Hop til indhold

Billeder fra "en god dag"

Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Hehe jeg har ENDELIG fundet mit kabel til kameraet så jeg kunne få billeder på computeren, så jeg vil da lige dele de nyeste skud af jason - med gule ben, lysegrå ben og koksgrå ben :mrgreen:

Første billeder er før jason var i bad, hvor han har gule ben:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

og til sidst ved ferrodan - der vil senere blive lagt flere og bedre billeder ind på ferrodans hjemmeside http://www.ipl.dk/default.asp?id=110, men de er ikke kommet endnu, og så vil der komme en artikel i Herning Folkeblad (et fredagstillæg i marts engang). Jeg fandt hurtigt ud af at mit kamera ikke er særlig godt og da slet ikke til den belysning :neutral:

kan lige tilføje at det var helvedesvarmt derinde:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

så summa summarum er jason en stolt baby-einstein med rastahår der lytter til glam-rock? :mrgreen:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

jason takker ærbødigst hans tilhørerskare og nedværdiger sig til at give autografer i klostermarken til hundetræffet for dem der er interesserede :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Dejlige billeder. :-D

Hvor langt er du hende i træningen som redningshund?

Har selv været figurant ved mange øvelser i beredskabet også for hunde ude i Hedehusende.

arh vi er nu altså ikke så langt :blink: Vi skal op til prøve i efteråret.

Holstebro er meget anderledes end fx ålborg eller randers - her får vi lov til at kkomme selvom vi ikke har en supertrænet hund der allerede kan rundere osv osv mens de i fx ålborg og randers giver besked på at folk kan komme igen når hunden er blevet bedre (intet ondt om nogen steder: vi har ikke særlig mange interesserede i holstebro, så vi har plads til at tage dem ind der ikke er allerbedst endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

så summa summarum er jason en stolt baby-einstein med rastahår der lytter til glam-rock? :mrgreen:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

jason takker ærbødigst hans tilhørerskare og nedværdiger sig til at give autografer i klostermarken til hundetræffet for dem der er interesserede :cool:

Groa siger det er ærgeligt hun ikke kan få hvalpe, er sikker på de to kunne få de smukkeste pudler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carina G
mens de i fx ålborg og randers giver besked på at folk kan komme igen når hunden er blevet bedre (intet ondt om nogen steder: vi har ikke særlig mange interesserede i holstebro, så vi har plads til at tage dem ind der ikke er allerbedst endnu)

Vi har ingen krav om at man skal kunne rundere med hunden når man starter i Aalborg - faktisk vil vi i mange tilfælde helst have at hunden ikke har trænet rundering andre steder, da der så ikke er lavet nogle fejl med hunden :roll:.

Under alle omstændigheder starter vi runderingstræningen op helt fra bunden - med det nuværende hold lejede vi en spejderhytte i 3 dage og tog på træningslejr med masser af teori inden de kom ud at træne første gang :blink:...

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ingen krav om at man skal kunne rundere med hunden når man starter i Aalborg - faktisk vil vi i mange tilfælde helst have at hunden ikke har trænet rundering andre steder, da der så ikke er lavet nogle fejl med hunden :roll:.

Under alle omstændigheder starter vi runderingstræningen op helt fra bunden - med det nuværende hold lejede vi en spejderhytte i 3 dage og tog på træningslejr med masser af teori inden de kom ud at træne første gang :blink:...

/Carina

Uh.... lyder godt! (hvisker noget om, at Carina ville være velset til træningsweekenden - det var jo trods alt hendes koncept helt fra starten ;o) )

Træt af, at vi ikke kan komme til at træne ved beredskabet lige nu - men prøver at møve mig ind i Randers... Kimmi har trods alt bestået grundprøven og ville, hvis vi ikke stoppede i sommers, have været klar til redningshundeprøven her i foråret, tror jeg... øv!

Og hvor er Jason altså en sej lille fyr!

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carina G
Træt af, at vi ikke kan komme til at træne ved beredskabet lige nu - men prøver at møve mig ind i Randers... Kimmi har trods alt bestået grundprøven og ville, hvis vi ikke stoppede i sommers, have været klar til redningshundeprøven her i foråret, tror jeg... øv!

Hvis der er helt booket op i Randers, er der jo også redningshunde i Vesthimmerland (Løgstør) og Hobro :-).

Kunne ellers have været hyggeligt at mødes til redningshundeprøven her til foråret - jeg skal også op med min nye hund *gys* ...

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er helt booket op i Randers, er der jo også redningshunde i Vesthimmerland (Løgstør) og Hobro :-).

Kunne ellers have været hyggeligt at mødes til redningshundeprøven her til foråret - jeg skal også op med min nye hund *gys* ...

/Carina

Kunne have været rigtig hyggeligt! Er også meget træt af Århus Kommune :roll: Men med arbejde i Århus N til minimum 17.30 hver dag, så er det nok ikke realistisk at køre meget længere end til Randers :(

Er der egentlig stadig gang i Horsens, kom jeg lige til at tænke på???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

/Carina

arg undskyld :oops: Det er bare hvad jeg har fået at vide fra forskellige steder, men tror nu mere på dig så :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Carina G
arg undskyld :oops: Det er bare hvad jeg har fået at vide fra forskellige steder, men tror nu mere på dig så :engel:

Men jeg er så kommet i tanke om hvad det nok er du har hørt ... så jeg tror også på dig *GGG* :blink:

Vi har den regel i Aalborg, at inden man kan få lov til at stille op til redningshundeprøven, skal man først bestå en vejledende redningshundeprøve med alle dele i redningshundeprøven ... for runderingens vedkommende vil det sige en fuld rundering på et for hundeføreren ukendt område med 2 figuranter - kan man ikke dette, kommer man ikke til redningshundeprøve. Arealets størrelse og sværhedsgrad er større end til redningshundeprøven, så det er nok det du har hørt ?!?

Det betyder jo, at man hos os kvalificerer sig til at få lov til at stille op til en redningshundeprøve, hvilket mig bekendt ikke er tilfældet i nogle af de andre byer her i Danmark...

De sidste to gange vi har afholdt prøven, har vi haft inviteret Randers (og andre jyske byer) med !

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Men jeg er så kommet i tanke om hvad det nok er du har hørt ... så jeg tror også på dig *GGG* :blink:

Vi har den regel i Aalborg, at inden man kan få lov til at stille op til redningshundeprøven, skal man først bestå en vejledende redningshundeprøve med alle dele i redningshundeprøven ... for runderingens vedkommende vil det sige en fuld rundering på et for hundeføreren ukendt område med 2 figuranter - kan man ikke dette, kommer man ikke til redningshundeprøve. Arealets størrelse og sværhedsgrad er større end til redningshundeprøven, så det er nok det du har hørt ?!?

Det betyder jo, at man hos os kvalificerer sig til at få lov til at stille op til en redningshundeprøve, hvilket mig bekendt ikke er tilfældet i nogle af de andre byer her i Danmark...

De sidste to gange vi har afholdt prøven, har vi haft inviteret Randers (og andre jyske byer) med !

/Carina

ja, jeg tror det er sådan det er.

Det giver vel også en masse gode ideer når man mødes med forskellige andre byer også :mrgreen:

Jason og jeg ville ikke kunne klare den prøve på nuværende tidspunkt - jeg har lavet et eller andet forkert (jeg kan ikke sige hvad, men ét eller andet må jeg have gjort) og jason og jeg arbejder ikke så godt sammen for tiden. Han vil ikke rigtig løbe ud, hopper to skridt og vender sig mod mig og venter :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites