Hop til indhold

Tak til.......


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

...... Hvem end det var, der foreslog negleklipning af uvillig hund ved at have noget lækkert liggende foran hunden som den f¢rst må tage når en negl er blevet klippet.

Har lige klippet negle på Akita med god hjælp fra resterne af et farsbr¢d, og det var en stor succes! Normalt er hun ikke meget for det, trækker poterne til sig og giver 117 dæmpende signaler, men hun fandt hurtigt ud af at jo hurtigere jeg fik lov at klippe, jo hurtigere fik hun mere farsbr¢d :mrgreen: Der var meget logren og sejrsdans efter hver godbid!

 

....og som en lille sidebemærkning fik jeg i dag tilsendt de Bach dråber hun "bad om" da Robert var her (tog mig endelig sammen i mandags, og fik dem k¢bt over eBay), og hun har lige drukket 200 ml vand med den f¢rste slags dråber :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

...... Hvem end det var, der foreslog negleklipning af uvillig hund ved at have noget lækkert liggende foran hunden som den f¢rst må tage når en negl er blevet klippet.

Har lige klippet negle på Akita med god hjælp fra resterne af et farsbr¢d, og det var en stor succes! Normalt er hun ikke meget for det, trækker poterne til sig og giver 117 dæmpende signaler, men hun fandt hurtigt ud af at jo hurtigere jeg fik lov at klippe, jo hurtigere fik hun mere farsbr¢d :mrgreen: Der var meget logren og sejrsdans efter hver godbid!

 

....og som en lille sidebemærkning fik jeg i dag tilsendt de Bach dråber hun "bad om" da Robert var her (tog mig endelig sammen i mandags, og fik dem k¢bt over eBay), og hun har lige drukket 200 ml vand med den f¢rste slags dråber :blink:

 

Sæl'tak', det var maaaaj :mrgreen: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

...... Hvem end det var, der foreslog negleklipning af uvillig hund ved at have noget lækkert liggende foran hunden som den f¢rst må tage når en negl er blevet klippet.

Har lige klippet negle på Akita med god hjælp fra resterne af et farsbr¢d, og det var en stor succes! Normalt er hun ikke meget for det, trækker poterne til sig og giver 117 dæmpende signaler, men hun fandt hurtigt ud af at jo hurtigere jeg fik lov at klippe, jo hurtigere fik hun mere farsbr¢d :mrgreen: Der var meget logren og sejrsdans efter hver godbid!

 

....og som en lille sidebemærkning fik jeg i dag tilsendt de Bach dråber hun "bad om" da Robert var her (tog mig endelig sammen i mandags, og fik dem k¢bt over eBay), og hun har lige drukket 200 ml vand med den f¢rste slags dråber :blink:

 

Er det virkelig nødvendigt at klippe deres negle? Hver gang jeg har været ved dyrlægen har jeg lige bedt om at få dem klippet (er bange for jeg selv ville klippe for langt ind) og han siger altid, at det ikke er nødvendigt, de er slidt langt nok ned.

 

Kan det være fordi vi går mere på asfalt end jer eller hur:confused: Jeg har da indtryk af, at dine får mindst lige så meget motion som Samson (og måske endda mere).

Link til indlæg
Del på andre sites

I sine yngre dage (f¢r jeg fik Indy) cyklede jeg meget med hende, og da var det aldrig n¢dvendigt. Heller ikke ofte i årene efter, da hun opholdt sig meget ude i stalden med mig, med leg og l¢ben på staldgangen og på gruset udenfor. Men de bliver noget mindre slidt nu, især da de fleste af de gode uden snor ture er på græsmarker eller i skov :5up:

Lex plejede at være med Martin udenfor det meste af dagen, og daffede også mest rundt på grus og beton, men nu skal hendes også trimmes jævnligt.

Indys har altid skulle klippes, hun sætte poterne på en måde der ikke slider kl¢erne ret meget, og jeg bryder mig ikke om lange kl¢er..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det også en metode der kan bruges på ejer? sådan at man må tage et stykke trøsteslik hver gang man har klippet en negl? :mrgreen:

 

Jeg har jo trænet hende godt, så hun sidder lige så pænt - hvorimod jeg er et rystende nervevrag der mest af alt har lyst til at smide pote og negleklipper fra mig og løbe ind og gemme mig under et tæppe :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...