Hop til indhold

Fælles kørsel tur til viborg


Gæst tanita
 Share

Recommended Posts

I forbindelse med turen til viborg påske søndag ville jeg hører om der var nogle har fra djævleøen der ville være med på noget fælleskørsel.

 

Jeg kan kører eller kører med andre og har Rollo med (det er jo sjovest:mrgreen:)

 

Er villig til at være med til at betale en del til både bro og benz/diesel...

 

Hvis det er så kan der i vores bil være 3 voksne... en på passaseresædet og to bagved med rollo (han kan også sidde foran hos passaseren) så er der begagerummet til evt. andre hunde. 2 er nok max, hvis de skal kunne have god plads... Og ellers så er skødehunde jo til at holde ud at have på skødet :mrgreen:

 

Tænkte at man kunne mødes et sted og så lave opsamling

Link til indlæg
Del på andre sites

nu er jeg jio ikke fra øen, men jeg synes det var sådan et godt initiativ, så vi kan godt tilbyde lift til een person og hund(e) vi har kun gulplade bil, så kun 1 ekstra sæde...

 

Karla er i bur bagi, så hvis din hund kan sidde i et andet bur (dit eget) eller på skødet / i fodbrønden... så er i velkomne... jeg kører fra Horsens

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
nu er jeg jio ikke fra øen, men jeg synes det var sådan et godt initiativ, så vi kan godt tilbyde lift til een person og hund(e) vi har kun gulplade bil, så kun 1 ekstra sæde...

 

Karla er i bur bagi, så hvis din hund kan sidde i et andet bur (dit eget) eller på skødet / i fodbrønden... så er i velkomne... jeg kører fra Horsens

 

når man kører til viborg fra horsens, kommer man så i nærheden af odder?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

når man kører til viborg fra horsens, kommer man så i nærheden af odder?:blink:

 

undskyld havde misset den her :oops: det kunne man i teorien sagtens gøre, men vi har desværre måttet melde fra træffet igen :neutral: Vi har noget familiefrokost vi har lovet os selv væk til, plus træning hos Pia og så har jeg halsbetændelse oveni :roll: så det kører rigtigt....

Link til indlæg
Del på andre sites

undskyld havde misset den her :oops: det kunne man i teorien sagtens gøre, men vi har desværre måttet melde fra træffet igen :neutral: Vi har noget familiefrokost vi har lovet os selv væk til, plus træning hos Pia og så har jeg halsbetændelse oveni :roll: så det kører rigtigt....

 

ok,bare i orden. Erogså helt træt af ikke at komme til træning, men heldigvis har vi for sjov konkurrence på mandag, så helt glip afdet går vi ikke;-)

 

Og god bedring:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...