Hop til indhold

Kiksede billeder - Jeg ved I har dem!!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Det her er som sådan ikke et kikset billed, det er mere for at vise hvor kikset martin er, at ville have taget billeder hvor man næsten ikke kan se skønheden :confused: meget meget underlig mand han er :rolleyes:

 

 

Han skulle da have siddet på den anden side af den flotte port

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han skulle da have siddet på den anden side af den flotte port

 

Det ville jeg jo også mene, han forklarede mig heller aldrig hvorfor det skulle være den forkerte side. Nå, nu har vi årskort og det ligger 13 km herfra, så der bliver nok en anden god gang :blink: og så kan vi tage billedet fra den RIGTIGE side:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Et par kiks fra i dag, hvor vi stort set ikke har lavet andet end at ligge og flyde på trampolinen, set Cloverfield og spillet Warhammer...

 

Super gode billeder! :lol:

 

Fantastisk tråd til underholdning når man er indlagt på sygehuset og keder sig.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Et par kiks fra i dag, hvor vi stort set ikke har lavet andet end at ligge og flyde på trampolinen, set Cloverfield og spillet Warhammer...

:lol::lol::lol: Super billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Yum yum :lol: - det nummer har Tyson også lavet. Han endte dog med at slippe den, da mor blev MEGET streng i stemmen. :mrgreen:

 

Jeg fik den fra hende 2 gange. Den ene gang begravede jeg den i sandet (hun gravede den op igen). Den anden gang smed jeg den ud på 'klippestenene' med det resultat at hun troede hun skulle derud og balancere. Aigh. :eek:

 

Hun stikker også nogle gange hovedet ind i kattebakken (overdækket med låg), så bliver jeg godt nok også lidt hys. Der går grænsen. Badr..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik den fra hende 2 gange. Den ene gang begravede jeg den i sandet (hun gravede den op igen). Den anden gang smed jeg den ud på 'klippestenene' med det resultat at hun troede hun skulle derud og balancere. Aigh. :eek:

 

Hun stikker også nogle gange hovedet ind i kattebakken (overdækket med låg), så bliver jeg godt nok også lidt hys. Der går grænsen. Badr..:blink:

 

vi har ikke selv kat, men når vi besøger vores gamle naboer har de to katte. Karla ved godt, at man ikke må gå i kattebakken, men nogengange bliver fristelsen åbenbart for stor, for pludselig kan hun stå foran een med kattegrus på næsen, så kan man ligesom godt regne ud hvor hun har været :lol::lol: BUSTED!

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har ikke selv kat, men når vi besøger vores gamle naboer har de to katte. Karla ved godt, at man ikke må gå i kattebakken, men nogengange bliver fristelsen åbenbart for stor, for pludselig kan hun stå foran een med kattegrus på næsen, så kan man ligesom godt regne ud hvor hun har været :lol::lol: BUSTED!

 

ha ha ja, lige præcis.:5up: Smilla vil meget gerne være med til at tømme kattebakke. Har overvejet om den skal op på et bord at stå. Bare ikke verdens kønneste prydgenstand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mihelu

:lol:Ja, her er Luccas bidrag. De fleste er fra da hun var 8-12 uger gammel....men ikke fordi hun er blevet fotogen - men fordi jeg har slettet dem :-S må hellere gemme lidt til denne tråd fremover.

Men her er den lille prinsesse når hun fanges i et sjovt øjeblik:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...