Hop til indhold

Gåtur med snor i geels skov


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Jeg arbejder altid i weekenderne, men skal da tjekke om jeg kan komme med alligevel!

 

Nu på søndag kl 11, skal jeg ud og se et træ blive fældet med dynamit :shock: det har jeg aldrig set før! Petrine er dynamit-trænet så regner med hun ikke lægger mærke til noget særligt.

 

Ok! :shock: Hvad arbejder du med, siden I skal fælde træer med dynamit?

 

Det kunne være hyggeligt, hvis du kan komme med den 29. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det skal vi lige finde ud af. Jeg er ret fleksibel. Det kunne f.eks. være 12.30, men hvis et andet tidspunkt passer jer andre bedre, er det fint med mig. :-)

 

humm jeg er til træning 10.20-12 og så en time til kbh +mine evner til kørsel i kbh ikke er så gode kan vi så ikke holde den til 14.00???

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked: så siger manden lige til mig at det kan jeg ikke alligevel hans datter har slut opvisning i gymnastik kl 13.30 :megaked::megaked: og pga. retsagen skal jeg vise arrengement i hendes liv og vil da også gerne se hende men nu er det 3 gåtur jeg må melde afbud til:megaked::megaked:
Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked: så siger manden lige til mig at det kan jeg ikke alligevel hans datter har slut opvisning i gymnastik kl 13.30 :megaked::megaked: og pga. retsagen skal jeg vise arrengement i hendes liv og vil da også gerne se hende men nu er det 3 gåtur jeg må melde afbud til:megaked::megaked:

 

Øv, det var da ærgerligt. :neutral:

 

Hvem er vi så: Mig/Tyson, Aina/Lumi, Dinah/Cleo - og måske Petrine/Petrine og måske ridiger/Bubber?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Hvor hyggeligt, jeg glæder mig til at møde smukke Alice. :lun:

 

Med mindre det styrtøsregner er Tyson og jeg friske. :-) Vi kommer med S-toget til Klampenborg St. Måske skal vi bare mødes foran stationen? Hvad siger I andre?

 

Petrine, har du fundet ud af, om du kan komme med?

 

De lover kun 2 mm så det er jo så godt som ingenting :5up:

 

Jeps S-toget til Klampenborg St. Det gør vi også. Stiger på, på Nørreport.

Edit: Niks, intet S-tog åbenbart. Det bliver regionaltoget ØR1357 - ank. 13:45 eller ØR1359 - ank. 14:05. Det er tog mod Nivå.

Link til indlæg
Del på andre sites

De lover kun 2 mm så det er jo så godt som ingenting :5up:

 

Jeps S-toget til Klampenborg St. Det gør vi også. Stiger på, på Nørreport.

Edit: Niks, intet S-tog åbenbart. Det bliver regionaltoget ØR1357 - ank. 13:45 eller ØR1359 - ank. 14:05. Det er tog mod Nivå.

 

Nå, for pokker, hvorfor er der ingen S-tog?

 

Skal vi sige det, der er ved Klampenborg kl. 13.45?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i bil, men der er vel parkering ved Klampenborg station:blink:

 

Ja, mon dog ikke. :-D

 

Tyson glæder sig til at gå tur med sin helt egen flok af små tæver. :mrgreen:

 

Dinah, du har jo fortalt, at Cleo er lidt utryg ved små, ivrige hunde - og både Tyson og Lumi falder i hvert fald ind under den kategori. :mrgreen: Så hvordan bliver hun bedst tryg? Skal vi lige gå lidt med hundene, før de hilser, så hun kan se dem lidt an, eller hvordan? Når Tyson møder en lille tæve, som han mener bør lege med ham (og jeg kan godt have Cleo mistænkt for at falde ind under den kategori :blink:), kan han godt finde på at hoppe rundt og gø lidt. Jeg kan sagtens stoppe ham, men Cleo skulle jo nødigt synes, at det er ubehageligt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Hvis I andre er med på at mødes 13.45, selvfølgelig. :-)

 

Det passer os fint med 13:45 :-D på Klampenborg.

 

 

Rejseplanen kom kun med ØR-tog og ingen s-tog.

Vil da lige ringe til DSB og høre ad :-)

 

EDIT: Har snakket med DSB og linie F Klampenborg kører ikke over Hovedbanen/Nørreport osv. søndag grundet sporarbejde.

Det tager 13 min. med øresundstoget (ØR) fra Nørreport til Klampenborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Dinah, hvis du kører forbi Klampenborg Station og ned mod strandvejen kommer der en parkeringsplads på den højre hånd lige efter svinget Altså på samme side som stationen ligger. :-D

 

Der er p-plads lige ved Den Røde Port - den som er tæt på stationen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dinah, hvis du kører forbi Klampenborg Station og ned mod strandvejen kommer der en parkeringsplads på den højre hånd lige efter svinget Altså på samme side som stationen ligger. :-D

 

Der er p-plads lige ved Den Røde Port - den som er tæt på stationen.

 

jeg tager lige et view på googlemaps :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...