Hop til indhold

Vi siger hej


Gæst Minuet
 Share

Recommended Posts

Gæst Minuet

Hej!

 

Vi er en familie på 5, som for 2 dage siden har købt os en vidunderlig brun labradorhvalp - Freja - som er 11 uger.

Vi er selv (os forældre) opvokset med hund og har i over 8 år ønsket os en hund - men grundet (dengang) ønsket om børn, arbejde, andre interesser osv. har vi "kun" haft katte da disse er noget mere selvstændige end hunde.

 

Nu har vi så endelig fået vores 4. barn - som vi siger, og nyder det i fulde drag.

 

Vi er herinde for at høre om andres erfaringer m.v. med racen (som ikke er helt ukendt for os), og i det hele taget få gode idéer til alt omkring det at have fået sit 4. barn i form af en skøn 4-benet.

 

Hej til jer alle. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Velkommen til en fantastisk side...........:blink::blink:

Vi håber du kommer til at elske at være her, ligeså meget som vi gør...:hjerte:

 

Der er masser gode tråde om hvalpe generelt. Bade med hensyn til opdragelse, leg, eventuelle "problemer" og andre sjove, interessante og underlige tråde........:blink:

Og jeg ville æde min gamle hundesnor på at der også er et forum for labrador hunde......:rolleyes::rolleyes:.

 

Vi er et meget krævende publikum, vi kræver nemlig BILLEDER af den lille lækre hvaps, storgriner :ivrig::ivrig:

Ellers kan alle og enhver jo komme og påstå de har en lækker hvaps, ha ha ha ha ha ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er et meget krævende publikum, vi kræver nemlig BILLEDER af den lille lækre hvaps, storgriner :ivrig::ivrig:

Ellers kan alle og enhver jo komme og påstå de har en lækker hvaps, ha ha ha ha ha ha

 

Jamen selvfølgelig skal I da se billeder af Freja :)

Her er lige et par stykker.

 

Og tusind tak igen for velkomsten :):vinken:

Frejaihaven 010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Har ikke været så aktiv herinde i meget lang tid - men andre private omstændigheder har taget min/vores tid.

Vores dejlig Freja er nu lige rundet de 3 år og er stadig jordens bedste hund :) Og sidste år fik hun så en "lillesøster" - Latifa - som nu er en skøøøøøøøøøn 11 måneder gammel Newfoundlænder :) Så fra at vi syntes at labben var en stor hund - ja så er hun faktisk meget lille :hmm:i hvertfald set i forhold til Latifa.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke lige hvor jeg skal poste emnet, så derfor bliver jeg lige i min tråd og spørger :) Hvem kan anbefale et rigtig godt halsbånd til en newfoundlænder? Vi har lidt problemer med at finde et som er stort nok + at det ikke koster en halv bondegård.

Freja (vores Lab.) går fast med en alm. kæde - og det bliver hun nødt til herhjemme for Latifa (newf) hiver simpelthen alle andre halsbånd af Freja :hmm:og det kan hun ikke med kæden. Har et click-halsbånd til Freja hængende, og det er vi ellers glade for (når det er i brug).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...