Hop til indhold

Forårsbilleder af Karla


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg arbejder hjemmefra idag, så der er god tid til at hygge med bettepigen... Vi har gået en lang dejlig tur i parken, det kom der lidt forårsbilleder ud af, som jeg selvfølgelig vil dele :blink:

 

1. Karla nyder forårssolen foran kunstmuseet

2. Jeg kommer nu mor...

3. Karlapigen

4. Morgenmissen (som vi møder næsten hver morgen) nyder solen

5. Hov, hvad var det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh. :lun: Hun nyder godt nok den første forårssol. :lun: Sikke nogle herlige billeder. Hun har sådan en dejlig blid og uskyldig udstråling. :-) :hjerte:

 

Er det en H-sele hun har på? Hvor lang tid anbefaler man at hunden går med den? (Også når den er helt udvokset)?

 

Jeg er faktisk ikke 100% på hvad det er, mener det kaldes en K-sele??? Det var sådan en vi købte til hende, da hun var helt lille hvalp, og da hun voksede ud af den, fik vi denne - i samme model - aflagte, af en gårdhunde ven...

 

Jeg vil have en ny til hende, regner med det bliver en Hurtta Y-sele, hvis vi ellers kommer helt over hende modvilje mod at få noget over hovedet...

 

Det er denne her, vi har... vi har været super glade for begge de to vi har haft. Karla løfter selv forbenene og stikker dem i hullerne...

Her er billede af hende i den lille version vi havde først og så tror jeg at dette billede viser hvordan den sidder på hende...

karla_lille_sele.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk ikke 100% på hvad det er, mener det kaldes en K-sele??? Det var sådan en vi købte til hende, da hun var helt lille hvalp, og da hun voksede ud af den, fik vi denne - i samme model - aflagte, af en gårdhunde ven...

 

Jeg vil have en ny til hende, regner med det bliver en Hurtta Y-sele, hvis vi ellers kommer helt over hende modvilje mod at få noget over hovedet...

 

Det er denne her, vi har... vi har været super glade for begge de to vi har haft. Karla løfter selv forbenene og stikker dem i hullerne...

Her er billede af hende i den lille version vi havde først og så tror jeg at dette billede viser hvordan den sidder på hende...

 

Hvor er hun sød på billede nr. 2.. suk.. :lun:

 

Ja, den ser nemlig ud til at sidde rigtig fint på hende. Jeg har hørt, at nogle cavalieres hoveder er lidt store at få igennem seler, så er det måske sådan en man skal have med tiden.. Eller en B-sele... :shock: (jungle). Men der er heldigvis god tid endnu. Foreløbig har vi en H-sele.

 

Tak for svar, blev bare lige nysgerrig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...