Hop til indhold

Så er Ninja kommet hjem


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg vil også have :hjerte:

 

 

Hvor er det nogle rigtig gode billeder, er helt vild med dem hvor hun ligger på ryggen i sin kurv :lun:

 

Og så det billed hvor de begge ligger i kurven :lun:

 

 

 

 

Og så må vi håbe hun d fortsat lade Ling være når han ikke gider, det ville nok være rart at blive respekteret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, nejenejnej, hvor er de da bare for kære :lun:

 

Du kan altså ikke være bekendt, at du ikke ventede til lørdag, med at hente Ling, så jeg kunne nulre ører :evil:

 

:blink:

 

Men altså, hvis Ling bliver lidt træt af de små hvapser, så ved du hvor du kan give ham lidt feriefred fra dem :blink:

 

Men altså, jeg kunne virkelig godt finde på at kidnappe lille Ninja, hun er altså bare for nuser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjertelig mange gange tillykke med familieforøgelsen! Hvor er de søde :hjerte:

 

Men mon ikke der bliver lidt gråd når brormand rejser til sit nye hjem? :ae:

 

Det bliver nok lidt underligt, for man når jo at vænne sig til at han også er her :blink:... Og selv om det er et kæmpe dobbeltarbejde at der er to, er det (til tider ;-)) ret hyggeligt. Men det bliver nu alligevel rart når jeg kun har Ninja, og kan fokuserer 110 % på hende - og kun skal slæbe én ud om natten, og alle mulige andre tidspunkter for at få tisset af... Det er noget besværligt at få dem begge slæbt op og ned af trappen :lol:

Men havde heller ikke sagt ja til det, hvis det havde været for en længere periode :blink:

 

Men Nippon er satme også dejlig... Og så snyder hans uskyldige øjne rigtig meget, for han er bare en balledemager :engel::cool: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver nok lidt underligt, for man når jo at vænne sig til at han også er her :blink:... Og selv om det er et kæmpe dobbeltarbejde at der er to, er det (til tider ;-)) ret hyggeligt. Men det bliver nu alligevel rart når jeg kun har Ninja, og kan fokuserer 110 % på hende - og kun skal slæbe én ud om natten, og alle mulige andre tidspunkter for at få tisset af... Det er noget besværligt at få dem begge slæbt op og ned af trappen :lol:

Men havde heller ikke sagt ja til det, hvis det havde været for en længere periode :blink:

 

Men Nippon er satme også dejlig... Og så snyder hans uskyldige øjne rigtig meget, for han er bare en balledemager :engel::cool: :blink:

 

Det var nu Ninja jeg tænkte på - ikke dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu Ninja jeg tænkte på - ikke dig :lol:

 

:lol::genert:

 

Hun kommer nok til at synes det er rigtig mærkeligt... Men alligevel så tror jeg også det bliver lidt anderledes, end hvis hun var kommet hertil alene. For nu er hun så tryg ved omgivelserne, så hun ikke kommer til at blive påvirket af det :-D Men tror nu, hun bliver glad for at kunne have sine gnaveben i fred... For Nippon stjæler fra hende ved hver given lejlighed :roll::lol: Og så er der ellers bare jagt efter hinanden :roll:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende :klap2:

 

Jeg glæder mig til at se flere billeder og høre alle historierne om hvor fantastisk hun er, samt hvor irriteret du nogen gange også er på hende :blink:

 

Endnu en gang tillykke, og dette billede kan vist godt tåle at blive vist endnu en gang :blink:

 

7271d1236531683t-sa-er-ninja-kommet-hjem-ninja-og-nippon-8-uger-025.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...