Hop til indhold

Tekst på seler.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Min hund er desværre ved at miste hørelsen og da man skal se godt efter for at se på ham at han er en ældre hund, ville jeg egentlig gerne visuelt kunne gøre folk bevidste om at hørelsen ikke er så god mere. Desuden ender det vel med at han bliver helt døv :cry: så jeg tænker også fremad.

 

Jeg kan ikke selv sy (så den slags forslag kan I godt spare jer :lol:) men tænkte at der måske er nogen der ved om man kan få seler (evt. bandana) med tekst på som man selv kan bestemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nok tænke over, hvordan det kan laves bedst, så folk ikke bare tror, det er en joke. Ligesom powerselerne med loverboy osv, så ville jeg sikkert tro, at det var en joke, at hunden skulle være "døv". Hvad med sådan en gul vest og så få en kyndig til at skrive tekst på ?

 

Ser det for fancy ud - tror jeg ikke folk fatter alvoren i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres responser, jeg vil se på det i morgen, for nogle skal jo på arbejde om lidt. :megaked::evil:

 

Men hvor er det altså bare dejligt at I er her allesammen. Hvor henne får man ellers sådan en masse gode forslag på så kort tid, hva`?. :5up: Nu er det sgu lige før at jeg får tårer i øjnene. :oops::lol:

 

Hav en god dag allesammen. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Min hund er desværre ved at miste hørelsen og da man skal se godt efter for at se på ham at han er en ældre hund, ville jeg egentlig gerne visuelt kunne gøre folk bevidste om at hørelsen ikke er så god mere. Desuden ender det vel med at han bliver helt døv :cry: så jeg tænker også fremad.

 

Jeg kan ikke selv sy (så den slags forslag kan I godt spare jer :lol:) men tænkte at der måske er nogen der ved om man kan få seler (evt. bandana) med tekst på som man selv kan bestemme.

 

 

Jeg kan godt sy :mrgreen::blink:

 

Så hvis jeg skal sy for dig, så siger du bare til :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...