Hop til indhold

SÅ fik vi sne

cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Endelig :mrgreen: Nu kan vi være med på snebolden med snebilleder :mrgreen:

Vi gik i haven og nød det da det havde lagt sig, Dumle kan desværre ikke være i det for længe da der kommer snebolde i pelsen, han ville ellers gerne blive ude i det hele dagen :lol:

Juhuuu man kan berave hele hovedet i det :lol:

[ATTACH]6295[/ATTACH]

og få det på næsen

[ATTACH]6296[/ATTACH]

er jeg ikke fin?

[ATTACH]6297[/ATTACH]

Sagde du noget? Jeg har ikke rigtig tid lige nu

[ATTACH]6299[/ATTACH]

Wuuuhuuu

[ATTACH]6300[/ATTACH]

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer jeg

[ATTACH]6306[/ATTACH]

Dræb sneen!

[ATTACH]6307[/ATTACH]

Øv, skal vi ind igen nu? :(

[ATTACH]6308[/ATTACH]

Ved godt det er et hundeforum, men syntes lige i skulle se at katten altså også har været ude i sneen. Det var dog kun lige ud af vinduet, opdage det var vådt og koldt og så hurtigt ind igen :lol:

[ATTACH]6309[/ATTACH]

Og så var hun ellers utilfreds med sneen resten af dagen :lol:

[ATTACH]6310[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Julemanden Dumle fnis

Nemlig :mrgreen:

Skønne billeder :5up:

Men ved du hvad - her havde vi sol og lææækkert vejr ... og I kan for min skuld godt beholde sneen, jeg er helst fri :mrgreen:

Vi beholder den gerne så længe vi har vinterferie og ikke skal ud og køre :lol:

fede billeder:5up:

min westi var for første gang ude i snen igår han er kun 4 måneder gammel. han var godt nok meget legesyg i sne:-P

Hehe det har nok været en stor oplevelse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400

Hehe det har nok været en stor oplevelse :lol:

jah det var det også... mere sne ville være godt

men han er bange for biler osv der køre ude på vejen. han stopper og så vender han om. vi prøver vær gang lige og gå ud til vejen. men det skal nok komme:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :lol: Det er jeg ret sikker på Dumle også håber på :lol:

Ellers så kan det anbefales at gå ned til den lokale skøjtebane (hvis der er sådan en i nærheden altså). Ozzie og jeg har luret at der altid ligger en del is og sne udenfor banen, så i mangel af sne over det hele så vandrer vi ofte derned og så kan vilddyret få lov at hoppe lidt rundt og angribe sne dér. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers så kan det anbefales at gå ned til den lokale skøjtebane (hvis der er sådan en i nærheden altså). Ozzie og jeg har luret at der altid ligger en del is og sne udenfor banen, så i mangel af sne over det hele så vandrer vi ofte derned og så kan vilddyret få lov at hoppe lidt rundt og angribe sne dér. :mrgreen:

Haha :lol: Hvor hygeligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er fin! Også i sne :blink:

Men I skulle altså hellere have kommet ud og lege med os! Fik mig endelig taget sammen til at prøve det der Klostermarken-noget.... og for pokker hvor er der fedt! Tog afsted i høj sol og halvvejs i Viborg var alt hvidt ;o) Så hundene fik lov at tumle i sne, løbe stærkt, søge efter pølser, gå på en tilfrossen sø (indtil jeg opdagede det og fik dem ind igen :shock:) og grave efter mus ;o) Dejlig tur. Thor rullede sig næsten non-stop i sneen og kom faktisk når jeg kaldte de fleste gange... og så kan han faktisk også kaldes ind, når der er andre hunde!!! Vi mødte nemlig en fin sort/hvid cocker, der hed Sofus - han syntes tøserne var fiiiine ;o)

Hø... og så skal man altså liiiige vænne sig til at have hanhund ;o) Vi var der jo et par timer og på et tidspunkt skulle jeg tisse :oops: Så ind i krattet med mig... og så tissede den bøvede hanhund ligeså fint på mig - og ja ja, jeg ved godt at det sikkert var pænt ment og noget med flokhalløj og sådan... men jeg var altså ikke taknemmelig!

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er fin! Også i sne :blink:

Men I skulle altså hellere have kommet ud og lege med os! Fik mig endelig taget sammen til at prøve det der Klostermarken-noget.... og for pokker hvor er der fedt! Tog afsted i høj sol og halvvejs i Viborg var alt hvidt ;o) Så hundene fik lov at tumle i sne, løbe stærkt, søge efter pølser, gå på en tilfrossen sø (indtil jeg opdagede det og fik dem ind igen :shock:) og grave efter mus ;o) Dejlig tur. Thor rullede sig næsten non-stop i sneen og kom faktisk når jeg kaldte de fleste gange... og så kan han faktisk også kaldes ind, når der er andre hunde!!! Vi mødte nemlig en fin sort/hvid cocker, der hed Sofus - han syntes tøserne var fiiiine ;o)

Hø... og så skal man altså liiiige vænne sig til at have hanhund ;o) Vi var der jo et par timer og på et tidspunkt skulle jeg tisse :oops: Så ind i krattet med mig... og så tissede den bøvede hanhund ligeså fint på mig - og ja ja, jeg ved godt at det sikkert var pænt ment og noget med flokhalløj og sådan... men jeg var altså ikke taknemmelig!

Haha :lol: :lol: :lol: Sikke da en tur :lol: Nej søen skal man vist være lidt forsigtig med for tiden :shock:

Jeg ved nu ikke om det er noget flokhalløjsa, Dumle går ihvert fald ikke rundt og tisser på os :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: :lol: :lol: Sikke da en tur :lol: Nej søen skal man vist være lidt forsigtig med for tiden :shock:

Jeg ved nu ikke om det er noget flokhalløjsa, Dumle går ihvert fald ikke rundt og tisser på os :lol: :lol:

Det gør han heller ikke ellers ;o) Men når jeg nu også tissede, var det åbenbart ok lige at tisse oveni.... mig :oops:

Så har jeg bare lært at man ikke skal rende rundt og tisse i skoven.... eller noget ;o)

Men det er godt nok et lækkert sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør han heller ikke ellers ;o) Men når jeg nu også tissede, var det åbenbart ok lige at tisse oveni.... mig :oops:

Så har jeg bare lært at man ikke skal rende rundt og tisse i skoven.... eller noget ;o)

Men det er godt nok et lækkert sted!

Haha :lol:

Ja, det er det, der er masser af plads at løbe på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites