Hop til indhold

Hormonbomben Paco, what to do!?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for råd!!

Vores Labrador, som bliver 2 til sommer, er en stor hormonbombe! Han har lige haft en idé om, at han skal dominerer mig, ved at tisse på mig :evil: Første gang han tissede på mig, var vi hundetræning, hvor vi starter med at hilse på hinanden. Pludselig var jeg våd på buksebenet, og Paco så utrolig tilfreds ud. Da var det dog for sent at skride ind. :(

En uges tid efter sidde han i sofaen ved mig, og da jeg be'r ham om at hoppe ned, stritter han imod. Jeg skrubber til ham og siger "NED". Stadig igen respons. "NED!!" siger jeg med den skrappeste stemme og skubber til ham. Han vender sig om, prombte, og tisser på mig....-i sofaen!! :evil:

Nå, men det fik jeg hurtigt rettet op på, ved at masse øvelser, så dette problem er løst igen.

Nu går det så ud over vores grand danois tæve på 4 år. Hans adfærd overfor hende er meget dominerende, og nu er han så begyndte at slikke meget bagtil hende (Hun er på p-sprøjten). Når hun så ligger på deres madras, stå han ved siden af hende, slikker hendes pels og gør humbebevægelser. Hvis jeg ser det stopper jeg ham, og afleder ham, men jeg synes ikke det har nogen effekt. Altså han bliver afledt, men han gør det ikke mindre.

 

Hverken min kæreste eller jeg, har haft hanhund før, så vi ved ikke lige hvad vi skal gøre.

 

Er det bare en fase?

 

Hvad gør vi ved det?

 

Håber i kan give gode råd....

Link til indlæg
Del på andre sites

Pisseriet lyder det som om du har godt styr på. Midlet er lydighedstræning og masser af øvelser, som I kan lave sammen. Spor og apportøvelser er rigtig gode. Det behøver nemlig ikke altid at være øvelser, der handler om, at DU bestemmer og HAN skal gøre hvad du siger. Det kan også være øvelser som han synes rigtig godt om, så han nærmest tænker: :shock:WOW.. hvor er hun GOD til at finde på spændende ting...

 

Problemet med jeres GD-tæve skal måske tages mere alvorligt. For når han slikker hende så meget, så KAN det være tegn på, at der er noget galt med hende. Hun kan have begyndende livmoderbetændelse, som er en af de ubehagelige bivirkninger, der kan opstå efter brug af P-sprøjte...

Hvis hun ikke skal have hvalpe, så se at få hende steriliseret så hurtigt som muligt. --Det er ikke engang sikkert, at dyrlægen kan se nogen tegn på begyndende livmoderbetændelse endnu. Hanhunde-interesse kan være første tegn.

Livmoderbetændelse er en rigtig ubehagelig og tit dødelig sygdom, fordi der nogle gange er så få tegn på sygdommen før det er for sent..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Problemet med jeres GD-tæve skal måske tages mere alvorligt. For når han slikker hende så meget, så KAN det være tegn på, at der er noget galt med hende. Hun kan have begyndende livmoderbetændelse, som er en af de ubehagelige bivirkninger, der kan opstå efter brug af P-sprøjte...

Hvis hun ikke skal have hvalpe, så se at få hende steriliseret så hurtigt som muligt. --Det er ikke engang sikkert, at dyrlægen kan se nogen tegn på begyndende livmoderbetændelse endnu. Hanhunde-interesse kan være første tegn.

Livmoderbetændelse er en rigtig ubehagelig og tit dødelig sygdom, fordi der nogle gange er så få tegn på sygdommen før det er for sent..

 

Tror du har misforstået...ellers har jeg...

Det er hanhunden der slikker på hende og derefter humber i luften ved siden af hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså... hanhunde er jo... sådan... lidt anstrengende engang imellem :lol::lol::lol:

 

Min lille Leroy på et halvt år humper også Vinnie i én uendelighed, og mine andre hanhunde har også gjort det, hvis de kunne slippe afsted med det.

 

Men det der med slikkeriet lyder mærkeligt :hmm:

Hvor nøjagtigt slikker han hende? For hvis det er på kønsdelene, kunne der være noget om det Birgitta siger. Tæver får en speciel lugt når de har livmoderbetændelse, og det er der nogle hanhunde, der reagerer på.

P-sprøjter øger i øvrigt risikoen for livmoderbetændelse, så det er værd at holde øje med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså... hanhunde er jo... sådan... lidt anstrengende engang imellem :lol::lol::lol:

 

Min lille Leroy på et halvt år humper også Vinnie i én uendelighed, og mine andre hanhunde har også gjort det, hvis de kunne slippe afsted med det.

 

Men det der med slikkeriet lyder mærkeligt :hmm:

Hvor nøjagtigt slikker han hende? For hvis det er på kønsdelene, kunne der være noget om det Birgitta siger. Tæver får en speciel lugt når de har livmoderbetændelse, og det er der nogle hanhunde, der reagerer på.

P-sprøjter øger i øvrigt risikoen for livmoderbetændelse, så det er værd at holde øje med.

 

Det er tit på hendes side, altså siden af maven. Nogle gange er det også i hovedet. Han har generelt været "lidt sent udviklet" hvis man kan sige sådan, så tror måske bare han er sprængfuld af hormorner. Kan mærke på tæven at han irritererer hende, men da hendes tålmodighed e lige så stor som hende selv, skal der MEGET til, før hun siger fra. De sidste 2 dage, har han dog fået en "røffel" et par gange, så måske klare de det selv...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...