Hop til indhold

Så er Ninja kommet hjem


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Igår kom lille Ninja hjem :mrgreen:

 

Hun er bare så skøn... Hun tog køreturen på 2 timer i stiv pote - hun lå bare og sov... Og hun indtog straks hjemmet - Ling syntes bestemt ikke at hun er sød, han er ret fornærmet... Især fordi jeg ikke kun havde Ninja med hjem... Jeg havde/har også hendes kuldbror Nippon med :blink: Jeg skal dog ikke beholde ham :cool:;-) Han er afsat til en hundefører i politiet, men da han er på ferie frem til d. 15/3 så blev jeg spurgt, og jeg kunne have ham denne uge, og miljøtræne ham. Så den næste uges tid har jeg to små uldtotter rendende - og der er bare gang i huset nu :shock::mrgreen: Er glad for at jeg trods alt kun har Nippon i denne uge - men jeg havde heller ikke sagt ja til det, hvis det havde drejet sig om en længere periode...

 

Natten er de også kommet fint igennem, jeg var ude med dem to gange, og ellers sov de fint. Og da de så stod op i morges var der ellers fuld knald på... Og nu er de dejset om igen... Så nu skal jeg ud en tur med Ling ;-)

 

Der skal nok komme billeder... men det bliver nok senere, da det er rigeligt at se til :lol:;-)

 

Men hold fast hvor er Ninja skøn... Er så glad for at mit valg faldt på hende - hun er ufattelig skøn. Sættersig foran en, og så søger hun bare øjenkontakt. Og hun er rimelig hurtig til at finde ud af, hvornår der falder en guf af :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig er vente tiden ovre, var det ligeså hårdt for dig som for os? :mrgreen:

 

 

Hvor er det dejligt at hun allerede har indtaget hjemmet og søger kontakt :lun:

 

Måske jeg lige kunne låne ninja så hun på hundsk kan forklare aslan for vigtig kontakt er:mrgreen:

 

 

Glæder mig til en masse billeder og en masse historier om den dejlige Ninja pige :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej hvor dejligt st hun "allerede" ;-) er hjemme... og sødt af dig at tage en extra hvalp med hjem :-) jeg tror dog, at jeg havde kylet begge hvalpe ud af vinduet og selv var sprunget efter hvis jeg havde haft 2 Karla'er i den første uge :lol::lol:

 

Iiiiiih hvor vi glæder os til at se billeder af Ninja i hendes nye omgivelser

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

kan kun være enig med de andre:mrgreen: dejligt hun er kommet hjem og ser ud til at falde godt til, og det må være skønt at have brormad med, så man har en at lege med den første tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, hvor er deres ører skægge, de vender ind mod hinanden på midten. :-D

 

Det må være hyggeligt for dem at have hinanden, nu hvor de er væk fra deres mor.

 

Hvor lang tid regner du med, at der går, før Ling accepterer Ninja?

 

Hvis jeg kender Ling ret, så går der omkring 6 mdr. (eller deromkring... når hun nærmer sig sin løbetid) før han ikke er så fornærmet mere... han er en pudsig lille fætter :lol: :blink:

 

Dog tror jeg, at han accepterer hende noget hurtigere end han gjorde med f.eks. Caisar og Kimba... Ninja lader ham nemlig bare være når han ikke gider, det gjorde hverken Caisar eller Kimba (og Nippon for den sags skyld)... Men tror han synes det er meget hyggeligt med lidt selskab alligevel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...