Hop til indhold

4årig Grand danois hvalpe og alt det der.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

du er forhåblig klar over af alt det hun skriver er skrevet over et

belled af tulle og ikke en skid anet,.:neutral:

 

jeg har ikke noget imod af prøve nyge ting som lave om på foder planen og gå længere og alt mulig anet, men det skal ske på

et savligt grundlag det er det her ikke det er ikke anet en gætteri.

 

Det kan godt være at jeg tager fejl, men hvis jeg har forstået Birgitta ret, så handler det om at en tæve GENERELT skal være i god kondition inden en fødsel og måske særligt de store racer? Du spørger i dit startindlæg hvilke konsekvenser og risici der kan være for Tulle ved at få det kuld hvalpe der er betingelsen for at du kan overtage hende. Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke bare tager hendes råd til dig? Det kan næppe være et personligt angreb i forhold til at du skulle have undladt at holde Tulle i god kondition, SÅ længe har du trods alt ikke haft hende og jeg synes da ikke at hun hverken ser overvægtig eller noget ud på de billeder du har af hende i dit album :confused: Men der kan jo være noget om, at hvis hun får sår på poterne af at gå 3 x 10 min. om dagen, så er hun vel ikke super vant til at gå lange ture? Så hvis jeg var dig, ville jeg tage de råd til dig som du får, det handler jo om at hjælpe dig til at Tulle kommer så godt igennem det hele som overhovedet muligt og det vil være ærgerligt, hvis noget ikke er optimalt pga. såret stolthed ik'? :ae:

 

Personligt opfatter jeg Birgitta som en af dem herinde, som virkelig har styr på det med hundedrægtighed og efterfølgende fødsler, så jeg ville spidse ører hvis jeg var dig ;-)

 

Pøj pøj med det hele 1.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være at jeg tager fejl, men hvis jeg har forstået Birgitta ret, så handler det om at en tæve GENERELT skal være i god kondition inden en fødsel og måske særligt de store racer? Du spørger i dit startindlæg hvilke konsekvenser og risici der kan være for Tulle ved at få det kuld hvalpe der er betingelsen for at du kan overtage hende. Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke bare tager hendes råd til dig? Det kan næppe være et personligt angreb i forhold til at du skulle have undladt at holde Tulle i god kondition, SÅ længe har du trods alt ikke haft hende og jeg synes da ikke at hun hverken ser overvægtig eller noget ud på de billeder du har af hende i dit album :confused: Men der kan jo være noget om, at hvis hun får sår på poterne af at gå 3 x 10 min. om dagen, så er hun vel ikke super vant til at gå lange ture? Så hvis jeg var dig, ville jeg tage de råd til dig som du får, det handler jo om at hjælpe dig til at Tulle kommer så godt igennem det hele som overhovedet muligt og det vil være ærgerligt, hvis noget ikke er optimalt pga. såret stolthed ik'? :ae:

 

Personligt opfatter jeg Birgitta som en af dem herinde, som virkelig har styr på det med hundedrægtighed og efterfølgende fødsler, så jeg ville spidse ører hvis jeg var dig ;-)

 

Pøj pøj med det hele 1.gif

 

den tenger jeg lige over.

 

vis det er ment generalt så gir jeg mig ,. om der skal laves om på noget må jeg lige selv tage steling til.

 

men der må da forpokker være andre ting som speller ind på risic.????

 

kan ikke ige oversku det mer så den diskusjon med bigitta er slut.

 

 

ps jeg har ikke noget af være stolt af anet en jeg kan forklare vordan et

køleskab virker helt ned til menste detalje.

Link til indlæg
Del på andre sites

den tenger jeg lige over.

 

:5up:

 

vis det er ment generalt så gir jeg mig ,. om der skal laves om på noget må jeg lige selv tage steling til.

 

Selvfølgelig, det er jo DIN hund :5up:

 

men der må da forpokker være andre ting som speller ind på risic.????

 

Her skal jeg så ikke forsøge at spille klog, jeg ved ikke ret meget om hvalpefødsler :oops:

 

kan ikke ige oversku det mer så den diskusjon med bigitta er slut.

 

 

Ok.

 

ps jeg har ikke noget af være stolt af anet en jeg kan forklare vordan et

køleskab virker helt ned til menste detalje.

 

Det håber jeg ikke at du mener, men det med køleskabet er jeg som PinPoynter ret imponeret af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

CITAT det med køleskabet er jeg som PinPoynter ret imponeret af CITAT

 

det er nog osse kon fordi af jeg engang godt ville udanne mig til køkleteknikker (den udvidet udanelse som kølemontør) men jeg må nog afkenne af der er alt formeget matmatik i det så det har jeg opgivet, men læser stadig om kølesystemer nu er det bare industriele kølesystemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...