Hop til indhold

Sjov lille oplevelse


Gæst Any
 Share

Recommended Posts

Min 5-årige går rundt og brokker sig fordi han ikke kan finde sin tryllestav (en pind fra haven). Han leder alle steder og er meget ulykkelig. Til sidst giver han op og sidder trist i en stol.

 

F...om ikke Jodie kommer går lidt forvirret rundt i huset og pludselig dukker hun op med pinden, som hun afleverer til min dreng :shock:

 

Hvor vildt er det...Hvordan kan hun vide hvad en tryllestav er?

 

En anden gang er Jodie og jeg gået ned til børnehaven for at hente Min dreng. Jodie løber lidt i forvejen og jeg ser hende løbe hen til børnehavens dør, åbne den ved at hoppe op på håndtaget og vupti er hun inde i børnehaven for at hente barn :mrgreen:

 

I går var vi på besøg hos mine forældre. Pludselig er Jodie væk. Vi opdager at hun har åbnet døren (igen ved at hoppe op til håndtaget) og er gået på besøg hos naboens hund.

 

Jeg har altså verdens sjoveste hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min 5-årige går rundt og brokker sig fordi han ikke kan finde sin tryllestav (en pind fra haven). Han leder alle steder og er meget ulykkelig. Til sidst giver han op og sidder trist i en stol.

 

F...om ikke Jodie kommer går lidt forvirret rundt i huset og pludselig dukker hun op med pinden, som hun afleverer til min dreng :shock:

 

Hvor vildt er det...Hvordan kan hun vide hvad en tryllestav er?

 

En anden gang er Jodie og jeg gået ned til børnehaven for at hente Min dreng. Jodie løber lidt i forvejen og jeg ser hende løbe hen til børnehavens dør, åbne den ved at hoppe op på håndtaget og vupti er hun inde i børnehaven for at hente barn :mrgreen:

 

I går var vi på besøg hos mine forældre. Pludselig er Jodie væk. Vi opdager at hun har åbnet døren (igen ved at hoppe op til håndtaget) og er gået på besøg hos naboens hund.

 

Jeg har altså verdens sjoveste hund :blink:

 

Du har da bare en klog hund. :blink: Kan lige forestille mig din søns ansigtsudtryk, da han fik leveret sin tryllestav. Det er så sjov at opleve når børn bliver forundrede over dyrs kunnen, ikk`?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, hvor er hun klog :5up:

 

Karla har også helt styr på dørene, desværre (eller ikke så desværre :mrgreen: ) kan hun ikke nå håndtagene...

 

Men da jeg havde låst mig ude en dag, stod hun foran døren og trippede og da jeg ikke åbnede den, kiggede hun op på mig og så op på håndtaget... da jeg stadig ikke åbnede kiggede hun igen op, og rejste sig derefter på bagbenene, så hun kunne røre håndtaget og kiggede på mig samtidig :lol:

 

"det er den her mor, din dompap, åben den nu bare!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...