Hop til indhold

nyeste medlem : DANNY


Gæst tanita
 Share

Recommended Posts

Så kom Danny hjem.

Danny er en gordon setter på 5 måneder, der er købt på kennel æblevangen.

 

[ATTACH]7032[/ATTACH]

 

[ATTACH]7033[/ATTACH]

 

[ATTACH]7034[/ATTACH]

 

[ATTACH]7035[/ATTACH]

 

[ATTACH]7036[/ATTACH]

 

Han går bare så fint i snor så det skal jeg have taget billede af i den kommende tid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Danny hjem.

Danny er en gordon setter på 5 måneder, der er købt på kennel æblevangen.

 

[ATTACH]7032[/ATTACH]

 

[ATTACH]7033[/ATTACH]

 

[ATTACH]7034[/ATTACH]

 

[ATTACH]7035[/ATTACH]

 

[ATTACH]7036[/ATTACH]

 

Han går bare så fint i snor så det skal jeg have taget billede af i den kommende tid :-D

 

Tillykke med det nye familiemedlem :-D

 

Han ser da :hjerte: Kan rigtig godt lide Dannys øre, de er lige til at nusse :lun:

 

Glæder mig til at følge Dannys videre udvikling herinde :5up: Og se flere billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen jeg har printet markprøve reglerne ud, for disideret jagt bliver det ikke til manden syntes ikke det er spændene...

 

Men da opdrætter mener han har potentiale til at blive en god avlshan så skal han til markprøve og udstilling og HD skannes som 2 åring. Hvis han skal bruges som sån en avlshan. Men det kræver at vi finder en der kan undervise os og så må vi jo se...

 

Ellers så er det almindelig lydighed, agility og spor og så en masse hygge og sjov som en familie hund

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen jeg har printet markprøve reglerne ud, for disideret jagt bliver det ikke til manden syntes ikke det er spændene...

 

Men da opdrætter mener han har potentiale til at blive en god avlshan så skal han til markprøve og udstilling og HD skannes som 2 åring. Hvis han skal bruges som sån en avlshan. Men det kræver at vi finder en der kan undervise os og så må vi jo se...

 

Ellers så er det almindelig lydighed, agility og spor og så en masse hygge og sjov som en familie hund

 

 

Nu spørger jeg også kun fordi jeg er så pokkers nysgerrig :oops: :oops:

 

Det lyder da spændende om han bliver til en avlshan. Kan du ikke spørger opdrætter om et godt trænings sted ang markprøven?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæder mig meget til at høre meget mere om DannyBoy og jeres nye verden indenfor udstillinger og markprøver :mrgreen:

 

 

:lol::lol: nu må vi jo se om vi overhovedet kan finde ud af det eller om det blive meget kort proses:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

så må du jo lige sende en notatbog siger manden så jeg skal skrive ned hvad vi finder ud af :lol::lol:

 

[ATTACH]7037[/ATTACH]

 

så fik jeg lige et billede af der, hvor han har sovet hele natten...

Det tog ham en gang hvor han blev lokket i sofaen så var han frisk på at der var dejligt at være:mrgreen: hundekurven må vi da være tossede den er jo halvfarlig at bruge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Danny hjem.

Danny er en gordon setter på 5 måneder, der er købt på kennel æblevangen.

 

[ATTACH]7032[/ATTACH]

 

[ATTACH]7033[/ATTACH]

 

[ATTACH]7034[/ATTACH]

 

[ATTACH]7035[/ATTACH]

 

[ATTACH]7036[/ATTACH]

 

Han går bare så fint i snor så det skal jeg have taget billede af i den kommende tid :-D

 

 

Hvor er han smuk , tillykke med ham

 

Jeg glæder mig til at høre mere til ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi lige var på en lille kørertur for at kigge efter halsbånd for har bare ikke fundet nogle jeg var tilfredse med... gode forslag er velkomne...

 

Desværre blive han kørersyg og kaster op... nogle gode forslag til hvordan vi kommer det til livs:confused: vi kører jo rigtigt meget grundet at vi bor på landet...og villle være rigtigt ked af at han skulle blive skidt hver gang...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi lige var på en lille kørertur for at kigge efter halsbånd for har bare ikke fundet nogle jeg var tilfredse med... gode forslag er velkomne...

 

Desværre blive han kørersyg og kaster op... nogle gode forslag til hvordan vi kommer det til livs:confused: vi kører jo rigtigt meget grundet at vi bor på landet...og villle være rigtigt ked af at han skulle blive skidt hver gang...

 

Køresyge er efter min erfaring ofte noget de vokser fra med alderen :-) Mine de to yngste var begge køresyge i større eller mindre grad da de var små, nogen gange gik en køretur fint og andre gange kastede de op, det var aldrig rigtig til at sige.. Tæven blev hente som hvalp i Belgien og skulle altså med ud på en køretur på omkring 900km... Hun kastede op en enklte gang på hele turen, men andre gange kunne hun nå at kaste op på en køre tur på bare 20km. og andre gange igen var der slet ikke noget, men hun var/er ikke utryg ved at køre bil og stille og roligt gik det over af sig selv :-D

 

Ellers har jeg HØRT at en tot vat i det ene øre, KUN det ene øre, skulle kunne hjælpe på problemet, men det er kun noget jeg har hørt, jeg har ikke selv prøvet det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja i går kastede han op da valde holdt stille i næstved for at hente mig altså ikke mens de kørte men ved stop... og i dag så var det mens vi kørte. Han ligger sig bare og sover og så SAVLER han totalt meget men tilskriver det at hans ikke har det godt med at kører...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja i går kastede han op da valde holdt stille i næstved for at hente mig altså ikke mens de kørte men ved stop... og i dag så var det mens vi kørte. Han ligger sig bare og sover og så SAVLER han totalt meget men tilskriver det at hans ikke har det godt med at kører...

 

Gaia savlede også temmelig meget, hun kan stadig savle lidt, men hun kaster ikke op mere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kan i ikke prøve at distrehere ham med et lækkert ben, noget tyggelegetøj eller lignende??

 

Jeg var voldsomt køresyg som barn, men bare jeg var optaget af noget andet og kunne se ud på vejen foran os. Så havde jeg det godt :blink: (jeg sang godt nok også, men det tror jeg ikke du får danny til :mrgreen: ) :lol:

 

Held og lykke med det! - men som sagt, PRØV at distrehér ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...