Hop til indhold

Vinderne af julekonkurrence er...


Administrator
 Share

Recommended Posts

Så er julekonkurrencen slut, og vinderne er fundet.

 

Før jeg afslører hvem det er, vil jeg gerne takke alle for deltagelse i julelegen, og håber I har syntes at det har været sjovt at være med? :-)

 

Der var 3 medlemmer der delte førstepladsen, så vinder rækkefølgen er fundet ved lodtrækning.

 

1. præmie - PPP-Pero

2. Præmie - Birgitta

3. Præmie - Misty

 

Ja det er helt korrekt at der kun var 2 sponsorer, men hunde-forum.dk giver da også en lille ting :-)

 

Jeg vil gerne bede vinderne om at sende mig navn og adresse hvortil præmien skal sendes.

 

Tak til vuffershoppen.dk & Ullas Topline i Nakskov for præmierne.

 

God jul allesammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak for lykønskningerne! Jeg plejer heller aldrig at vinde i lodtrækninger :D .

Og tillykke til mine vindende medkombattanter... n015.gif

Den var godtnok en hård en, den sidste...

At hunden er stillet op i sneen gør det lidt mere kringlet.. De fleste har tænkt, at det var en ret glat hund, der havde lidt mere pels i anledning af vinteren........

Og så er det i stedet en meget kortpelset malinois.. :lol:

 

Men det har været rigtig sjovt at forsøge at finde ud af racerne uden hovede... Det er slet ikke så nemt, hvis ikke man kender racen rigtig godt i forvejen.

 

b030.gifb030.gifb030.gifb030.gifb030.gifb030.gifb030.gifb030.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

a090.gif øhø... -ikke nogen præmie endnu...

 

 

Så bliver det måske en nytårsgave.. a170.gif

 

Jeg har modtaget min gave - som er rigtig fin, men desværre alt, alt for stor til Pero. Også når han bliver voksen.

 

Måske der er nogle andre, der kan bruge den? Det er et halsbånd og en line. Hvis der på et tidspunkt er en debathundekomsammen kan jeg jo tage det med...

Link til indlæg
Del på andre sites

a090.gif øhø... -ikke nogen præmie endnu...

 

 

Så bliver det måske en nytårsgave.. a170.gif

 

Jeg har modtaget min gave - som er rigtig fin, men desværre alt, alt for stor til Pero. Også når han bliver voksen.

 

Måske der er nogle andre, der kan bruge den? Det er et halsbånd og en line. Hvis der på et tidspunkt er en debathundekomsammen kan jeg jo tage det med...

 

Vi ku' bytte? Såvidt jeg kan se, er det vist lige Silkes størrelse? Og vores hundehåndklæde og mulepose kan vist bruges af alle størrelser.. når det dukker op.. Der står endda "pp" på posen.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ!! kom den endelig! -min præmie. En dejlig sort "mulepose" med et strategisk tov som hank, så den kan bruges både som skuldertaske og som rygsæk.

OG et STORT tykt blåt håndklæde. Lige sagen for Silke, der sværger til vinterbadning.

Begge dele var bestemt værd at vente på.

Jeg takker Ulla´s Topline i Nakskov som er sponsor for 2. præmien.

Og også tak til Admin og Hundeforum for den sjove konkurrence.

g132.gif

 

--Og ppp-Pero, det er ok hvis du vil bytte, for Silke skal snart have ny snor.

Men hvis du har fundet anden anvendelse for din præmie, så er det altså osse ok, for jeg er også glad for den præmie, som JEG har fået.

 

Jeg synes bare det var synd, at du ikke kunne bruge din præmie...

 

a050.gifa040.gifa045.gifa060.gifa080.gifa040.gifa060.gifa080.gifa040.gifa060.gifa045.gifa050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Den var godtnok en hård en, den sidste...

At hunden er stillet op i sneen gør det lidt mere kringlet.. De fleste har tænkt, at det var en ret glat hund, der havde lidt mere pels i anledning af vinteren........

Og så er det i stedet en meget kortpelset malinois.. :lol:

 

Men det har været rigtig sjovt at forsøge at finde ud af racerne uden hovede... Det er slet ikke så nemt, hvis ikke man kender racen rigtig godt i forvejen.

 

 

Altså jeg har haft en belgier og jeg kunne sgu heller ikke gætte det :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...