Hop til indhold

Strand i dag


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Luna og jeg var på tur med et par veninder og deres hunde i dag.

 

Det var fedt.. jeg fik lov til at prøve at tage billeder af en sort hund (det har jeg altså mange problemer med:evil:) og så var Luna bare i sit es i dag:lol:

 

fora_180409_1449-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/800, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1459-1.jpg

Lukkertid. Lukker 1/1000, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1468-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/7.1 og ISO 200

 

fora_180409_1473-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/5.6 og ISO 200

 

fora_180409_1484.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1490.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/5.6 og ISO 200

 

fora_180409_1507.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/7.1 og ISO 200

 

fora_180409_1522.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1582.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/4.5 og ISO 200

 

fora_180409_1623-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/1000, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1671-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/800, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1704-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/800, blænde f/6.3 og ISO 200

 

fora_180409_1729-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/800, blænde f/5.6 og ISO 200

 

fora_180409_1737-1.jpg

Lukkertid. Lukketid 1/800, blænde f/6.3 og ISO 200

 

Hov, det blev vist lidt mange:oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

fantastisk flotte billeder :5up: Hvis du nogensinde kommer til Jylland, så står Karla til fuld disposition... det er nemlig drønsvært at tage billeder af sorte hunde :mrgreen: (især hvis man er en dårlig fotograf :stupid: )

 

Hehe, jeg skal vist snart holde et par ugers ferie ovre i Jylland med alle de "bestillinger":lol::lol:

 

Som altid fantastiske billeder!! Er det lukkeprioritet 1/500? eller højere?

 

Mange tak.. argh det glemte jeg da at skrive på.. Jeg går lige ind og skriver info på, sorry

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg skal vist snart holde et par ugers ferie ovre i Jylland med alle de "bestillinger":lol::lol:

 

 

 

Mange tak.. argh det glemte jeg da at skrive på.. Jeg går lige ind og skriver info på, sorry

 

Du er en skat at du sådan gider skrive det på :5up:

 

Kom du bare til Jylland, jeg har to beagler der gerne vil være modeller. Og tag bare Luna med. Oscar vil helt sikkert gerne have en kæreste mere :lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna og jeg var på tur med et par veninder og deres hunde i dag.

 

Det var fedt.. jeg fik lov til at prøve at tage billeder af en sort hund (det har jeg altså mange problemer med:evil:) og så var Luna bare i sit es i dag:lol:

fora_180409_1468-1.jpg

 

 

Hov, det blev vist lidt mange:oops:

 

Hvordan søren er det dog hund holder den kæp der? Jeg får helt ondt i ganen af at se på det :lol:

 

Men som altid, er dine billeder bare helt vildt gode! :5up: Og det kan godt være at du synes sorte hunde driller, men jeg synes altså billederne af den sorte er helt vildt gode! H*n er bare floot :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeanette. ritige flotte billedere :) hvor bruger du manuel lukketid på billede 2 eller står den auto?

 

Mange tak:-) Jeg bruger S (Shutter priority), jeg er ikke så modig at jeg tør køre det hele på manuel. Men jeg har selv indstillet lukkertiden, som jeg så har leget lidt med undervejs.

 

Du er en skat at du sådan gider skrive det på :5up:

 

Kom du bare til Jylland, jeg har to beagler der gerne vil være modeller. Og tag bare Luna med. Oscar vil helt sikkert gerne have en kæreste mere :lun::mrgreen:

 

Hehe, jamen vi vil også gerne komme over.. Hvis bare den pokkers bro ikke var så dyr:evil:

 

Hvordan søren er det dog hund holder den kæp der? Jeg får helt ondt i ganen af at se på det :lol:

 

Men som altid, er dine billeder bare helt vildt gode! :5up: Og det kan godt være at du synes sorte hunde driller, men jeg synes altså billederne af den sorte er helt vildt gode! H*n er bare floot :lun:

 

Hehe, resten af grenen er på venstre side af hende:lol:

 

Mange tak:-D Han hedder Blackie og er en græker:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Fantastiske billeder. Du er virkelig dygtig. Jeg er helt vild med de vandbilleder. :5up:Hundene ser ud til at elske det.

 

Jeg må altså også til at lære vores kamera bedre at kende. Sætter den altid bare på auto. :???:

Ha ha ha den kender jeg godt den med bare at sætte et kamera på auto. :lol:

 

Gode billeder men altså jeg er jo lidt skuffet, for der var jo også en cavalier med på turen, men den gad man selvfølgelig ikke rende efter og tage billeder af. :evil:

 

Men Jeanette, du er lidt tilgivet fordi du har sagt, at du nok skal prøve, at tage nogle billeder af ham næste gang. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder. Du er virkelig dygtig. Jeg er helt vild med de vandbilleder. :5up:Hundene ser ud til at elske det.

 

Jeg må altså også til at lære vores kamera bedre at kende. Sætter den altid bare på auto. :???:

 

Mange tak:-D Jeg satte også mit på auto indtil jeg kom afsted på fotokursus:-D

 

Ha ha ha den kender jeg godt den med bare at sætte et kamera på auto. :lol:

 

Gode billeder men altså jeg er jo lidt skuffet, for der var jo også en cavalier med på turen, men den gad man selvfølgelig ikke rende efter og tage billeder af. :evil:

 

Men Jeanette, du er lidt tilgivet fordi du har sagt, at du nok skal prøve, at tage nogle billeder af ham næste gang. :blink:

 

Ja jeg undskylder mange gange :-D og så kan jeg da lige smide et par stykker ind af ham her. Godt nok ret ens, men så er han her da:mrgreen:

 

fora_180409_1699-1.jpg

fora_180409_1700-1.jpg

fora_180409_1701-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Ja jeg undskylder mange gange :-D og så kan jeg da lige smide et par stykker ind af ham her. Godt nok ret ens, men så er han her da:mrgreen:

 

http://www.megapixel.dk/billeder/visbillede/i954478

 

http://www.megapixel.dk/billeder/visbillede.php/i954479

 

http://www.megapixel.dk/billeder/visbillede.php/i954480

:klap: Taaaaarrk. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...