Hop til indhold

Se min hundehvalp.


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Ihhhh hvor er den bare sød!!! Helt vildt kær og dejlig. Elsker det billede hvor den ligger hen over armen!

Kan godt forstå I glæder til at få den hjem. Og tak for de fine billeder, har glædet mig hele dagen til at se dem, griner.

 

Selv god søndag til jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhh hvor er den bare sød!!! Helt vildt kær og dejlig. Elsker det billede hvor den ligger hen over armen!

Kan godt forstå I glæder til at få den hjem. Og tak for de fine billeder, har glædet mig hele dagen til at se dem, griner.

 

Selv god søndag til jer

 

Ha ha hvor er du sød. Ja, på det billede var hun gået hen og blevet træt. :engel:

 

Det er i øvrigt slet ikke let, at skulle tage billeder af sådan nogle små bitte hvalpe skulle jeg hilse at sige. Man skal heeelt ned og ligge på gulvet, hvis det ikke skal være totalt fugleperspektiv. :-D (Eller også skal de op på armen). :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst toskethors
Heiiiiii,

Nu skal I altså se vores hundehvalp. :hjerte: Hun er nu 6 uger og vi var oppe og besøge hende igår for 3. gang. Hun er bare så kær og fræk - vi glæder os sådan. :hjerte:

 

Fortat god søndag alle. :vinken:

 

 

:-D åhhh hvor er den bare nuser....jeg vil også ha en hvalp:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen. Det bliver også en stor omvæltning for os. Kan godt mærke jeg ikke har haft hund i 10 år. Jeg kæler og leger med hunde lige som var det en kat (og de gider altså ikke helt det samme).

 

Kom lige til at tænke på hende med chi hua hua i ''Det er mig eller hunden...'', men så slem er jeg forhåbentlig ikke. :shock:

 

Det er nok godt nok der er noget ventetid, så man kan forberede sig.

 

Bare katte og hvalp kommer til at acceptere hinanden og der ikke går for lang tid. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor

Jeg havde de samme tanker , - om kat og hund :-)

Hjemme hos os havde vi to katte i forvejen, da Julius kom. Den ene "gider" ham bare ikke. Hun gør ham ikke noget, men forsvinder, når han nærmer sig. Den anden derimod ligger helst helt tæt på Julius når de sover, de spiser sammen (af samme skål:eek:) og Julius er helt rolig, hvis bare Luna er der, når han skal være alene hjemme!!!!!

 

se selv:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde de samme tanker ' date=' - om kat og hund :-)

Hjemme hos os havde vi to katte i forvejen, da Julius kom. Den ene "gider" ham bare ikke. Hun gør ham ikke noget, men forsvinder, når han nærmer sig. Den anden derimod ligger helst helt tæt på Julius når de sover, de spiser sammen (af samme skål:eek:) og Julius er helt rolig, hvis bare Luna er der, når han skal være alene hjemme!!!!!

 

se selv:-D[/quote']

 

Nååh, hvor er det sødt du har sådan en barneplejerske (i form af Luna), når du ikke er hjemme. :hjerte:

 

Jeg er også mest nervøs for, at den ældste kat (som er lidt sippet og meget prinsesse) vil være skeptisk. Men hvis hunden med tiden vil ligge stille og afgiver en god varme, så håber jeg hun tøer op.

 

Den yngste mis på 1 år (en rigtig fræk abekat), er vokset op i et hundeodræt, så jeg håber lidt at hun kan huske hundene fra dengang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun kær. Har selv en cavaliertæve på snart 7 mdr. så man er jo helt solgt. De har et helt perfekt sind så glæd dig, og held og lykke med det hele.

 

Mette

 

Mange tak, idag er hun 7 uger, så det nærmer sig da.... :-D

Du må da lige få lagt nogle billeder ind af din dejlige hund, hende vil jeg da gerne se. :lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...