Hop til indhold

Min kommende hvalp <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Nu har du jo også tilfældigvis valgt en rottehund:mrgreen:

 

præcis :roll: endnu en grund til at jeg ikke kan beholde dem :( ville være bange for at hunden skulle dræbe dem, når de er ude og løbe :stupid: :roll:

 

Ved ik lige hvad jeg gør, de er bare så søde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 316
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hehe :lol: det er jeg så ikke...sys nu de er meget søde :engel:

 

Jeg leder dog efter et nyt hjem til mine rotter :( har ganske simpelt mistet interessen. Også sys jeg det er synd for dem, ikke at få den opmærksomhed de fortjener længere :cry:

 

Det var da trist. :( Jeg så engang en pige i fjernsynes hvis rotter kom, når hun kaldte ''Shiriiii...!!!'. (Eller dvs jeg havde tekst tv på, for turde ikke se programmet kun høre..) :rolleyes:

 

Men det var ret imponerende, de kunne også focere nogle forhindringer i en forhindringsbane, mener jeg. De er såmen kloge nok. Held og lykke med at finde dem gode hjem. Det er vel heller ikke helt ufarligt for dem, når der om lidt kommer en terrier inden for døren. Ved ikke om man kan træne hunden til at acceptere dem... det kan man vel nok godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da trist. :( Jeg så engang en pige i fjernsynes hvis rotter kom, når hun kaldte ''Shiriiii...!!!'. (Eller dvs jeg havde tekst tv på, for turde ikke se programmet kun høre..) :rolleyes:

 

Men det var ret imponerende, de kunne også focere nogle forhindringer i en forhindringsbane, mener jeg. De er såmen kloge nok. Held og lykke med at finde dem gode hjem. Det er vel heller ikke helt ufarligt for dem, når der om lidt kommer en terrier inden for døren. Ved ikke om man kan træne hunden til at acceptere dem... det kan man vel nok godt.

 

ja, det er utroligt kloge :5up: (ikke mine dog...kun når det gælder mad :roll::lol: )

 

Men øhm...ahem ahem...d/s'ere er IKKE terrier :???::rolleyes::blink: de er nærmere pinchere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Me too. Jeg bryder sammen hvis jeg ser én. :rolleyes: Jeg ville ikke engang turde at få kurreret min fobi.. men alle dyr er dejlige.

 

Jeg begynder også at græde.. :lol:

 

Vores kat kom engang ind med en, mens jeg var ALENE HJEMME! Og jeg kunne høre musens små fødder løbe rundt på vores trægulv.. Jeg skyndte mig at kravle op i vindueskarmen og ringe til min kæreste.. :shock:

 

 

:lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er utroligt kloge :5up: (ikke mine dog...kun når det gælder mad :roll::lol: )

 

Men øhm...ahem ahem...d/s'ere er IKKE terrier :???::rolleyes::blink: de er nærmere pinchere :engel:

 

Uhhh huuuh sorry. :pift: Troede faktisk d/s var en korthåret version af en jack russel terrier, men kan da godt høre det heller ikke lyder helt ens. :mrgreen:Skal vist have repeteret lidt hunderacer i hundebogen. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg begynder også at græde.. :lol:

 

Vores kat kom engang ind med en, mens jeg var ALENE HJEMME! Og jeg kunne høre musens små fødder løbe rundt på vores trægulv.. Jeg skyndte mig at kravle op i vindueskarmen og ringe til min kæreste.. :shock:

 

 

:lol: :lol:

 

 

Haha.. :-D Netop, det er de der pludselige bevægelser, dét at de ''piler'', der skræmmer livet ud af mig. Når man ser dem på et postkort er de jo faktisk meget søde. :engel: :hjerte:

 

Folk der er bange for edderkopper skulle deriomod tage sig sammen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Haha.. :-D Netop, det er de der pludselige bevægelser, dét at de ''piler'', der skræmmer livet ud af mig. Når man ser dem på et postkort er de jo faktisk meget søde. :engel: :hjerte:

 

Folk der er bange for edderkopper skulle deriomod tage sig sammen. :mrgreen:

 

:5up: Lige præcis!! .. De er alt for hurtige.. :oops:

Ja, de er nuttede, på afstand.. Stooor afstand.. :rolleyes:

 

Helt enig.. Edderkopper skræmmer slet ikke mig.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

præcis :roll: endnu en grund til at jeg ikke kan beholde dem :( ville være bange for at hunden skulle dræbe dem, når de er ude og løbe :stupid: :roll:

 

Ved ik lige hvad jeg gør, de er bare så søde.

Hunden vokser jo op med dem, og kan sagtens lære at de er "no go". Desuden skal de jo ikke l¢be uden konstant opsyn, og evt kan hunden jo komme i haven imens :blink:

 

....Men lad os da håbe at interessen for hunden holder lidt længere :roll:

 

Uhhh huuuh sorry. :pift: Troede faktisk d/s var en korthåret version af en jack russel terrier, men kan da godt høre det heller ikke lyder helt ens. :mrgreen:Skal vist have repeteret lidt hunderacer i hundebogen. :engel:

Korthåret jack russel er den korthårede version af en jack russel ;-)

desuden har jack'rne korte ben, hvorimod d/s har lange ben som Parson russel terrieren.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden vokser jo op med dem, og kan sagtens lære at de er "no go". Desuden skal de jo ikke l¢be uden konstant opsyn, og evt kan hunden jo komme i haven imens :blink:

 

....Men lad os da håbe at interessen for hunden holder lidt længere :roll:

 

Jeg har ikke have, bor i lejlighed.

 

AUCH :roll::( der er altså forskel på hobbydyr og kæledyr :???: hobbydyr er søde og sjove, men de er ikke en del af familien.

 

Og jeg har ikke tid til min hobby længere, så jeg søger et nyt hjem til dem. Tror måske jeg har fundet et her i byen :mrgreen::blink:

 

Min gøje og min kommende hund, er begge en del af familien. Så de blir naturligvis her, til de ikke er her længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hvis dyret bare er en hobby, og ikke en del af familien, kan man bare smide dem ud når man ikke gider mere?

Tjaaaa, jeg er da glad for at min hobby er at lave postkort. Det kan man da lade ligge uber¢rt i skuffen i ugevis med god samvittighed :???:

 

Hvad er det for noget fordømmende pis!!! :roll:

 

Du ved ikke en skid om mit dyrehold, ikke nok til at kunne udtale dig på den der måde :mad:

 

Jeg smider squ ikke mine dyr ud. Jeg erkender at jeg ikke har interessen, jeg er vokset fra dem. Så jeg vil hellere finde et nyt hjem til dem, hvor de får den opmærksomhed de fortjener for de er nogel skønne drenge.

 

Fremfor at beholde dem, og lade dem sidde i burret og have dårlig samvittighed hele tiden fordi jeg ikke har lysten til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Sådan noget tænker man på, før man anskaffer sig dem.

Det er ret meget ligesom en hund.

Bare fordi de er mindre, og har deres bur, kan de sagtens mærke,

at de bliver flyttet, og skal også vænne sig til nye ting.

^^ Sorry jeg blander mig, men ja...

Link til indlæg
Del på andre sites

ved i hvad, jeg gider ikke diskutere det her. Det er ikke til diskution!!

Jeg spurgte ikke om noget, jeg havde en samtale med nogle om rotter.

 

Så hvis i ikke har noget pænt at sige om min hvalp, så find lige en anden tråd at diskutere min dårlige måde at holde dyr på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Det er vel fair nok at pigen prøver at finde et nyt hjem til sine rotter, hvis interessen er dalet - helt ærligt.

Det ville da netop være uansvarligt - ikke - at forsøge at finde et andet sted til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Må indrømme jeg synes i er utrolig meget efter Tonks.. I mine øjne, lader hun til at være en pige, der netop forsøger at gøre tingene efter dyrenes bedste, men i nogle tilfælde lader det ikke til, at alle herinde snakker samme sprog.. Ligemeget hvad hun siger, bliver det vendt, drejet, analyseret, diskuteret og fortolket - selv de positive indlæg.. Man skal måske kigge lidt på, hvor meget, der ligger i et skrevet indhold, og tænke over hvordan det skrevne ord, udtryk og mimik spiller en rolle i forståelsen..

 

Ville i have været efter hende, hvis hun havde skrevet: "når jeg får hund, har jeg ikke tid til at give mine rotter opmærksomhed mere, men det er jo synd at flytte dem".. Ja, det tror jeg i ville.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Må indrømme jeg synes i er utrolig meget efter Tonks.. I mine øjne, lader hun til at være en pige, der netop forsøger at gøre tingene efter dyrenes bedste, men i nogle tilfælde lader det ikke til, at alle herinde snakker samme sprog.. Ligemeget hvad hun siger, bliver det vendt, drejet, analyseret, diskuteret og fortolket - selv de positive indlæg.. Man skal måske kigge lidt på, hvor meget, der ligger i et skrevet indhold, og tænke over hvordan det skrevne ord, udtryk og mimik spiller en rolle i forståelsen..

 

Ville i have været efter hende, hvis hun havde skrevet: "når jeg får hund, har jeg ikke tid til at give mine rotter opmærksomhed mere, men det er jo synd at flytte dem".. Ja, det tror jeg i ville.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Som svar på dit eksempel; hvis man har dyr, og kun har tid til dem man har, så burde man måske lade være at anskaffe et nyt. Bare min mening.

 

Hvad skulle hun så gøre i hendes tilfælde gøre? Ignorere hendes ønske om at få en hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Som svar på dit eksempel; hvis man har dyr, og kun har tid til dem man har, så burde man måske lade være at anskaffe et nyt. Bare min mening.

 

Hvad skulle hun så gøre i hendes tilfælde gøre? Ignorere hendes ønske om at få en hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...