Hop til indhold

hvilke kendt hunde-menneske ?


FOX
 Share

Recommended Posts

Som overskriften lyder:

 

Hvilke kendt dansk hunde-menneske vil i allerhelst møde irl ??

 

Kom med nogle bud - så må vi se, hvad det bliver til :5up:

 

Eksempler kunne være ???????? - der er frit slag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Det ved jeg sørme ikke - Sanne måske.

 

Har "mødt" Hanne Boel. Blev stoppet af hende da jeg var ude og gå med hundene; hende og manden ledte efter en adresse. Hun spurgte ind til mine hunde. Temmelig underlig oplevelse, genkendte hende faktisk ikke før hen mod slutningen af mødet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og nu er han den eneste jeg kan komme på - udover Irene Jarnved, som jeg ikke har specielt meget lyst til at møde igen....

 

Der var også hende der Lisse Lotte, hende var jeg en stor fan af engang :lol:

 

Men hvis der er nogle jeg virkelig gerne ville møde er det Anders Hallgren, men han er jo ikke dansker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Men hvis der er nogle jeg virkelig gerne ville møde er det Anders Hallgren, men han er jo ikke dansker :lol:

Aaaaarrh næsten dansker, så langt væk bor han heller ikke. :blink:

Jeg stemmer for han godt må godtages, for så vil jeg gerne møde ham igen. Ved nemlig ikke, hvilken kendt dankser jeg lige har lyst til at møde. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo nysgerrig... Hvorfor ikk?

 

Fordi jeg ikke syntes det var det værd.... vi havde for nogle år siden arrangeret et klikkerkursus for vores instruktører ude i Sabro med hende.... og hun talte til folk som om vi var neanderthalere, der trænede hunde med lænker og køller. Så står jeg altså lidt af... og det der klikker-noget... det måtte vi hellere holde os fra, for det var MEGET svært. Selvfølgelig var der nogen, der ikke havde klikkertrænet før, men de fleste havde jo været i gang noget tid - og klikker eller ej, så føler jeg altså at alle vores instruktører er helt med på positive indlæringsprincipper. Vi er forskellige ja, men jeg kan personligt stå inde for, at vi IKKE accepterer trænere på vores plads, der anvender nogen form for hårde træningsmetoder.

 

Så jeg følte det var mange penge ud af vinduet....

 

Senere havde vi hende så igen til vores fælles DKK LP instruktør seminar (her var det kreds 9, der afholdt arrangementet). Hun var hyret til at give os noget hjælp i forhold til de hunde, der er svære at motivere, dvs. typisk hunde af ikke-samarbejdende racer.... her fortalte hun en masse om hvalpes udvikling, hvorefter vi skulle ud og træne "nej" med vores egne hunde :?::?::?: Vi taler her om 30+ instruktører med egne hunde, der alle sammen skulle gå forbi en masse tallerkner med godbidder, hvor vores hunde så måtte tage godbidderne fra de grønne, men ikke fra de røde....

 

Forstod slet ikke formålet, men måske det er mig, der ind imellem møder op med et knap så åbent sind....

Link til indlæg
Del på andre sites

Min chef er gift med en der kan betegnes som "kendt hundemenneske". I hvertfald herovre, nok ikke i nogen andre lande :lol:

Han har været med i nogle tv programmer om hunde (og kendte LOL) hvor de skulle træne internatshunde og g¢re dem nemmere at finde nye hjem til, nogle af de kendte endte med at beholde "deres" hunde :blink:

 

...Og ham m¢der jeg jo tit :mrgreen:

 

Ellers kan jeg ikke komme i tanke om nogen, med mindre det gælder folk der er kendte på Hunde-Forum :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg ikke syntes det var det værd.... vi havde for nogle år siden arrangeret et klikkerkursus for vores instruktører ude i Sabro med hende.... og hun talte til folk som om vi var neanderthalere, der trænede hunde med lænker og køller. Så står jeg altså lidt af... og det der klikker-noget... det måtte vi hellere holde os fra, for det var MEGET svært. Selvfølgelig var der nogen, der ikke havde klikkertrænet før, men de fleste havde jo været i gang noget tid - og klikker eller ej, så føler jeg altså at alle vores instruktører er helt med på positive indlæringsprincipper. Vi er forskellige ja, men jeg kan personligt stå inde for, at vi IKKE accepterer trænere på vores plads, der anvender nogen form for hårde træningsmetoder.

 

Så jeg følte det var mange penge ud af vinduet....

 

Senere havde vi hende så igen til vores fælles DKK LP instruktør seminar (her var det kreds 9, der afholdt arrangementet). Hun var hyret til at give os noget hjælp i forhold til de hunde, der er svære at motivere, dvs. typisk hunde af ikke-samarbejdende racer.... her fortalte hun en masse om hvalpes udvikling, hvorefter vi skulle ud og træne "nej" med vores egne hunde :?::?::?: Vi taler her om 30+ instruktører med egne hunde, der alle sammen skulle gå forbi en masse tallerkner med godbidder, hvor vores hunde så måtte tage godbidderne fra de grønne, men ikke fra de røde....

 

Forstod slet ikke formålet, men måske det er mig, der ind imellem møder op med et knap så åbent sind....

 

Hvad i alverden skulle det hjælpe at træne nej-øvelser med hunde der er svære at motivere :confused: Det virker da på mig som den omvendet verden... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad i alverden skulle det hjælpe at træne nej-øvelser med hunde der er svære at motivere :confused: Det virker da på mig som den omvendet verden... :hmm:

 

You tell me.... Nej, hun havde bare droppet vores oplæg og lavet sit eget tema, tror jeg... igen ud fra at "DKK instruktører tæver hundene".... så vi skulle lære at lave nej-øvelser ved hjælp af kropssprog og ikke ved hjælp af kædehalsbånd... hun startede med at sige, at alle halsbånd skulle ud af kvæl, hvilket ingen selvfølgelig reagerede på :mrgreen: Bliver bare lidt ærgerlig, når vi bliver betragtet sådan af så kompetente og meningsdannende mennesker - synes ærligt talt, at hun burde være bedre forberedt, når man betaler så meget for at få hende til at komme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal det være en fra Danmark? :???:

 

Jeg ville gerne på kursus hos Karen Pryor. Ellers kan jeg ikke lige komme i tanker om nogle.

 

Jeps - det skal være fra Danmark :mrgreen: Det kunne også godt være en kendt person der har hund som er spændende, det behøver ikke være en træner af en eller anden form......

Link til indlæg
Del på andre sites

You tell me.... Nej, hun havde bare droppet vores oplæg og lavet sit eget tema, tror jeg... igen ud fra at "DKK instruktører tæver hundene".... så vi skulle lære at lave nej-øvelser ved hjælp af kropssprog og ikke ved hjælp af kædehalsbånd... hun startede med at sige, at alle halsbånd skulle ud af kvæl, hvilket ingen selvfølgelig reagerede på :mrgreen: Bliver bare lidt ærgerlig, når vi bliver betragtet sådan af så kompetente og meningsdannende mennesker - synes ærligt talt, at hun burde være bedre forberedt, når man betaler så meget for at få hende til at komme.

 

Det lyder godt nok som noget total øv og spild af penge.. :roll: Måske hun bare er bedst i bogform :mrgreen: Jeg kan godt lide hendes bog 'Fra hvalp til hund', men jeg må da indrømme at jeg ikke har været voldsomt imponeret af det jeg har set til hende i fjernsynet og ud fra det du beskriver lyder det til at hun er endnu værre i virkeligheden..:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Nu har jeg mødt en del efterhånden, men kan da godt remse nogle op som forslag til dig/jer :blink:

 

Christina Ingerslev www.hundogtraening.dk (jeg har mødt et par gange, og skal på Klikkercamp i år, hvor hun fungerer som instruktør på et af kurserne)

 

Karen Frost www.hundogtraening.dk (har jeg ikke mødt, men møder nok også hende på Klikkercamp)

 

Karen Ulrich www.hundogtraening.dk (har jeg ikke mødt - men skal undervises af hende til Klikkercamp)

 

Emmy Simonsen www.hundogtraening.dk (har jeg mødt mange gange dengang jeg konkurrede i agility)

 

Annette Dalgaard www.hundogtraening.dk (kender jeg også igennem agility)

 

Johanna Allanach http://bluewyle.homepage.dk/foofoo.htm www.hundogtraening.dk (kender jeg også igennem agility - og ville super gerne gå til lydighed hos hende - kan bare ikke den dag hun har træning...)

 

Kurt Verup Runefeldt www.hund-kend-dine-evner.dk (har jeg ikke mødt - men ville rigtig gerne til foredrag med ham)

 

Søren Bjeverskov www.hundekurser.nu (har jeg mødt mange gange... hans hund er halvbror til Caisar. Han er aktiv hundefører i politiet, samt træningsleder i dette hverv. Har også været til foredrag med ham)

 

Marianne Bendixen - hundekiropraktor (har brugt/bruger hende til mine hunde, og skal til foredrag med hende d. 16.)

 

 

der er sikkert flere - men kan ikke komme på nogle nu...

 

Af udenlandske ville jeg gerne møde:

 

Morten Egtved www.canis.no www.canis.dk

 

Cecilie Køste www.canis.no www.canis.dk

 

Silvia Trkman http://silvia.trkman.net/

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Nu har jeg mødt en del efterhånden, men kan da godt remse nogle op som forslag til dig/jer :blink:

 

 

Kurt Verup Runefeldt www.hund-kend-dine-evner.dk (har jeg ikke mødt - men ville rigtig gerne til foredrag med ham)

 

 

Silvia Trkman http://silvia.trkman.net/

 

Rigtig mange gode forslag :5up: Joanna er et af de mest positive mennesker, jeg nogen sinde har mødt!

 

Kurt Verup er en fantastisk underholdende og motiverende person! Var helt vild efter at komme ud og træne efter at have været på kursus med ham! "Det vigtigste en hund behøver er kærlighed"

 

Og Silvia gad jeg bare godt opleve!!! Det er så vildt, hvad hun kan med sine hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt nok som noget total øv og spild af penge.. :roll: Måske hun bare er bedst i bogform :mrgreen: Jeg kan godt lide hendes bog 'Fra hvalp til hund', men jeg må da indrømme at jeg ikke har været voldsomt imponeret af det jeg har set til hende i fjernsynet og ud fra det du beskriver lyder det til at hun er endnu værre i virkeligheden..:(

 

Jeg kan også rigtig godt lide hendes bøger! Har ikke rigtig set hende i tv, men har læst en del af det hun skriver på nettet også - og hun er jo rigtig dygtig og meget fornuftig. Men det gik helt galt, når man sagde DKK til hende.... vil bare gerne vide hvorfor? For så galt synes jeg virkelig ikke det står til - selvfølgelig er der brådne kar alle steder, meeeen....

 

Har aldrig været til et "almindeligt" foredrag med hende, så ved ikke, hvordan det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...