Hop til indhold

Er hun mon helt normal?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Nu taler i folk med unge hanhunde tit om en periode, hvor de gerne humper på andre hanner...

 

Sheila er så åbenbart til det samme:???: Hun humper i hvertfald mysla på livet løs, eller vil gerne, for jeg piller hende selvfølgelig af.

 

De er i løb begge to og siden mysla startede en uge efter sheila, har sheila villet humpe hende en gang i mellem.. Men nu er mysla højløbsk og det ved sheila åbenbart godt, for hun er da nærmest lige så forelkset som en hanhund:roll:

Og mysla finder sig pænt iat blive kurtiseret på en temmelig voldsom måde..

 

Hun er helt hypnotiseret af det med mellemrum, savler, halser, piver og ja opfører sig som en forelsket hanhund:???:

 

Har min hund for mange hankønshormoner monstro eller er i andre derude der har tæver, som "tænder" på tæveduft?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror Karla tænder på sin egen duft :roll: eller også bliver hun bare så "kåd" af at se hanhunde på afstand, at det må have et eller andet afløb...

 

Vi er fx lige kommet hjem fra aftentur, hvor vi så amstaffen Spike på afstand... Hun var helt elektrisk og ville op til ham, men den gik altså ikke, der var ingen kære mor... for jeg stoler simpelthen ikke nok på Spikes ejer, til at jeg tør lade hundene mødes når hun er i det her humør... Han bliver ved med at sige til mig, at Spike "er så lille at han ikke fatter den slags..." :roll: Spike er 7 mdr gammel.... jeg tror nu nok han kunne hitte ud af hvad han skulle gøre med min lille tøjte af en tøs...

 

Nå, men lige så snart vi kom hjem, så skulle den store hvide bamse humpes :evil: æj altså....

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror Karla tænder på sin egen duft :roll: eller også bliver hun bare så "kåd" af at se hanhunde på afstand, at det må have et eller andet afløb...

 

Vi er fx lige kommet hjem fra aftentur, hvor vi så amstaffen Spike på afstand... Hun var helt elektrisk og ville op til ham, men den gik altså ikke, der var ingen kære mor... for jeg stoler simpelthen ikke nok på Spikes ejer, til at jeg tør lade hundene mødes når hun er i det her humør... Han bliver ved med at sige til mig, at Spike "er så lille at han ikke fatter den slags..." :roll: Spike er 7 mdr gammel.... jeg tror nu nok han kunne hitte ud af hvad han skulle gøre med min lille tøjte af en tøs...

 

Nå, men lige så snart vi kom hjem, så skulle den store hvide bamse humpes :evil: æj altså....

 

ih jeg er glad for at der er andre tosser som sheila:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg de flestte tæver er.. mine vil også gerne humpe når de er højløbske.. Og så skiftes de til at være øverst..

Amocca_ ja pas på de hanhunde.. Jeg havde hanhvalpene gående sammen med tæverne indtil de var 7 måneder.. Selvom dyrlægen mente de nok først kunne parre når de var 8-9 måneder. I sommer gennemførte en 5 måneders han så lige en parring på en højløbsk tæve.. Heldigvis kom der ikke hvalpe. Men det var 25 lange dage at vente på en scanning. Min dyrlæge vil helst ikke lave en abort og DKK bakkede ham op.. Gudskelov var der ikke held i sprøjten. Behøver jeg sige at hanhvalpene ikke går sammen med løbetæverne mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg de flestte tæver er.. mine vil også gerne humpe når de er højløbske.. Og så skiftes de til at være øverst..

Amocca_ ja pas på de hanhunde.. Jeg havde hanhvalpene gående sammen med tæverne indtil de var 7 måneder.. Selvom dyrlægen mente de nok først kunne parre når de var 8-9 måneder. I sommer gennemførte en 5 måneders han så lige en parring på en højløbsk tæve.. Heldigvis kom der ikke hvalpe. Men det var 25 lange dage at vente på en scanning. Min dyrlæge vil helst ikke lave en abort og DKK bakkede ham op.. Gudskelov var der ikke held i sprøjten. Behøver jeg sige at hanhvalpene ikke går sammen med løbetæverne mere :mrgreen:

 

 

Jeg stoler ikke på nogen hanner over 5-6 måneder :mrgreen: vi brugte lørdagen sammen med en 13-14 ugers hvalp der liiiiige skulle se om han ikke skulle op og humpe hende.... :evil::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også de flestte tæver er sådan.. Bella ville også gerne humpe inden hun blev højløbsk, men herefter er det ovre igen det var puden i hendes kurv der blev slæbt ud på gulvet,og fik turen, så når jeg så hun begyndte med at slæbe med puden, flyttede jeg den ud af stuen og hun fik den først igen meget senere, og når hun så begyndte igen, væk med puden, men der har ikke været noget nu efter hun er ovre løbetiden.:5up:min gamle hund havde også perioder hvor hun var helt vild humpesyg. så, JA, jeg tror din hund er helt normal:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror Karla tænder på sin egen duft :roll: eller også bliver hun bare så "kåd" af at se hanhunde på afstand, at det må have et eller andet afløb...

 

Vi er fx lige kommet hjem fra aftentur, hvor vi så amstaffen Spike på afstand... Hun var helt elektrisk og ville op til ham, men den gik altså ikke, der var ingen kære mor... for jeg stoler simpelthen ikke nok på Spikes ejer, til at jeg tør lade hundene mødes når hun er i det her humør... Han bliver ved med at sige til mig, at Spike "er så lille at han ikke fatter den slags..." :roll: Spike er 7 mdr gammel.... jeg tror nu nok han kunne hitte ud af hvad han skulle gøre med min lille tøjte af en tøs...

 

Nå, men lige så snart vi kom hjem, så skulle den store hvide bamse humpes :evil: æj altså....

 

 

Aslan var 4 måneder da han begyndte at "parre" tante nanna i højløb!

 

Godt nok var det fra siden, og den lille pistol kunne ikke nå op...meeeeeeen!!!!!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... ingen af mine gør det altså :roll: Måske det i virkeligheden er dem, der er mærkelige??? De humper i det hele taget aldrig noget eller nogen....

 

Robin til gengæld... han ignorerede Kimmi i gennem hele løbetiden på nær de tre dage, hvor hun var højløbsk... der var han meget klar - bare ærgerligt, at han var kastreret, tror det ville have været fiiiine border terriere der kom ud af det ;o)

 

Men jeg tror altså, at det er meget normalt at tæver gør det - kender i hvert fald mange, der har den slags tilbøjeligheder.

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... ingen af mine gør det altså :roll: Måske det i virkeligheden er dem, der er mærkelige??? De humper i det hele taget aldrig noget eller nogen....

 

Robin til gengæld... han ignorerede Kimmi i gennem hele løbetiden på nær de tre dage, hvor hun var højløbsk... der var han meget klar - bare ærgerligt, at han var kastreret, tror det ville have været fiiiine border terriere der kom ud af det ;o)

 

Men jeg tror altså, at det er meget normalt at tæver gør det - kender i hvert fald mange, der har den slags tilbøjeligheder.

 

-Trine

 

Måske begge dele er normalt? Nåh´, men sheila humper aldrig andet end løbske tæver og så evt kastredere hanhunde:???: Jo, sålige de der tæver som lugter af løbetid hele tiden, det fanger hun altså også:roll:

 

Mysla har én bamse som hun har humpet fra lille, hvis den kom frem og så har hunhumpet tidligere på sheila når hun var løbsk, men denne gang gør hun det ikke.. Som træner Pia påpegede er det nok fordi hun er faldet mere til ro:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine har en lolitadukke (Harry med stor næse) først får han tæsk og bagefter hygger hun sig med ham, også gravhunde gør et eller andete ved hende i den retning. Det er både udenfor løbetid og nu en måned efter hun blev steriliseret - faktisk lovede dyrlægen at Petrine ikke ville ændre sig på det område ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...