Hop til indhold

Bølleører!!!


vinhou
 Share

Recommended Posts

Har jeres labber også nogle gange bølleørerne på? :mrgreen:

 

Nu er Sascha jo min første hund, og derfor ved jeg ikke, om det er et generelt labradortræk med de bølleører (ja, det kalder vi det) - det er det jo nok, hvorfor skulle Saschapigen være den eneste?

 

Bølleørerne viser sig, når hun er i legehumør - så vipper de ligesom ud til siden, så man kan se det inderste af ørerne forfra. Det ser så sødt ud! Bølleører! :mrgreen:

 

Nogen, der har billeder af det (hvis I da kender til det)? For det er ikke til at tage billeder af Sascha med bølleører på, for så er hun oppe at køre og står ikke stille længe ad gangen - hvis man får hende til at sitte, ja så er bølleørerne straks væk.

 

Vil da også gerne, hvis nogen har en forklaring på dem - det kunne jo være, det har et mere professionelt ord end bølleører... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre aldrig haft en Lab med bølleører, men kan en blanding med "tosseører" bruges?

 

Bos ører sad som regel som på billedet, men i én bestemt situation kunne de begge to stritte som schæferører, og det var når der var en højløbsk tæve i nærheden. Vi brugte simpelthen hans ører som barometer for hvornår det var på tide at skille hundene ad herhjemme.

 

Det var min søn der fandt på at sige "tosseører", og det lød som regel sådan: "Moar moar, Bo har tosseører!!!" :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, tusind tak for det udtryk: "Bølleører" :lol:

 

Det er simpelthen bare for sødt! Jeg elsker det.

 

For fremtiden har Bonnie bølleører når hun er i det humør. Vi har altid kaldt det helikopterører (fordi de ud til hver side som rotoren på en helikopter) men bølleører er da meeeeeget sødere.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, tusind tak for det udtryk: "Bølleører" :lol:

 

Det er simpelthen bare for sødt! Jeg elsker det.

 

For fremtiden har Bonnie bølleører når hun er i det humør. Vi har altid kaldt det helikopterører (fordi de ud til hver side som rotoren på en helikopter) men bølleører er da meeeeeget sødere.:5up:

Ja ikke, bølleører er da bare det sødeste udtryk! :blink:

 

Sascha er begyndt at tage sine bølleører på, bare vi siger bølleører til hende... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...