AnneMette09 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hej alle hunde-ejere i det kolde Danmark:vinken:. Jeg har meldt mig til her den 4 februar, så jeg er jo lidt ny. Jeg vil bare sige hej til alle jer dejlige mennesker på H-F! Jeg har jo en dejlig hund der hedder Lajka, som elsker alt der har med mad at gøre, og alle levende dyr. Jeg vil rigtig gerne have nogle venner, og måske også lidt karma:engel:. Men karma er ikke det vigtigste. Jeg vil gerne svare på spørgsmål, men hvis jeg skal svare med det samme, så skriv til mig på min H-profil! Jeg er mega hunde afhængig, og nu er jeg ved at blive mega H-F afhængig:-). Glæder mig til at få nogle dejlige venner, og en god tid på Hunde-forum.dk. Mange hilsner AnneMette og Lajka:roll:. Ps. Jeg er ikke på onsdag og torsdag(måske torsdag aften). Vi ses:blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 hej og velkommen til annemette og lejka Glæder mig til billeder og gode historier og som du selv har opseveret man bliver nemt afhænging:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Hej Annemette! Farvel igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 hej og velkommen til annemette og lejka Glæder mig til billeder og gode historier og som du selv har opseveret man bliver nemt afhænging:mrgreen: Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hejsa og velkommen til Vil du ikke skrive lidt om dig selv og din hund? så er det nemmere at føle at man "kender" hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Velkommen til - nu får du lidt karma af mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hej alle hunde-ejere i det kolde Danmark:vinken:.Jeg har meldt mig til her den 4 februar, så jeg er jo lidt ny. Jeg vil bare sige hej til alle jer dejlige mennesker på H-F! Jeg har jo en dejlig hund der hedder Lajka, som elsker alt der har med mad at gøre, og alle levende dyr. Jeg vil rigtig gerne have nogle venner, og måske også lidt karma:engel:. Men karma er ikke det vigtigste. Jeg vil gerne svare på spørgsmål, men hvis jeg skal svare med det samme, så skriv til mig på min H-profil! Jeg er mega hunde afhængig, og nu er jeg ved at blive mega H-F afhængig:-). Glæder mig til at få nogle dejlige venner, og en god tid på Hunde-forum.dk. Mange hilsner AnneMette og Lajka:roll:. Ps. Jeg er ikke på onsdag og torsdag(måske torsdag aften). Vi ses:blink: Velkommen til , igen Hvis du vil have karma skal du osse huske at give karma (du har fået) :blink: Fortæl mere om din smukke tøs, og billeder i tråden skal vi osse have:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til , igen Hvis du vil have karma skal du osse huske at give karma (du har fået) :blink: Fortæl mere om din smukke tøs, og billeder i tråden skal vi osse have:engel: Okay. jeg sidder lige ved en computer hvor der ikke er så mange billeder. Har vel et. her er min dejlige tøs. hun er en blanding af en labrador og noget andet. Hun er verdens smukkeste hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde. I min verden skal man gøre sig fortjent til at få karma. Det er ikke som at bytte glansbilleder. Ved godt at der er nogle der deler ud kun for at få noget igen og den måde at bruge karma på, synes jeg gør systemet værdiløst. Skriv noget jeg ikke ved, skriv nogle fornuftige indlæg som jeg er fuldstændig enig i eller skriv noget jeg gerne selv ville have fundet på.... så skal du nok få karma af mig. :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde. I min verden skal man gøre sig fortjent til at få karma. Det er ikke som at bytte glansbilleder. Ved godt at der er nogle der deler ud kun for at få noget igen og den måde at bruge karma på, synes jeg gør systemet værdiløst. Skriv noget jeg ikke ved, skriv nogle fornuftige indlæg som jeg er fuldstændig enig i eller skriv noget jeg gerne selv ville have fundet på.... så skal du nok få karma af mig. :blink: Yes yes.. Du skal nu aligevel have et tak;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts