Hop til indhold

Prinsessen på actiontur i skov


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Prinsessen har været i skoven med os i dag. I en alder af 10 år har hun endelig taget sig sammen til at grave efter mus :lol: Hun plejer bare at skrabe lidt prinsesseagtigt og snuse, men i dag har hun lavet en 20 huller :mrgreen: Og så har hun rullet sig og danset breakdance resten af tiden. Vi mødte en 6 rådyr i fuldt fart og en masse søde heste :-D

 

Vi har været i skoven i max 2 min og nu skal der sq rulles - sådan indvier trunten altid en gåtur:

 

fieskovfebruarlille.jpg

 

fieskovfebruarlille1.jpg

 

fieskovfebruarlille2.jpg

 

Åhh en masse dejlige dufte:

 

fieskovfebruarlille3.jpg

 

fieskovfebruarlille4.jpg

 

Heeeey menneskemand, lad mig lige løbe ind på marken:

 

fieskovfebruarlille5.jpg

 

Mmmh mus:

 

fieskovfebruarlille6.jpg

 

Kæresten er meget tålmodig og følger hende gennem en masse krat og grene :mrgreen: :

 

fieskovfebruarlille7.jpg

 

fieskovfebruarlille8.jpg

 

fieskovfebruarlille9.jpg

 

Fie skal lige have fjernet grene og dæmper Mikkel:

 

fieskovfebruarlille10.jpg

 

En smuk prinsesse:

 

fieskovfebruarlille11.jpg

 

fieskovfebruarlille12.jpg

 

Sååå ruller vi igen :lol: :

fieskovfebruarlille13.jpg

 

fieskovfebruarlille14.jpg

 

fieskovfebruarlille15.jpg

 

fieskovfebruarlille16.jpg

 

fieskovfebruarlille17.jpg

 

fieskovfebruarlille18.jpg

 

Underdog med de flyvende ører:

 

fieskovfebruarlille19.jpg

 

Fie i fuuuuld fart:

 

fieskovfebruarlille20.jpg

 

Smuk:

fieskovfebruarlille21.jpg

 

Imens Fie ledte efter mus kom 6 rådyr løbende i fuldt fart mod os. De blev forskrækkede og stak af - jeg nåede ikke at tage billeder. Fie opdagede intet :lol: :

 

fieskovfebruarlille22.jpg

 

Hopla:

 

fieskovfebruarlille23.jpg

 

 

Vi gik i et par timer og vi hyggede os helt ekstremt. Vi griner meget på sådan en tur, fordi hun er så sjov, når hun VIL et eller andet. Prinssesen er sååå skøn :oops:

Redigeret af Gucci
Link til indlæg
Del på andre sites

dejlige billeder :-D

 

Skøn ældre Dame :-) og dejlige billeder

 

Tak begge to :-D

 

 

Dejlige billeder af den gamle tøs :lun:

 

Hun kender vidst ikke selv sin alder :blink:

 

Tak - ja tror hun glemmer det lidt, der er i hvert fald fuld fart på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ka' ses :lol:

 

Men dejlig er hun i hvert fald - og en flottere tøs :lun:

 

Tak :kys: Jeg vil sige det videre til hende :mrgreen: Forhåbentligt bliver hjertemedicinen ved med at virke - hun skulle gerne holde nogle år endnu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: Jeg vil sige det videre til hende :mrgreen: Forhåbentligt bliver hjertemedicinen ved med at virke - hun skulle gerne holde nogle år endnu :lun:

 

Du skal være velkommen - i den alder, er det ok man får at vide, hvor dejlig og smuk man er :blink:

 

Jeg krydser for hjertemedicinens virkning - indtil videre ser det da i hvert fald ud til, at det virker fint :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal være velkommen - i den alder, er det ok man får at vide, hvor dejlig og smuk man er :blink:

 

Jeg krydser for hjertemedicinens virkning - indtil videre ser det da i hvert fald ud til, at det virker fint :-D

 

Ja det går fint med medicinen - hun har jo fået den i snart 1 år :-D Hun er bare ved at være halvdøv og ikke så aktiv mere = læs meget søvn. Men ellers går det forrygende. Regner personligt med hun når de 18 år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som altid dejlige billeder af Fie, og så synes jeg at det er så hyggeligt at læse om jeres oplevelser med hende. :5up:

 

Jeg ved nu ikke helt hvem jeg synes er mest nuttet: Fie eller Mikkel, men hvor er de søde sammen at de sådan kæmper sig igennem træer, grene og blade. :mrgreen:

 

Billedet af Fie fint dekoreret med blade er virkelig super! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

1: hvor er Mikkel sød ved hende, sådan at rende rundt inde i træerne.

Kan man monstro kalde ham for en hofnar? :mrgreen: Eller bare optjener :blink:

 

2: Sikke vidunderlige billeder, og ja, hun er virkelig smuk trods hendes alder :lun:

Sjovt hvordan det tager en hun så mange år at begynde at grave efter mus :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som altid dejlige billeder af Fie, og så synes jeg at det er så hyggeligt at læse om jeres oplevelser med hende. :5up:

 

Jeg ved nu ikke helt hvem jeg synes er mest nuttet: Fie eller Mikkel, men hvor er de søde sammen at de sådan kæmper sig igennem træer, grene og blade. :mrgreen:

 

Billedet af Fie fint dekoreret med blade er virkelig super! :cool:

 

Tak søde :kys: Hehe vi kan sige de er dejlige begge to så :lun:

 

Ja når hun er færdig med at dekorere sig selv, så er hun super stolt :mrgreen: Blade klæder hende bestemt også :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Erjsh hvor er hun fin.. Og hun ser bare så glad ud, der er jo så meget liv tilbage i hende endnu :)

 

Hun burde bo midt i skoven :blink: Tak :-D

 

1: hvor er Mikkel sød ved hende, sådan at rende rundt inde i træerne.

Kan man monstro kalde ham for en hofnar? :mrgreen: Eller bare optjener :blink:

 

2: Sikke vidunderlige billeder, og ja, hun er virkelig smuk trods hendes alder :lun:

Sjovt hvordan det tager en hun så mange år at begynde at grave efter mus :mrgreen:

 

Haha jeg tror nu mere han er en ydmyg tjener eller dicipel :mrgreen: Fie takker for alle de søde ord :cool:

 

Ja vi gloede også lidt. De gamle har heller aldrig set det og hun er ofte med i andre skove end denne. Hvor de boede før havde de mosegrise i hele deres store have og der gravede hun aldrig :shock: Måske jorden var så dejlig blød i går eller måske der bare var super lækre dyr under jorden, who knows :-D Vi tog i hvert fald næsten to timer om at gå ca 2 km :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom lige til at tænke på - igen - hvor underligt det egentlig er at man "holder af" hunde man ikke kender, som man kun hører om og ser billeder af, men sådan har jeg det altså med hendes højhed.

 

Prinsessen nejer og takker og siger, at du skal være velkommen på slottet en dag, hvis du er på øen :-D Hun kan tilbyde en masse glæde ved at møde et menneske, der gider nusse hende :-D Men hun beder dig dog om, at lade Aslan være hjemme eller andetsteds, da hun ellers bliver gal og usikker ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hun beder dig dog om, at lade Aslan være hjemme eller andetsteds, da hun ellers bliver gal og usikker ;-)

 

Bare rolig, han skulle ikke med hvis det var :blink:

Hendes kombination af alder og størrelse ville gøre mig til en meget uansvarlig hunde ejer, hvis jeg bragte en monster unghund med mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, han skulle ikke med hvis det var :blink:

Hendes kombination af alder og størrelse ville gøre mig til en meget uansvarlig hunde ejer, hvis jeg bragte en monster unghund med mig!

 

Kan du have ret i. Jeg ville heller ikke kunne garantere at hun ikke ville hoppe seriøst på ham og ville jo være synd for Aslan, selvom hun er lille. For nogle uger siden mødte vi en stor boxerhan og han logrede og ville hilse. Fie ville over til ham og hun plejer at få lov (hun kan med få hunde). Men da de havde snuset begyndte hun at gø og skabe sig og så endte det med at den fredelige hanboxer knurrede af hende :shock: Så hun er en skrap dame. Men efterfølgende kunne jeg ikke lade være med at smile af ejers bemærkning: "Roooolig nu Basse, du ved jo, at det er damerne, der bestemmer her i livet" :lol:

 

Han vejede minimum 45 kg tror jeg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...