Hop til indhold

Hvorfor kan jeg ikke se HF


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Som titlen angiver:

 

Hvorfor kan jeg ikke se H-F på nogle af mine hjemmecomputere (3 stk), men godt på arbejdets (som jeg i realiteten ikke må bruge til dette).

 

Når jeg går ind på siden skriver den bare at siden ikke er tilgændelig.

 

Vil I ikke sende en løsning på:

 

[email protected]

 

på forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Som titlen angiver:

 

Hvorfor kan jeg ikke se H-F på nogle af mine hjemmecomputere (3 stk), men godt på arbejdets (som jeg i realiteten ikke må bruge til dette).

 

Når jeg går ind på siden skriver den bare at siden ikke er tilgændelig.

 

Vil I ikke sende en løsning på:

 

[email protected]

 

på forhånd tak

 

 

Samme her. Har dog kun problemet på min arbejdscomputer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke kunne komme på den sidste uge og så idag kan jeg pludselig..:shock:

Min ven som er computer nørd har prøvet alt.. TDC har været inde og tjekke.. Men ingenting var galt overhovedet. Men der må alligevel have været mange med de problemer.. For besøgstallet på HF er i følge Chart.dk faldet en del..

 

You are back :kys: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage til de "fortabte" - rart at se Jer igen :5up:

 

Lige et spørgsmål - er det normalt at man ikke kan komme igennem til admin? I forgårs sendte jeg en pb om et lidt trængende problem med en tråd, men jeg har intet hørt.

 

Nu har jeg ikke forsøgt, men jeg er ret sikker på at kennel-løwchen og Dumle sendte til admin for nogle dage siden, men ved ikke om de fik svar, men eftersom de først kom på idag, så tvivler jeg da lidt :mrgreen:

 

Måske admin også har haft blokket sig selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage til de "fortabte" - rart at se Jer igen :5up:

 

Lige et spørgsmål - er det normalt at man ikke kan komme igennem til admin? I forgårs sendte jeg en pb om et lidt trængende problem med en tråd, men jeg har intet hørt.

 

Synes egentlig at jeg generelt hurtigt får svar :hmm: Sendte en pb til Admin. lørdag aften kl. 20:44 omkring log on problemer, fik svar tilbage ca. 3½ time senere :5up:

 

Så måske har han bare travlt :neutral: han laver jo dette i hans fritid :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke forsøgt, men jeg er ret sikker på at kennel-løwchen og Dumle sendte til admin for nogle dage siden, men ved ikke om de fik svar, men eftersom de først kom på idag, så tvivler jeg da lidt :mrgreen:

 

Måske admin også har haft blokket sig selv :mrgreen:

Kan man blokke sig selv. altså hvis man er admin?? Aj hvor dumt :engel:

Jeg hørte fra ham.. Han spurgte om jeg var sikker på det var den rigtige adresse jeg forsøgte at skrive :cool: Jeg vil godt vædde med at admin ikke har haft tid til at svare på PBer fordi han selvfølgelig har arbejdet hårdt på at få mig ind igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...