Hop til indhold

lidt om den mindste på hf!


Gæst pjevs
 Share

Recommended Posts

hej allesammen :vinken:

jeg hedder sara og er.....11 ÅR! føler mig som en baby herinde! :sut:

nå men jeg har en hund, ved navn pjevs.. han er 5½ måneder. :rolleyes: jeg er rigtig glad for ham! han blev født den 3. okt 2008 og fik sit nye hjem den første fredag i december!, min far havde så fri ugen efter wekkenden! min gamle hunde reddi, forlod mig desværre i juni 2008, han var en islandsk fåre hund :megaked:

 

da jeg lige var startet her, en måned siden tror jeg, var det som om at jeg altid skrev noget forkert... jeg fik altid "skæld ud" over det jeg skrev.. der var ikke nogle der skælde mig ud, men det følte jeg, lille mig :oops: nå men der vil nok komme nogle billeder senere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Velkommen herind :vinke:

 

Jeg er da ked af at høre, at der ikke er blevet taget godt imod dig tidligere. Håber der bliver taget bedre imod dig denne gang, og håber du bliver glad for at være her. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej allesammen :vinken:

jeg hedder sara og er.....11 ÅR! føler mig som en baby herinde! :sut:

nå men jeg har en hund, ved navn pjevs.. han er 5½ måneder. :rolleyes: jeg er rigtig glad for ham! han blev født den 3. okt 2008 og fik sit nye hjem den første fredag i december!, min far havde så fri ugen efter wekkenden! min gamle hunde reddi, forlod mig desværre i juni 2008, han var en islandsk fåre hund :megaked:

 

da jeg lige var startet her, en måned siden tror jeg, var det som om at jeg altid skrev noget forkert... jeg fik altid "skæld ud" over det jeg skrev.. der var ikke nogle der skælde mig ud, men det følte jeg, lille mig :oops: nå men der vil nok komme nogle billeder senere...

 

Pjevs ser sød ud på dit avatar. Hvad er det nu Reddi betyder? (jeg ved det er Islandsk. Jeg kendte engang en meget smuk islandsk hest med det navn).

Link til indlæg
Del på andre sites

hej allesammen :vinken:

jeg hedder sara og er.....11 ÅR! føler mig som en baby herinde! :sut:

nå men jeg har en hund, ved navn pjevs.. han er 5½ måneder. :rolleyes: jeg er rigtig glad for ham! han blev født den 3. okt 2008 og fik sit nye hjem den første fredag i december!, min far havde så fri ugen efter wekkenden! min gamle hunde reddi, forlod mig desværre i juni 2008, han var en islandsk fåre hund :megaked:

 

da jeg lige var startet her, en måned siden tror jeg, var det som om at jeg altid skrev noget forkert... jeg fik altid "skæld ud" over det jeg skrev.. der var ikke nogle der skælde mig ud, men det følte jeg, lille mig :oops: nå men der vil nok komme nogle billeder senere...

 

hej og velkommen til.:-)

 

jeg syns ikke du skal tage det så tungt det er sjelent det er for af udele

skideballer men når man skriver kort kommer det nemt til af lyde surt det

er sjelent meningen eller vis folk meget gerne vil komme med et budskab

om noget kan det osse lyde surt men ladver af tage det personligt.

og skulle der vere nogle som virklig sviner dig til så har jeg kon af sige, der findes idioter alle steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Hej Sara !

 

Hjertelig velkommen til (onde) hunde-forum.

Jeg er ked af du har følt dig skældt ud - bølgerne kan godt gå lidt højt herinde til tider. Det er kun fordi folkene herinde er så fantastisk glade for hunde , og så bliver meningerne ofte "stærke" :engel:!

Jeg har lært ufattelig meget af at være medlem af H.F. Jeg føler mig i hvert fald godt påklædt til at tage imod en hvalp, og er ret sikker på at jeg har undgået en masse brølere ved at "lytte til de kloge hoveder" herinde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...