Hop til indhold

hvilke kendt hunde-menneske ?


FOX
 Share

Recommended Posts

Rigtig mange gode forslag :5up: Joanna er et af de mest positive mennesker, jeg nogen sinde har mødt!

 

Kurt Verup er en fantastisk underholdende og motiverende person! Var helt vild efter at komme ud og træne efter at have været på kursus med ham! "Det vigtigste en hund behøver er kærlighed"

 

Og Silvia gad jeg bare godt opleve!!! Det er så vildt, hvad hun kan med sine hunde!

 

Johanna er nemlig super positiv, men også rigtig inspirerende :5up:

 

Kurt Verup har jeg også kun hørt godt om, og har også læst hans bog... og er bare nødt til at komme til et foredrag med ham :blink:

 

Silvia er jeg også dybt fascineret af - og vil også rigtig gerne opleve hende irl :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ham der fra hund & hund imellem... Ikke Monrad og Rislund, men... :hmm: Poul Thomsen hedder han vist :blink:

 

Æv bæv, ham har jeg bare mødt - har faktisk været til frokost hjemme hos ham i Randers. :mrgreen:

 

Jeg havde Tyson med, og da Tyson og Pouls lab Farbror løb ud og gøede af postbuddet, roste Poul dem. :lol: Den mand ELSKER hunde. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, hvem jeg kunne tænke mig at møde. Lone Greva, måske?

 

I dag var jeg til hundetræf med Szhirley og hendes vapper, men snakkede dog kun med hunden (som var meget vild med mig :-P). Kan ikke lige komme i tanke om andre kendisser med hund, som jeg har lyst til at møde, men der skal da sikkert nok være nogle. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv bæv, ham har jeg bare mødt - har faktisk været til frokost hjemme hos ham i Randers. :mrgreen:

 

Jeg havde Tyson med, og da Tyson og Pouls lab Farbror løb ud og gøede af postbuddet, roste Poul dem. :lol: Den mand ELSKER hunde. :hjerte:

Det er da bare for morsomt! Kender du ham privat? Er han ikke ved at være en gammel mand nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
I bor for langt væk :megaked: :megaked: kan I ikke lave en afdeling i Århus og kopierer alle tiltag dertil også :engel:

 

Du ka lissågodt opgi', a9...

 

FOX's forening plejer KUN lokale interesser og vi jyder er ikke vigtige for dem... :mrgreen::lol::blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da bare for morsomt! Kender du ham privat? Er han ikke ved at være en gammel mand nu?

 

Han er 70, men holder sig virkelig godt. Jeg overtalte ham til at være ambassadør for den organisation, jeg arbejder for, og så skulle jeg selvfølgelig over og besøge ham. :-) Det var meningen, at vi skulle snakke om hans arbejde for os, men det meste af tiden blev der snakket om hunde, for det er hans helt store interesse - og jeg er jo heller ikke helt uinteresseret i emnet. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er 70, men holder sig virkelig godt. Jeg overtalte ham til at være ambassadør for den organisation, jeg arbejder for, og så skulle jeg selvfølgelig over og besøge ham. :-) Det var meningen, at vi skulle snakke om hans arbejde for os, men det meste af tiden blev der snakket om hunde, for det er hans helt store interesse - og jeg er jo heller ikke helt uinteresseret i emnet. :blink:

Lyder som en rigtig hyggelig dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne godt pege i den retning :megaked: :megaked: Dåååhme køwenhavnere e025.gif;-)

 

 

Passer overhovedet ikke :evil: Lillefod lyver og har en sort streg i panden :evil:

 

Vi er i Sønderborg den 31. maj 2009 til hundemesse og der er ved at starte hundetræning op i Hjørring, NÅ

 

og så kan i jyder bare melde jer ind i foreningen - så der kommer noget mere aktivitet derovre :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham der fra hund & hund imellem... Ikke Monrad og Rislund, men... :hmm: Poul Thomsen hedder han vist :blink:

 

 

:klap2: jeg vil med, jeg vil med, må jeg gerne være med? Hva? Hva?

 

 

Okay, det der er altså lidt skræmmende :shock:

 

Det er bare fordi du ikke ved bedre :mrgreen::lol:

 

Der var også hende der Lisse Lotte, hende var jeg en stor fan af engang :lol:

 

Men hvis der er nogle jeg virkelig gerne ville møde er det Anders Hallgren, men han er jo ikke dansker :lol:

 

Det vil jeg også gerne med til :-D

 

 

Jeg ved ikke, hvem jeg kunne tænke mig at møde. Lone Greva, måske?

 

 

 

Hold lige en plads til mig, be om tak.

 

 

 

 

 

 

Jeg er altså også blank, men tak fordi i kom med ideer til mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Altså hvis nogle af dem fra Sukkerchok er hundemennesker, ville jeg da gerne møde dem :oops: :blink:

 

Vil faktisk også mægtigt gerne møde Aslans mor!

Jeg nærer stor respekt for en kvinde der tør bruge et billede af sin hund med "mors" dildo i munden, som avatarpic

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Vil faktisk også mægtigt gerne møde Aslans mor!

Jeg nærer stor respekt for en kvinde der tør bruge et billede af sin hund med "mors" dildo i munden, som avatarpic

 

:5up:

Arj altså lillefod. Naughty boy :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis nogle af dem fra Sukkerchok er hundemennesker, ville jeg da gerne møde dem :oops: :blink:

 

Vil faktisk også mægtigt gerne møde Aslans mor!

Jeg nærer stor respekt for en kvinde der tør bruge et billede af sin hund med "mors" dildo i munden, som avatarpic

 

:5up:

 

fnis, hvem siger det er min :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Jeg har mødt alle de kendte der er noget ved og som har hund :cool:

 

 

 

Ejjjjj - sidder egentlig her på anden dagen og bryder min hjerne med noget så skørt :engel: Jeg må have det fint nok med de kendte og ikke kendte jeg har mødt på min vej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

bryder min hjerne med noget så skørt :engel:

 

Den kan jeg DESVÆRRE og jeg mener DESVÆRRE stikke.

 

Jeg gik rundt nede i brugsen og funderede over hvorfor det samme MÆRKE vaskupulver, var mere på tilbud når det var white end når det er color..........

 

Måske farvet bogstaver koster mere :mrgreen:

Brugsdamen vidste det egentlig ikke, men ville gerne finde ud af det, om ikke andet så til næste gang jeg kom (jeg bad hende nemlig om at lade være da jeg gerne ville have dagen overstået)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...