cs-dumle Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Endelig Nu kan vi være med på snebolden med snebilleder Vi gik i haven og nød det da det havde lagt sig, Dumle kan desværre ikke være i det for længe da der kommer snebolde i pelsen, han ville ellers gerne blive ude i det hele dagen Juhuuu man kan berave hele hovedet i det [ATTACH]6295[/ATTACH] og få det på næsen [ATTACH]6296[/ATTACH] er jeg ikke fin? [ATTACH]6297[/ATTACH] Sagde du noget? Jeg har ikke rigtig tid lige nu [ATTACH]6299[/ATTACH] Wuuuhuuu [ATTACH]6300[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor klær sne Dumle godt Og jo, han er sq fin, me love :hjerte: Dejlige Dumle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Jaaa, sne er bare godt [ATTACH]6301[/ATTACH] uh, man kan faktisk spise snebolde [ATTACH]6302[/ATTACH] Har jeg noget på næsen siger du? [ATTACH]6303[/ATTACH] Har altså ikke tid far... [ATTACH]6304[/ATTACH] Det er god at rulle i [ATTACH]6305[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Har jeg noget på næsen siger du? [ATTACH]6303[/ATTACH] Julemanden Dumle fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Her kommer jeg [ATTACH]6306[/ATTACH] Dræb sneen! [ATTACH]6307[/ATTACH] Øv, skal vi ind igen nu? [ATTACH]6308[/ATTACH] Ved godt det er et hundeforum, men syntes lige i skulle se at katten altså også har været ude i sneen. Det var dog kun lige ud af vinduet, opdage det var vådt og koldt og så hurtigt ind igen [ATTACH]6309[/ATTACH] Og så var hun ellers utilfreds med sneen resten af dagen [ATTACH]6310[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Skønne billeder :5up: Men ved du hvad - her havde vi sol og lææækkert vejr ... og I kan for min skuld godt beholde sneen, jeg er helst fri Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 fede billeder:5up: min westi var for første gang ude i snen igår han er kun 4 måneder gammel. han var godt nok meget legesyg i sne:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Julemanden Dumle fnis Nemlig Skønne billeder :5up: Men ved du hvad - her havde vi sol og lææækkert vejr ... og I kan for min skuld godt beholde sneen, jeg er helst fri Vi beholder den gerne så længe vi har vinterferie og ikke skal ud og køre fede billeder:5up: min westi var for første gang ude i snen igår han er kun 4 måneder gammel. han var godt nok meget legesyg i sne:-P Hehe det har nok været en stor oplevelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige billeder af Dumledrengen Og katten er nu også fiin - selvom den ikke ser specielt glad ud Jeg vil ogs' ha' sne Savner ordentligt sne, som ikke bare falder og er tøet igen to timer efter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hehe det har nok været en stor oplevelse jah det var det også... mere sne ville være godt men han er bange for biler osv der køre ude på vejen. han stopper og så vender han om. vi prøver vær gang lige og gå ud til vejen. men det skal nok komme:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han sød altså. Jeg håber for Dumles skyld at sneen bliver liggende i laaaaaang tid så han kan komme ud og lege noget mere i det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er han sød altså. Jeg håber for Dumles skyld at sneen bliver liggende i laaaaaang tid så han kan komme ud og lege noget mere i det. Hehe Det er jeg ret sikker på Dumle også håber på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hehe Det er jeg ret sikker på Dumle også håber på Ellers så kan det anbefales at gå ned til den lokale skøjtebane (hvis der er sådan en i nærheden altså). Ozzie og jeg har luret at der altid ligger en del is og sne udenfor banen, så i mangel af sne over det hele så vandrer vi ofte derned og så kan vilddyret få lov at hoppe lidt rundt og angribe sne dér. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ellers så kan det anbefales at gå ned til den lokale skøjtebane (hvis der er sådan en i nærheden altså). Ozzie og jeg har luret at der altid ligger en del is og sne udenfor banen, så i mangel af sne over det hele så vandrer vi ofte derned og så kan vilddyret få lov at hoppe lidt rundt og angribe sne dér. Haha Hvor hygeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 den smule vi havde er væk igen, men det er ok, for det har været smukt solskin istedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 hov og tak for de mange dejlige dumle billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dumle er fin! Også i sne :blink: Men I skulle altså hellere have kommet ud og lege med os! Fik mig endelig taget sammen til at prøve det der Klostermarken-noget.... og for pokker hvor er der fedt! Tog afsted i høj sol og halvvejs i Viborg var alt hvidt ;o) Så hundene fik lov at tumle i sne, løbe stærkt, søge efter pølser, gå på en tilfrossen sø (indtil jeg opdagede det og fik dem ind igen ) og grave efter mus ;o) Dejlig tur. Thor rullede sig næsten non-stop i sneen og kom faktisk når jeg kaldte de fleste gange... og så kan han faktisk også kaldes ind, når der er andre hunde!!! Vi mødte nemlig en fin sort/hvid cocker, der hed Sofus - han syntes tøserne var fiiiine ;o) Hø... og så skal man altså liiiige vænne sig til at have hanhund ;o) Vi var der jo et par timer og på et tidspunkt skulle jeg tisse Så ind i krattet med mig... og så tissede den bøvede hanhund ligeså fint på mig - og ja ja, jeg ved godt at det sikkert var pænt ment og noget med flokhalløj og sådan... men jeg var altså ikke taknemmelig! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dumle er fin! Også i sne :blink: Men I skulle altså hellere have kommet ud og lege med os! Fik mig endelig taget sammen til at prøve det der Klostermarken-noget.... og for pokker hvor er der fedt! Tog afsted i høj sol og halvvejs i Viborg var alt hvidt ;o) Så hundene fik lov at tumle i sne, løbe stærkt, søge efter pølser, gå på en tilfrossen sø (indtil jeg opdagede det og fik dem ind igen ) og grave efter mus ;o) Dejlig tur. Thor rullede sig næsten non-stop i sneen og kom faktisk når jeg kaldte de fleste gange... og så kan han faktisk også kaldes ind, når der er andre hunde!!! Vi mødte nemlig en fin sort/hvid cocker, der hed Sofus - han syntes tøserne var fiiiine ;o) Hø... og så skal man altså liiiige vænne sig til at have hanhund ;o) Vi var der jo et par timer og på et tidspunkt skulle jeg tisse Så ind i krattet med mig... og så tissede den bøvede hanhund ligeså fint på mig - og ja ja, jeg ved godt at det sikkert var pænt ment og noget med flokhalløj og sådan... men jeg var altså ikke taknemmelig! Haha :lol: Sikke da en tur Nej søen skal man vist være lidt forsigtig med for tiden Jeg ved nu ikke om det er noget flokhalløjsa, Dumle går ihvert fald ikke rundt og tisser på os :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Haha :lol: Sikke da en tur Nej søen skal man vist være lidt forsigtig med for tiden Jeg ved nu ikke om det er noget flokhalløjsa, Dumle går ihvert fald ikke rundt og tisser på os :lol: Det gør han heller ikke ellers ;o) Men når jeg nu også tissede, var det åbenbart ok lige at tisse oveni.... mig Så har jeg bare lært at man ikke skal rende rundt og tisse i skoven.... eller noget ;o) Men det er godt nok et lækkert sted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det gør han heller ikke ellers ;o) Men når jeg nu også tissede, var det åbenbart ok lige at tisse oveni.... mig Så har jeg bare lært at man ikke skal rende rundt og tisse i skoven.... eller noget ;o) Men det er godt nok et lækkert sted! Haha Ja, det er det, der er masser af plads at løbe på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej nogle fine Dumle billeder! Der er da en hund som forstår at elske sne med hud og hår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej nogle fine Dumle billeder! Der er da en hund som forstår at elske sne med hud og hår Det er det ihvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts