Hop til indhold

Lidt billeder af et par gårdhunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Hermed kommer nogle billeder, som jeg har taget af min veninde's to tøser, Bailey og Laika:-)

 

DSC_0009-1.jpg

 

DSC_0011.jpg

 

DSC_0016.jpg

 

DSC_0024-1-1.jpg

 

DSC_0026.jpg

 

DSC_0027.jpg

 

DSC_0028-1.jpg

 

DSC_0032.jpg

 

DSC_0058.jpg

 

DSC_0069.jpg

 

DSC_0071.jpg

 

DSC_0079.jpg

 

DSC_0088.jpg

 

DSC_0091.jpg

 

DSC_0096.jpg

 

Vi havde en god tur på marken bag stranden i lørdags:-)

 

 

Hvad!!!!!! jeg kan slet ikke genkende de 2 damer :lol: :lol: :lol: Der er jo kun et gravebilled og der står de ikke med nummeren i vejret :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad!!!!!! jeg kan slet ikke genkende de 2 damer :lol: :lol: :lol: Der er jo kun et gravebilled og der står de ikke med nummeren i vejret :cool:

 

Det er skam HELT bevidst.. Jeg gider ikke tage billeder af hunde, der står og graver:mrgreen: :oops::cool:

 

Men for filan de er hurtige.. det er dælme svært at følge med.. Så der har jeg en kæmpe opgave... Men jeg tror bare jeg skal springe ud i det, så når der kommer godt vejr og vi har tid, så må vi lave en aftale.. Skal også lige have fat i Fox:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er skam HELT bevidst.. Jeg gider ikke tage billeder af hunde, der står og graver:mrgreen: :oops::cool:

 

Men for filan de er hurtige.. det er dælme svært at følge med.. Så der har jeg en kæmpe opgave... Men jeg tror bare jeg skal springe ud i det, så når der kommer godt vejr og vi har tid, så må vi lave en aftale.. Skal også lige have fat i Fox:-D

 

 

Det glæder jeg mig også til :5up:

Det bliver nok lidt nemmere med Bubber, da man er blevet en anstændig herre som hellere vil tulre rundt i sit eget tempo :lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv.... jeg kunne ellers se en masse historier for mig også vidste jeg at den ville komme til et godt hjem

 

:lol: jamen jeg tror skam også at Karla ville synes det var en fest med en legekammerat i huset konstant.... meeeen synes gerne lige jeg vil have hende et år eller to ældre end vi får nr 2 i huset :-D

 

Så hun også er færdigudviklet mentalt og kan "hjælpe til" med opdragelsen af den lille ny :mrgreen: (ja, det er jo ren dovenskab fra min side, jeg vil vente så hun kan gøre alt det hårde arbejde :lol::lol::lol:)

 

Og så er der jo lige det der med at få blødgjort manden til at 2 hunde er en superfin ide :rolleyes: han ser mig jo i forvejen nærmest ikke i weekenderne på grund af træning eller fællesture eller playdates :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: jamen jeg tror skam også at Karla ville synes det var en fest med en legekammerat i huset konstant.... meeeen synes gerne lige jeg vil have hende et år eller to ældre end vi får nr 2 i huset :-D

 

Så hun også er færdigudviklet mentalt og kan "hjælpe til" med opdragelsen af den lille ny :mrgreen: (ja, det er jo ren dovenskab fra min side, jeg vil vente så hun kan gøre alt det hårde arbejde :lol::lol::lol:)

 

Og så er der jo lige det der med at få blødgjort manden til at 2 hunde er en superfin ide :rolleyes: han ser mig jo i forvejen nærmest ikke i weekenderne på grund af træning eller fællesture eller playdates :lol:

 

Jamen en til dig og en til ham også har i også noget at være fælles om :5up: Det kan da ikke blive bedre :lol::mrgreen:

 

men kan godt følge dig :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er for små til mig;-)

 

Dejlige hunde, men for små *GGG*

 

:lol: og nøjagtigt sådan (eller rettere helt omvendt) har jeg det med labradoren :mrgreen:

 

dejlige hunde men for store til mig :lol:

 

kunne dog godt "frygte" at hvis det blev til en hund nr 2, så kunne manden finde på at ønske sig en labrador... nu må vi se... det ligger altsammen fremme i tiden jo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: og nøjagtigt sådan (eller rettere helt omvendt) har jeg det med labradoren :mrgreen:

 

dejlige hunde men for store til mig :lol:

 

kunne dog godt "frygte" at hvis det blev til en hund nr 2, så kunne manden finde på at ønske sig en labrador... nu må vi se... det ligger altsammen fremme i tiden jo :mrgreen:

 

Åååh jeg ville elske at have endnu en labber eller en Golden:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

kanongode billeder som sædvanlig :mrgreen: men jeg elsker altså Luna :hjerte:

 

Tak tak.. hun er oss min sveske:-)

 

Forresten.. så snart der kommer noget sol, så vil jeg meget gerne prøve at tage lidt billeder af dine hunde.. Jeg har lige fået en rigtig god ros på det her jeg tog i lørdags, så nu er der blod på tanden *S*

 

170209_0033.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak.. hun er oss min sveske:-)

 

Forresten.. så snart der kommer noget sol, så vil jeg meget gerne prøve at tage lidt billeder af dine hunde.. Jeg har lige fået en rigtig god ros på det her jeg tog i lørdags, så nu er der blod på tanden *S*

 

170209_0033.jpg

 

hun er altså total smuk :5up:

 

Jeg skal opereres i knæet på næste fredag - så jeg ved ikke lige, hvornår jeg kan holde til at køre til Køge igen :( men håber det går hurtigt for jeg vil så gerne have så gode billeder af mine hunde også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...