Hop til indhold

Tiahs kommende hvalpe..


Gæst am.kjaer
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er der endelig nyheder. Tiah fødte i morges 3 små hvalpe, desværre var den eneste tævehvalp død ved fødslen og havde været det i et par dage :cry: Men de to små hanner ligger glade og veltilpasse ved deres trætte mor.

Der blev e blue roan m tan og en jeg tror er rød/hvid (måske orange roan). De er bare helt vidunderlige og dejlige men hvor er det trist at miste tæven når det var de jeg selv skulle have beholdt. Forhåbentlig efter en ordentlig nats søvn lægger skuffelsen sig lidt.

 

[media]http://i226.photobucket.com/albums/dd118/annemettekjaer/hvb.jpg[/media]

[media]http://i226.photobucket.com/albums/dd118/annemettekjaer/2.jpg[/media]

[media]http://i226.photobucket.com/albums/dd118/annemettekjaer/1.jpg[/media]

 

Mange gange tillykke med de små :klap: :hjerte: Håber det bliver nogle helt fantastiske nogle af slagsen. Ærgeligt med tæven, men det kan jo ske. Bliv endelig ved at opdatere om dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

Ja jeg må indrømme at selv om jeg knuselsker de små drenge har der godt nok været let til tåre idag, havde bare glædet mig sådan til at skulle have hvalp igen selv, men ja vi må prøve igen næste gang.

 

Splinten, mor og mig: Nej jeg beholder ingen af dem selv om jeg ikke har lyst til noegn af dem nogensinde skal videre men jeg vil have en tæve og hvis jeg beholder en næste gang skal jeg hele tiden passe på at han ikke parrer hverken sin søster eller mor og det bliver vidst nogen bøvl :(

Jeg tror måske jeg indskriver på kontakten at de ikke ma kastreres og jeg har ret til en parring fra begge sådan at hvis ikke tiah nogensinde skulle blive drægtig igen (man ved jo aldrig) så kan jeg bruge en af dem og på den måde beholde min linie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg må indrømme at selv om jeg knuselsker de små drenge har der godt nok været let til tåre idag, havde bare glædet mig sådan til at skulle have hvalp igen selv, men ja vi må prøve igen næste gang.

 

Splinten, mor og mig: Nej jeg beholder ingen af dem selv om jeg ikke har lyst til noegn af dem nogensinde skal videre men jeg vil have en tæve og hvis jeg beholder en næste gang skal jeg hele tiden passe på at han ikke parrer hverken sin søster eller mor og det bliver vidst nogen bøvl :(

Jeg tror måske jeg indskriver på kontakten at de ikke ma kastreres og jeg har ret til en parring fra begge sådan at hvis ikke tiah nogensinde skulle blive drægtig igen (man ved jo aldrig) så kan jeg bruge en af dem og på den måde beholde min linie.

 

Hvor er du bare dejligt fornuftig :5up: Jeg havde det selv sådan - den ene hanhvalp, jeg fik var bare SÅ skøn, men jeg ønskede simpelthen ikke bøvlet i forbindelse med løbetider... (kan ikke finde ud af at få mine hunde passet :mrgreen:)

 

Kan du ikke udstationere en (den bedste) af dem? Så er du mere sikker... det der med restriktioner i kontrakter holder nemlig ikke i retten!

 

Hvordan går det i øvrigt med dem? Er du ikke ved at briste af stolthed over at Tiah kan finde ud af det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

Haha jeg har slet ikke haft tid til at briste endnu for jeg har sovet som en sten hele natten, showet har jo trukket sig over 3 dage saa det er ved at vaere en tid siden jeg sidst har sovet en hel nat :lol: Men hvis man vender det saa er det jo fordi tiah er saa dygtig jeg kune tillade mig at sove saa ja jeg er super stolt af min lille hund og de 2 smaa drenge er bare saa laekre og bloede og dejlige, den mindste har taget 15g paa siden igaar og den store 23g saa de skal nok komme efter det :-D

 

Jeg kom ogsaa til at staa en time tidligere op bare for at kikke paa dem :oops: Det hele virker lidt lysere idag efter en nats soevn end igaar selv om jeg selvfoelgelig gerne ville have haft en taeve :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hvalpene. KAn du ikke bruge pengene fra den ene hanhvalp til at købe dig en tævehvalp og så beholde en til næste år når Tiah får hvalpe?

 

Er det normalt at cockere får så få hvalpe?

 

 

hahahahaha... du er allerede igang med at lokke til at udvide hundeholdet :mrgreen:

 

-og nej, det er ikke normalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer
Selvfølgelig :mrgreen: Man må jo tænke rationelt.. Tænk hvis Tiah heller ikke får nogen tæver næste gang.. SÅ er der spildt yderligere et år :engel:

 

Takker :)

 

Nej det er ikke normalt med så få hvalpe men det er vidst lidt generelt ret små kuld rundt omkring i år synes jeg, og allesteder hanner også så jeg passer vidst desværre ikke så godt ind i statestikken.

 

Ja det er ærgerligt at der skal gå endnu et år men det handler ikke for mig om bare at få en hund mere til at avle på og til at fylde hullet men om at jeg gerne vil have en tæve fra denne kombination ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hej Mathilde

 

Jaja alt er fint jeg har bare ike lige vaeret saa meget paa forums de sidste uger, hvalpene er simpelthen fantastiske, jeg skal nok laegge billeder op snart men indtil saa kik forbi hjemmesiden (www.living-a-myth.com) under dagbog. :)

 

Ej der står jo en masse :klap: :mrgreen: Jeg havde kun været inde under hvalpe og tænkte at der ikke stod meget endnu :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...