Trine Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ok nu jeg er solgt :blink: Jeg har lige set de sødeste sporseler hos www.apporten.dk til helt små hunde. De har "kun" en omkreds på 25 - 40 cm og en bryst vide på 20 cm !!!! Bella er 82 omkring brystkassen og måler ca 62 foran på brystet. Hendes sele er bare gigantisk når man ser de andre. Tænk bare at kunne putte selen ned i håndtasken og ikke bæreposen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 dem kan jeg godt nok ikke finde.... jeg kan kun se seler til store hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 De er under gruppen " mindre hunde", men du har ret de burde også stå under seler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Er der nogen der kan se hvordan de lukkes? det ligner det er velcro, men det kan vel ikke passe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 jeg tror der er et spænde under maven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Den lukkes med et klik spænde, prøv at kikke på Limex nylonselerne til de store hunde. Det er samme model, bare en anden farve og MEGET mindre. De er bare så søde i forhold til de sorte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Den lukkes med et klik spænde, prøv at kikke på Limex nylonselerne til de store hunde. Det er samme model, bare en anden farve og MEGET mindre.De er bare så søde i forhold til de sorte. jaa.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts