Hop til indhold

"Øh, er du sikker på det?"


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Min GD og jeg går til hundetræning hver dag, snart tirsdag, og vi EEEELLLLLSKER det begge to. (www.familiehundeskolen.dk)

 

Den anden dag lavede vi forskellige øvelser og Nala brillierede (staves??) :engel:

 

Pludselig siger instruktøren: "Ja, det går jo godt. Nu skal vi prøve noget nyt. (:5up: yes den klare vi i stiv arm). Nu skal i lære hundene at gå zig-zag ( :shock:HVAD???) mellem jeres ben. (:shock::shock::shock:HVAD????!!?!?!?!:shock::shock:) Ja værsegod, bare begynd"

 

 

Mig: "Øhhhh, Torben.... Øøhhh er du sikker på det?!

 

Det skal lige siges at jeg er 165 cm LAV, og Nala's stangmål er 83 cm

Hele holdet på 11 hunde + fører falder sammen af grin :ivrig:

 

Igen blev den unge pige, med den kæmpe hund Dagens griner til træning... :bigsmile:

 

Det skal siges, at efter vi fik tørret lattertårerne væk, gik vi hurtigt videre til næste øvelse... -HOP, og det er vi gode til :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Hi hi "har I husket stylterne, for vi skal gå zig zag i dag?" :blink:

 

Men man skal dog ikke føle sig udenfor, fordi man har en stor hund, man kan bare lære zig zag imellem kegler, stænger, pæle, sten eller hvad man nu lige har omkring sig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min GD og jeg går til hundetræning hver dag, snart tirsdag, og vi EEEELLLLLSKER det begge to. (www.familiehundeskolen.dk)

 

Den anden dag lavede vi forskellige øvelser og Nala brillierede (staves??) :engel:

 

Pludselig siger instruktøren: "Ja, det går jo godt. Nu skal vi prøve noget nyt. (:5up: yes den klare vi i stiv arm). Nu skal i lære hundene at gå zig-zag ( :shock:HVAD???) mellem jeres ben. (:shock::shock::shock:HVAD????!!?!?!?!:shock::shock:) Ja værsegod, bare begynd"

 

 

Mig: "Øhhhh, Torben.... Øøhhh er du sikker på det?!

 

Det skal lige siges at jeg er 165 cm LAV, og Nala's stangmål er 83 cm

 

Hele holdet på 11 hunde + fører falder sammen af grin :ivrig:

 

Igen blev den unge pige, med den kæmpe hund Dagens griner til træning... :bigsmile:

 

Det skal siges, at efter vi fik tørret lattertårerne væk, gik vi hurtigt videre til næste øvelse... -HOP, og det er vi gode til :engel:

Hahaha, kanon dejlig historie, tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...