i bilen.

Nu er han i bur udervejs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Laaang historie: Jeg fik ham fra et stort og fint dyrehospital hvor han var indlevert som ejerløs,

De havde haft ham et nogle dage og jeg blev spurgt om det var noget for mig sådan en mis.

 

Mig og sønneke afsted og vi faldt pladask for missekatten.

En af vet. sygeplejerskerne mente han havde "lidt øremider" så jeg fik noget at dryppe ørene med. Og så regnede jeg jo med, at når han havde boet på et dyrehospital nogle dage - og de ville videreformidle ham - at han var undersøgt og godkendt.

Nix..

 

Hjem med ham, men han hostede og snottede, så jeg tog til min egen dyrlæge der kunne konstatere at missen var fuld af orm, øremider og var slemt angrebet af kattesyge.

 

Midemidlet jeg fik, brugte "man" ikke længere fordi der var irriterende for katten, og den injektion han fik mod orm ville også tage miderne.

 

Det tog ca tre måneder at kurere kattesygen med gentaget kur og Batman blev frisk.

 

Nu er han 10 år og eftervirkningerne af kattesygen har sat ind med nedsat immunforsvar og fra tid til anden lyd på lungerne, så jeg kan høre ham over hele huset.

Det bliver han behandlet for med antibiotika og det var tur igen nu.

 

Jeg var bare bekymret for om der var mere pga måden han spiser på: Grovæder og kaster op, som Chilly også gjorde hvor Jane fortalte at det var et typisk tegn på en lever der ikke duede.

 

Så Batman skulle lige tjekkes. Han er blød og fin i det hele så ingen grund til bekymring over det.

 

Han er sat på Hills J/D for haltheden til jeg får ham til kiro og evt finder ud af hvad han skal have. Jeg er ikke vild med Hills, men lige nu og her må det være sådan..

 

Han fik smertestillende og penicillin og skal være på det et stykke tid.

 

Han var SÅ dygtig, var han, to injektioner og rode og rage på ham og han tog det så flot. Og 40 km i bil hver vej.

 

Han er ikke længere vant til at være med i bilen, det var han som ungkat, da var han ofte med og var løs i bilen.

Nu er han i bur udervejs.

 

Nårh Batman :cry: :ae: Jeg krydser fingre for at han snart er fit for fight igen så :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er en rigtig ærgerlig situation som du og Pelle er kommet i :ae: :ae:

Kan du evt ikke finde en anden kiropraktor eller en som giver massage som kan tage Palle ind?

 

Jeg venter, for som nævnt er han smertefri nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har ikke fået i dag og klarer sig indtil videre fint.

Han var lige med til vores Jane dyrlæge fordi jeg skulle have set Batman igennem.

Det er lidt sølle med ham - Batman :(

 

Pelle kom på vægten rent rutinemæssigt og jeg var ved at vælte ned at sålerne: 38,6 kg uden at være overvægtig :shock:

 

Jane fik rigtigt mange mysser på halsen - altså at Pelle - ikke af mig og det var en god oplevelse for Pelle

 

Dejligt at han har klaret sig uden idag. :5up: Jeg håber det varer ved.

 

Orv, hvor vildt at han vejer så meget Pelle, er det ikke meget for en lab? Eller bare mig der intet aner... det er nok den største sandsynlighed. :mrgreen:

 

:ae: til Batman, flot at han klarede det hele i stiv pote. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Dejligt at han har klaret sig uden idag. :5up: Jeg håber det varer ved.

 

Orv, hvor vildt at han vejer så meget Pelle, er det ikke meget for en lab? Eller bare mig der intet aner... det er nok den største sandsynlighed. :mrgreen:

 

:ae: til Batman, flot at han klarede det hele i stiv pote. :cool:

 

Pelle vejer i overkanten og jeg som netop havde sagt til dyrlægen da han skulle have medicin at han vejer vel de sædvanlige 35 - 36 kg han plejer at ligge på :roll:

 

Ja, Batman er sej :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har ikke fået i dag og klarer sig indtil videre fint.

Han var lige med til vores Jane dyrlæge fordi jeg skulle have set Batman igennem.

Det er lidt sølle med ham - Batman :(

 

Pelle kom på vægten rent rutinemæssigt og jeg var ved at vælte ned at sålerne: 38,6 kg uden at være overvægtig :shock:

 

Jane fik rigtigt mange mysser på halsen - altså at Pelle - ikke af mig og det var en god oplevelse for Pelle

 

Lækkert, at Pelle er ved at være fit igen :5up: Smerter er noget opreklameret noget :evil::(

 

Stakkels Batman :ae: men super at han er lige så sej som navnebroder-superhelten :cool:

 

Personligt, synes jeg indlægget ville have haft en betydelig underholdningsværdi, hvis Jane havde fået mysserne af dig og ikke af Pelle :engel::oops: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelle vejer i overkanten og jeg som netop havde sagt til dyrlægen da han skulle have medicin at han vejer vel de sædvanlige 35 - 36 kg han plejer at ligge på :roll:

 

Ja, Batman er sej :-D

 

Hihi, nårh ja, men et par kilo mere er jo ikke så meget i overkanten. :lol:

 

Jeg troede faktisk ikke hanlabberne sneg sig op på mere end godt 30 kg, så lærte jeg lige noget nyt idag. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Går det stadig godt med Pelle? Og hvad med Batman?

 

Pelle har det fint, tak :-D

 

Batman derimod, jo han har det OK; men den injektion han fik mod smerter ville vare i to dage og nu er han halt igen.

Jeg skulle så give ham Metacam, men det virker ikke lige så godt.

 

Smertefri ændrede han adfærd og var langt roligere om natten end han plejer at være. Han jager mig typisk ud af sengen to - fire gange pr nat for at blive lukket ud eller ind. Det er rigtig drøjt, synes jeg.

 

Så jeg må have et andet smertemiddel til ham OG håber kiropraktoren kan fixe ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...