Hop til indhold

Doggy brain train


guanomo
 Share

Recommended Posts

Efter den sidste video

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5476-lidt-video-igen-til-aere-nollike.html

 

er vi gået i intens træning mig og cujo og nu er samarbejdet uovertruffenlig :5up::5up: :mrgreen:

 

[media]

[/media]

Nå ja i skal da også se en lille video af hvilken bandit som Cujo af og til må finde sig i :roll: :blink: Hjalte er klar med sit turtels tøj...

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i gode :-D

 

Men stakkels cujo på den anden video, det er ikke nemt at være hund.

 

Hvor er han blevet dygtig :klap:

 

Jeg syntes nu Cujo ser temmelig ligeglad ud med at Hjalte leger ninja, jeg var ikke gået under det sværd :shock::lol:

 

Ja den brain trainer er vist allerede for nem :roll::-D men så går der lidt tid med det i hvert fald, vi fylder den gerne 3-4 gange hver gang vi har den fremme.

 

ja han er ligeglad, han går bare ud og ligger sig på øverste trin på trappen når Hjalte er lidt for vild i sine lege :roll: og hvis han tager cujo om halsen for at "slås"/bryde så rykker han sig bare lidt så hjalte falder og så bliver hjalte overfaldet af en våd og ivrig tunge i hovedet :mrgreen: men sjældent han prøver ting der er for meget for Cujo, heldigvis. De hygger mere end de "slås"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...