Hop til indhold

Vi have jo besøg af Asta igår


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Det gik jo fint nok. Men Lexus var meget opmærksom på asta's bagdel. Kan det virkelig passe at hun stadig dufter ca 14 dage efter en løbetid?

Det var lidt synd for dem begge. Lexus stressede helt vildt, og asta sagte fra en del gange pga. af lexus' slikkeri....

 

Her til morgen gik han hele huset igennem, og det tror jeg var for at se om han kunne finde asta, han søgte i alle tilfælde huset igennem meget grundigt:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Det gik jo fint nok. Men Lexus var meget opmærksom på asta's bagdel. Kan det virkelig passe at hun stadig dufter ca 14 dage efter en løbetid?

Det var lidt synd for dem begge. Lexus stressede helt vildt, og asta sagte fra en del gange pga. af lexus' slikkeri....

 

Her til morgen gik han hele huset igennem, og det tror jeg var for at se om han kunne finde asta, han søgte i alle tilfælde huset igennem meget grundigt:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gik jo fint nok. Men Lexus var meget opmærksom på asta's bagdel. Kan det virkelig passe at hun stadig dufter ca 14 dage efter en løbetid?

Det var lidt synd for dem begge. Lexus stressede helt vildt, og asta sagte fra en del gange pga. af lexus' slikkeri....

 

 

Øv, det håber jeg da ikke er generelt at de dufter dejligt så længe efter... Jeg glæder mig jo så meget til Karla er ovre sin løbetid, så vi kan få lov at lege med yndlingskammeraterne Basse og Jackpot igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
WHAT?! INGEN BILLEDER?!

 

Du skuffer altså meget :evil:

 

:blink:

Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld:cry:

 

:lol::lol:

Jeg havde ikke tid til at tage billeder. Jeg skulle lave mad, og jeg havde et par køkkenskrivere hos mig som jeg også lige skulle holde styr på. Jeg lovede Ekaterina ikke at fortælle at Asta lige ville smage på en af bøfferne inden den nåde på panden :blink::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Øv er cam'et ikk kommet hjem endnu:(

 

Så skal I være glade for ikke at have Luna.. Hun dufter ALTID lækkert.. og har været steriliseret i 2½ år:roll:

Jo, jo det er kommet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld:cry:

 

:lol::lol:

Jeg havde ikke tid til at tage billeder. Jeg skulle lave mad, og jeg havde et par køkkenskrivere hos mig som jeg også lige skulle holde styr på. Jeg lovede Ekaterina ikke at fortælle at Asta lige ville smage på en af bøfferne inden den nåde på panden :blink::lol::lol:

 

Gad vide hvorfor det faktum overhovedet ikke kommer bag på mig.... *mumler noget om at have pillet et pizzaslice ud af gabet på den kære Asta* :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...