Dinah Skrevet Maj 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2009 Har en hund det hhv koldere med eller uden underuld? og har den det varmere med eller uden underuld? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 mine har det helt sikker varmere end dem uden underuld. Især Akita som her en ret kort, men ufattelig tæt pels og masser af uld, bryder sig ikke om varme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Vinnie, som ikke har underuld, er kuldskær og vil ikke ud når det regner. På den anden side er hun også meget varmefølsom :hmm: Måske isolerer underuld begge veje? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 mine har det helt sikker varmere end dem uden underuld. Især Akita som her en ret kort, men ufattelig tæt pels og masser af uld, bryder sig ikke om varme. Min kan heller ikke li varme trods manglende underuld:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Underuld isolerer begge veje, især min sheltie har rigtig meget underuld. Om vinteren lægger sneen sig på ryggen af ham uden at smelte, så han holder godt på varmen.. Til gengæld elsker han at ligge i solen. Min aussie har også meget pels, men ikke nær så meget, han kan ikke ligge i solen, men er altid i skyggen når det er varmt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Karla har en helt kort pels uden underuld og med bar mave... Hun bryder sig ikke om at komme ud i vådt vejr og hun æææææælsker varme. Ligger helst under dyner og tæpper, samt i solen både inde og ude... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Vores Finske lapphunde er med stor pels og kraftig underuld, de kan ikke li varme om sommeren finder de et køligt sted at opholde sig. Gi dem en kraftig snestorm, og de er ikke til at drive ind så ja deres underuld varmer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Freya har en stor mængde underuld så hun har det fantastisk om vinteren. Om sommeren har hun det varmere, men jeg vil alligevel påstå at hun ikke har det ret meget varmere end hunde uden underuld der er sorte, grundet hendes hvide farve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Underuld isolerer begge veje, især min sheltie har rigtig meget underuld. Om vinteren lægger sneen sig på ryggen af ham uden at smelte, så han holder godt på varmen.. Til gengæld elsker han at ligge i solen. Min aussie har også meget pels, men ikke nær så meget, han kan ikke ligge i solen, men er altid i skyggen når det er varmt. Lyder meget sandsynligt for Cleo, uden underuld, har det koldt om vinteren og meget varmt i solen.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts