Hop til indhold

Herr Flick og Hentehårsprinsessen


potil
 Share

Recommended Posts

her er lidt billeder fra vores weekend sammen med Alba, hun er vores faste turkammerat i hverdagene :blink:

De to små hottentotter havde det hyleskægt hele weekenden :mrgreen:

 

(de to sidste billeder viser hvorfor jeg kalder hende hentehårsprinsessen :mrgreen::blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh hvor er hun fiiin:lun::lun:

 

Hun er en spaniel, men hvilken slags? er det en springer hvalp?

 

 

Jeg ved faktisk ikke hvilken slags Spaniel hun er, men hun beholder hvalpepelsen hele livet, hun er jævnaldrende med Herr Flick, altså runder snart de to år :blink:

Måske andre ved hvad for en Spaniel hun er? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er dejlig:-)

 

Altså jeg ville sige Cocker, men jeg mener bare ikke at de fåes i de farver?? :-)

 

 

jamen jeg mener også at hun er en Cocker Spaniel, men er ikke helt sikker:confused:

 

hendes ejer sagde så vidt jeg husker at hun er en Cocker spaniel hvor man har avlet sig frem til at de beholder den bløde hvalpepels, måske er det også derfor hun har de farver hun har?

Men ja, hun er en sød lille sag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil give jeres roser videre til hende, så bliver hun helt sikkert rigtig glad... :blink::engel:

Hun fik to tegninger som min niece og hendes veninde havde lavet (portrætter af Alba), Turid Rugaas "på talefod med hunden" med hjem til sine ejere og et oksehudsben til sig selv... det giver sommetider pote at være weekendhund :blink:

 

 

Herr Flick var forresten helt vild med at hapse i hendes pelsfyldte ører :mrgreen:

- eller ligge på sin skammel (tronen) og potedaske hende i hovedet når hun kom forbi :blink:

Jeg havde også videoer af dem, desværre er de forsvundet i forbindelse med at jeg overførte dem :neutral::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel er hun dejlig og vel har hun den nydeligste frisure, MEN !!! Ingen når hr. Flick til sokkeholderne (hvis en hund altså gik med sokkeholdere !) :lun:

 

 

Tusind tak :blink:

Han bliver jo endnu mere knaldfjadret af sådan nogle roser :mrgreen: (nærmest rørstrømsk)

 

altså når vores gamle hund havde været ved trimmer, lignede hun en der var ved at tabe strømpebukserne (eller havde hængerøv i strømpebukserne) så skulle ikke undre mig hvis andre hunde ligner at de bruger sokkeholdere :mrgreen:

 

oO(måske Shar pei'er kunne have brug for det?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :blink:

Han bliver jo endnu mere knaldfjadret af sådan nogle roser :mrgreen: (nærmest rørstrømsk)

 

altså når vores gamle hund havde været ved trimmer, lignede hun en der var ved at tabe strømpebukserne (eller havde hængerøv i strømpebukserne) så skulle ikke undre mig hvis andre hunde ligner at de bruger sokkeholdere :mrgreen:

 

oO(måske Shar pei'er kunne have brug for det?)

 

He he.... udtrykket "Åh, det er også de pelsbukser" fra Disneys Herkules blev også tit brugt her, dengang jeg var ejet af en skøn, lille ruhåret terrier :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he.... udtrykket "Åh, det er også de pelsbukser" fra Disneys Herkules blev også tit brugt her, dengang jeg var ejet af en skøn, lille ruhåret terrier :lun:

 

Haha, hvor sødt :blink:

 

Jeg synes nogle gange at Herr Flick minder lidt om løvemand fra Dunderklumpen, der sådan lidt "bukser og pandekager, hvor lumpent" over ham når han ikke får sin vilje :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor sødt :blink:

 

Jeg synes nogle gange at Herr Flick minder lidt om løvemand fra Dunderklumpen, der sådan lidt "bukser og pandekager, hvor lumpent" over ham når han ikke får sin vilje :mrgreen:

 

He he... han lyder altså som den herligste personlighed den hund!

 

Lige et billede af Phil fra Herkules inkl. pelsbukser ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da em søs lille hentehårs hund :lun:

 

Jeg mangler dog lidt billeder af herr flick, ikke for at brokke mig, meeeeeeeeeen jeg havde da troet der var lidt mere end 1 :(

 

Ja, han er blevet lidt forsømt på billedsiden... :oops::mrgreen:

Men skal se om jeg kan finde de videoer frem som jeg optog af dem, for der folder han sig virkelig ud :mrgreen:

Han har endda trådt hul i min nye bedste (flet)læsestol, fordi han stod og hoppede på den samtidig med at han potedaskede ud efter Alba...

Han er lidt et damp-dyr :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...