Hop til indhold

Hej alle dejlige mennesker!


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej alle hunde-ejere i det kolde Danmark:vinken:.

Jeg har meldt mig til her den 4 februar, så jeg er jo lidt ny. Jeg vil bare sige hej til alle jer dejlige mennesker på H-F! Jeg har jo en dejlig hund der hedder Lajka, som elsker alt der har med mad at gøre, og alle levende dyr. Jeg vil rigtig gerne have nogle venner, og måske også lidt karma:engel:. Men karma er ikke det vigtigste. Jeg vil gerne svare på spørgsmål, men hvis jeg skal svare med det samme, så skriv til mig på min H-profil! Jeg er mega hunde afhængig, og nu er jeg ved at blive mega H-F afhængig:-). Glæder mig til at få nogle dejlige venner, og en god tid på Hunde-forum.dk. Mange hilsner AnneMette og Lajka:roll:.

 

Ps. Jeg er ikke på onsdag og torsdag(måske torsdag aften). Vi ses:blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej alle hunde-ejere i det kolde Danmark:vinken:.

Jeg har meldt mig til her den 4 februar, så jeg er jo lidt ny. Jeg vil bare sige hej til alle jer dejlige mennesker på H-F! Jeg har jo en dejlig hund der hedder Lajka, som elsker alt der har med mad at gøre, og alle levende dyr. Jeg vil rigtig gerne have nogle venner, og måske også lidt karma:engel:. Men karma er ikke det vigtigste. Jeg vil gerne svare på spørgsmål, men hvis jeg skal svare med det samme, så skriv til mig på min H-profil! Jeg er mega hunde afhængig, og nu er jeg ved at blive mega H-F afhængig:-). Glæder mig til at få nogle dejlige venner, og en god tid på Hunde-forum.dk. Mange hilsner AnneMette og Lajka:roll:.

 

Ps. Jeg er ikke på onsdag og torsdag(måske torsdag aften). Vi ses:blink:

 

Velkommen til :lol:, igen :-D

 

Hvis du vil have karma skal du osse huske at give karma (du har fået) :blink:

 

Fortæl mere om din smukke tøs, og billeder i tråden skal vi osse have:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :lol:, igen :-D

 

Hvis du vil have karma skal du osse huske at give karma (du har fået) :blink:

 

Fortæl mere om din smukke tøs, og billeder i tråden skal vi osse have:engel:

 

Okay. jeg sidder lige ved en computer hvor der ikke er så mange billeder. Har vel et.

 

picture.aspx?tid=26072306

 

her er min dejlige tøs.

hun er en blanding af en labrador og noget andet. Hun er verdens smukkeste hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde.

 

I min verden skal man gøre sig fortjent til at få karma. Det er ikke som at bytte glansbilleder. Ved godt at der er nogle der deler ud kun for at få noget igen og den måde at bruge karma på, synes jeg gør systemet værdiløst.

 

Skriv noget jeg ikke ved, skriv nogle fornuftige indlæg som jeg er fuldstændig enig i eller skriv noget jeg gerne selv ville have fundet på.... så skal du nok få karma af mig. :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde.

 

I min verden skal man gøre sig fortjent til at få karma. Det er ikke som at bytte glansbilleder. Ved godt at der er nogle der deler ud kun for at få noget igen og den måde at bruge karma på, synes jeg gør systemet værdiløst.

 

Skriv noget jeg ikke ved, skriv nogle fornuftige indlæg som jeg er fuldstændig enig i eller skriv noget jeg gerne selv ville have fundet på.... så skal du nok få karma af mig. :blink:

Yes yes.. Du skal nu aligevel have et tak;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...