Hop til indhold

Dyrepension


Gæst y og j
 Share

Recommended Posts

Gæst y og j

Jeg har startet min egen lille dyrepension.

Jeg passer jeres kæledyr i mit eget hjem. Da jeg går meget op i at dit kæledyr, får det rigtigt godt imens du er på ferie, så tager jeg kun et kæledyr af gangen ( eller flere fra sammen ejer).

Jeg har oprettet en annonce i marked her på siden, hvor I kan læse mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du er klar over det, men ejers forsikring gælder kun i et vist antal timer når hunden er på besøg... så det vil sige at ved pasning udover (12? 18? kan ikke huske præcist antal) et vist antal timer, så skal du have en forsikring der går ind og dækker, hvis hunden ødelægger noget (eller nogen)....

 

Derudover kunne det måske være meget rart, at du fortalte lidt om dig selv, om du selv har dyr, hunden skal kunne med, hvor mange timer du arbejder i dagligdagen - dvs. hvor mange timer hunden skal være alene - og hvor du bor henne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst y og j

Hej Karla

 

Takker for velkomst..:-)

 

Jeg har oprettet en annonce i marked, hvor der står mere om mig. Der henviser jeg også til min hjemmesiden.

Hvad ang forsikring og alene hjemme, snakker jeg med hundeejerne om det når de ringer.Har ikke haft nogen problemer ang det indtil videre.

 

mvh Yvonne

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du er klar over det, men ejers forsikring gælder kun i et vist antal timer når hunden er på besøg... så det vil sige at ved pasning udover (12? 18? kan ikke huske præcist antal) et vist antal timer, så skal du have en forsikring der går ind og dækker, hvis hunden ødelægger noget (eller nogen)....

 

Derudover kunne det måske være meget rart, at du fortalte lidt om dig selv, om du selv har dyr, hunden skal kunne med, hvor mange timer du arbejder i dagligdagen - dvs. hvor mange timer hunden skal være alene - og hvor du bor henne :-D

 

Det er 17-18 timer, så hæfter du selv for skader påført af hunden på dine eller andres ejendom/person :5up:

 

NÅ JA!!! Velkommen :mrgreen::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...