Hop til indhold

Kiksede billeder - Jeg ved I har dem!!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Marie Svane
Jeg har faktisk også en billedserie af Svea der falder. Hun kom løbende mod mig, og skvattede i et hul. Det så helt vildt ud især da jeg kiggede billederne igennem bagefter. Heldigvis var hun hurtigt på benene igen og der var intet at mærke på hende...

 

Åhh nej dog.. den stakkel! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Ej en fantastisk sjov tråd. God ide ;)

 

Jeg har godt nok mange kiksere, så vil da lige komme med de sjoveste af dem.

 

Åh gud jeg er grinte da jeg så dine billeder :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hun er da bare nuser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kan han ikk gå selv da??

 

Fordi han ikke er så gammel. Han er 4 måneder gammel og det er for tidligt for ham at gå på trapper - især nedad, hvilket han heller ikke kan/tør. Men han er så småt begyndt at gå op selv :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi han ikke er så gammel. Han er 4 måneder gammel og det er for tidligt for ham at gå på trapper - især nedad, hvilket han heller ikke kan/tør. Men han er så småt begyndt at gå op selv :klap:

 

Ah... På den måde:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mange kiksede billeder, de fleste er blevet kiksede fordi at jeg har forsøgt at tage billeder af at hundene var søde imens de lå ovenpå mig, og det er altså ikke så let at lave selvpotrætter :blink:

 

Her ligger Luna godt og blødt :blink:

 

4117578299_fda39c70eb.jpg

 

 

Og her forsøger jeg at tage et billede af at både katten og Baldur ligger på mit skød

 

4117581867_ee66be83ed.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det billede er intet mindre end genialt!!!! :lol:

 

Ja det er et sjovt billede, bare ærgeligt det ikke er skarpt...

 

Til sådanne tråde her, kan jeg godt ærge mig lidt over at jeg tit grov sortere og smider billeder ud med hård hånd, men man kan jo ikke gemme alt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er et sjovt billede, bare ærgeligt det ikke er skarpt...

 

Til sådanne tråde her, kan jeg godt ærge mig lidt over at jeg tit grov sortere og smider billeder ud med hård hånd, men man kan jo ikke gemme alt :mrgreen:

 

Jeg er også blevet bedre til at sortere mere i billeder - man kan tdeligt se ændringen fra da jeg lige startede med at fotografere (aka 60 billeder i serie af Oscar og Svea der leger) til nu hvor der kun ligger de bedste tilbage...

 

Selvom det ikke er skarpt er det sejt... Ninja/T-rex :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...