Hop til indhold

Hvilken type halsbånd foretrækker I?


Umulia
 Share

Hvilken type halsbånd foretrækker du?  

92 stemmer

  1. 1. Hvilken type halsbånd foretrækker du?

    • Fast læder
      21
    • Fast kunststof
      12
    • Fast m. pynt, sten el. lign.
      4
    • Kvæler kæde
      7
    • Kvæler læder el. andet
      5
    • Halvkvæler
      10
    • Jeg bruger sele
      29
    • Andet
      4


Recommended Posts

jeg er helt forelsket i dette pink håndlavede læder halsbånd:

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=101010&ProductName=Capri+luksus+h%E5ndlavet+l%E6derhalsb%E5nd&GroupName=HundeHalsb%E5nd&GroupGuid=14

Har ønsket mig et gavekort dertil, for det er squ flot :hjerte:

 

Ikke min stil, men til gengæld fik jeg øje på at et jeg har haft på ønskelisten længe, er sat vildt meget ned! :ivrig:

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=107512&ProductName=Edwardian+refleks+halsb%E5nd&GroupName=HundeHalsb%E5nd&GroupGuid=14

Desværre har jeg ikke råd til pjat i denne måned, øv :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke min stil, men til gengæld fik jeg øje på at et jeg har haft på ønskelisten længe, er sat vildt meget ned! :ivrig:

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=107512&ProductName=Edwardian+refleks+halsb%E5nd&GroupName=HundeHalsb%E5nd&GroupGuid=14

Desværre har jeg ikke råd til pjat i denne måned, øv :(

 

WOW :shock: det er sat 400 kr ned!!! Hvis jeg var dig ville jeg da gerne sulte lidt i denne måned for det :mrgreen::blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg er helt vild med det Maluchi(staves) halsbånd jeg har købt til Victoria...tror det er hundenes svar på gucci...

 

:-)...det er det øverste brune i læder, med lilla sten og andet pynt...:-)

 

De andre to er Pablos lækre...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol:

 

Bling til hunden....

 

Måske jeg bare er for nærig, for jeg tror ærligt talt hunden er ret ligeglad med hvad den ahr på og ikke på.

 

:mrgreen:

 

Der mangler el-halsbånd, halti, gåpæntsele, pighalsbånd og retrieverline i poll'en

 

:mrgreen:

 

Ej.

Jeg bruger retrieverline.

Den gamle havde et fast halsbånd til hundetegnet, men jeg tror ikke den ny får et sådant når den tid kommer.

 

Ellers er det hjemmelavet sporsele af kvali-læder med et godt solidt øje i fra hestegrimer, og spænder fra samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol:

 

Bling til hunden....

 

Måske jeg bare er for nærig, for jeg tror ærligt talt hunden er ret ligeglad med hvad den ahr på og ikke på.

 

:mrgreen:

 

Der mangler el-halsbånd, halti, gåpæntsele, pighalsbånd og retrieverline i poll'en

 

:mrgreen:

 

Ej.

Jeg bruger retrieverline.

Den gamle havde et fast halsbånd til hundetegnet, men jeg tror ikke den ny får et sådant når den tid kommer.

 

Ellers er det hjemmelavet sporsele af kvali-læder med et godt solidt øje i fra hestegrimer, og spænder fra samme.

 

Kan man ikke finde nogle tøjler man kan bruge?

min longeline bliver også inddraget til jagthunden her i huset :mrgreen:

 

 

men jeg er vist også for nærig til at købe smarte halsbånd... vi fik dog en ny comfort flexline for nogle uger siden - og det er simpelthen det bedste vi har gjort længe.... (skulle ha' købt den fra starten :rolleyes::oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke finde nogle tøjler man kan bruge?

min longeline bliver også inddraget til jagthunden her i huset :mrgreen:

 

 

:lol: Arh linen jeg har er nu en købt line, med en stopmarkering 1 meter fra enden. Tror en 10-15 meter lang eller sådan, og signalrød.

 

Nu kan jeg ikke huske hvor brovst præcist er, eller hvad størrelse din hund er, men jeg har stadig den lædersele og line liggende, og jeg tvivler oprigtigt på at jeg nogensinde får det brugt igen ;-)

 

Selen passer vel til en gennemsnitslab/spaniel sådan i den retning.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Arh linen jeg har er nu en købt line, med en stopmarkering 1 meter fra enden. Tror en 10-15 meter lang eller sådan, og signalrød.

 

Nu kan jeg ikke huske hvor brovst præcist er, eller hvad størrelse din hund er, men jeg har stadig den lædersele og line liggende, og jeg tvivler oprigtigt på at jeg nogensinde får det brugt igen ;-)

 

Selen passer vel til en gennemsnitslab/spaniel sådan i den retning.

 

 

Det er godt nok ikke Herr Flick der bruger longelinen - han ville også gå i knæ af den store karabinhage der er på longen :mrgreen:

Det er den smukke Tinka der er jagthunden og min stedfar er jægeren... Men hvad skulle du evt. have, hvis du vil af med sele og line? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nok ikke Herr Flick der bruger longelinen - han ville også gå i knæ af den store karabinhage der er på longen :mrgreen:

Det er den smukke Tinka der er jagthunden og min stedfar er jægeren... Men hvad skulle du evt. have, hvis du vil af med sele og line? :-)

 

 

En kop kaffe og en hundesnak ;)

 

Det er ikke noget særligt. Bare en simpel sele af rent læder, ingen polstring eller noget. den kunne bruge lidt pleje inden brug. En gang med sadelsæben og læderfedtet, og en dråbe olie på spænderne ville nok heller ikke skade.

Men den fungerer udmærket, og der er ikke noget der kan fejle på den.

 

Hvor var brovst?

Jeg er indimellem i Oksbøl og ved Århus, så alt imellem de 2 steder og Odense, så går det nok. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

En kop kaffe og en hundesnak ;)

 

Det er ikke noget særligt. Bare en simpel sele af rent læder, ingen polstring eller noget. den kunne bruge lidt pleje inden brug. En gang med sadelsæben og læderfedtet, og en dråbe olie på spænderne ville nok heller ikke skade.

Men den fungerer udmærket, og der er ikke noget der kan fejle på den.

 

Hvor var brovst?

Jeg er indimellem i Oksbøl og ved Århus, så alt imellem de 2 steder og Odense, så går det nok. :blink:

 

Brovst er så nærmere Norge for dig. det ligger i Jammerbugt kommune, men jeg tager indimellem til århus, så måske kunne det lade sig gøre at mødes der, min søster bor i Brabrand... og det kunne være super hyggeligt med kaffe og en hundesnak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Brovst er så nærmere Norge for dig. det ligger i Jammerbugt kommune, men jeg tager indimellem til århus, så måske kunne det lade sig gøre at mødes der, min søster bor i Brabrand... og det kunne være super hyggeligt med kaffe og en hundesnak :blink:

 

Åh.

 

Ja jeg kunne jo også bare have googlet det jo :lol:

 

Jamen vi må se om vi kan fine ud af at få det til at passe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh.

 

Ja jeg kunne jo også bare have googlet det jo :lol:

 

Jamen vi må se om vi kan fine ud af at få det til at passe.

 

 

Lad os det :-D

 

 

 

( - og nu skal dampdyret vist snart ud og opdatere sladderspalter... Den smukke Tinka er i løbetid så hun er ikke slet sjov i øjeblikket, hun er jo bare så selvcentreret hele tiden og har ikke rigtigt lyst til lege med lille stakkels Herr flick.. suk!

livet er bare ikke fair!! :rolleyes::mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...