Hop til indhold

Min kommende hvalp <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg har ændret den, fordi jeg ikke vil have min søde hvalpetråd ødelagt af jeres dårlige meninger til mit dyrehold.

SÅ nu kan i bruge den til hvad i har lyst til.

Redigeret af Tonks
åndsvag ændring i tråden.
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 316
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

sludder med alt det skal forberedes så går det hurtigt:lol:

 

det er self. rigtigt nok :lol:

 

Tror jeg køber hills natures best puppy mini/medium til hende, men starter ud med en 2 kg. for hvis hun nu ikke kan lide det.

 

Nogen forslag mht. foder?? Dyrelægens er for dyrt, men der er jo så mange gode mærker :engel:

 

Ja, og skal have fundet forsikring og talt med dyrlægen og dyrehospitalet om hvor og hvem og pris mht. chip og øretat. og self. vaccination ;-)

Jeg får jo feriepenge i april/maj, så tænker at bruge pengene på det :5up:

 

BONUS: Min mormor har sagt, at hvis jeg består mine eksamener, vil hun gerne betale for Izzie - med tilbagevendene kraft :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Tillykke med det lille vidunder. Skønner vapse :lun:

 

der er bare såååå lang tid til april :lun:

Bare vent tiden flyver afsted og lige pludselig står du i den situatione at du skal du hente det lille myr også forekommer det så uvirkeligt og tiden har slet ikke været lang nok til at forberede alt det du gerne ville.

Link til indlæg
Del på andre sites

det er self. rigtigt nok :lol:

 

Tror jeg køber hills natures best puppy mini/medium til hende, men starter ud med en 2 kg. for hvis hun nu ikke kan lide det.

 

Nogen forslag mht. foder?? Dyrelægens er for dyrt, men der er jo så mange gode mærker :engel:

 

Ja, og skal have fundet forsikring og talt med dyrlægen og dyrehospitalet om hvor og hvem og pris mht. chip og øretat. og self. vaccination ;-)

Jeg får jo feriepenge i april/maj, så tænker at bruge pengene på det :5up:

 

BONUS: Min mormor har sagt, at hvis jeg består mine eksamener, vil hun gerne betale for Izzie - med tilbagevendene kraft :5up:

 

Jeg ville jo nok starte ud med at give hende, hvad hun får hos opdrætter.. Ihvertfald de første par uger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende. Jeg har haft fingrene i natures best, og der er sgu ikke meget "nature" over det. Synes ligeså godt man kan vælge alt muligt andet end det hvis det er "nature" man går eter. Vil gerne anbefale markus muhle, fodrer ikke min Maggie med det andet end som en godbid i ny og næ (vi barf'er) men købt på zooplus.com så er det altså rimelig billigt (husker ikke prisen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er ikke værre. Synes heller ikke det er bedre, synes det hele er noget skrammel:-D

 

Ej, men natures beste er der flere grønsager og mindre konserveringsmidler. Det med konserveringsmidlerne er godt, men kan ikke se hvad nytte hunden har af flere grønsager. Så kommer der bare mere grønsager ud i den anden ende:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke den race jeg havde regnet med, havde faktisk aldrig regnet med at falde for den. Men det er jeg og har reserveret lille Izzie, som idag er 12 dage gammel :D

 

Så jeg får hende hjem i starten af påskeferien :wink: :D

 

Hun er en dansk/svensk gårdhund 8)

 

DSC02198.jpg

DSC02199.jpg

DSC02208.jpg

 

<3 min lille bitte Izzie bizzi <3 :D

 

Hun faldt i søvn i mine arme, lå der helt roligt og bare puttede :wink: Så var jeg jo solgt :oops::lol:

 

Jamen dog en dejlig lille pige , hvor er hun kær , et stort tillykke med hende :lun:

 

Nu kan det godt være jeg spørger dumt , men er det kun os Newf ejere der ikke tillader andre end ejerene at komme til hvalpene de første 3 uger

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, bare lige se ingridienslisten. Selv af planter og grønsager kan man få virkelig skadelige ting. Husk det når der står naturlig på noget. Naturens kemi er sgu også pisse uhyggelig.

 

Så ligegyldigt hvor naturligt noget er betyder det ikke det er godt.

 

Så lige ingridienslisten fra natures best. Se billedet. For det føsrte er jeg svært skeptisk over de føler behov for at gemme den godt væk på hjemmesiden.

 

Læg på ingridienslisten mærke til: salt(!), inholdet af kornprodukter, kaliumchlorid (endnu et salt) og de "naturlige" konserveringsmidler (tocopheroler er en antioxidant, ligesom alle mulige andre antioxidanter) og citronsyre. jaja, de er i citroner, men altså, man kan sgu også gøre rent med det!

 

Indlægget er mæske mærket med at jeg er kemiker der synes der er meget fis med at hvis kemi kommer fra naturen så tror alle at det er alletiders og uskadeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...