Hop til indhold

Luna i sin hjemmelavede sveater


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi skulle til hundetræning i går og jeg lavede en tråd, hvor jeg spurgte om det ikke var for koldt for Luna, når nu det både blæste og var overskyet.

 

Frk.Smilla kom med det glimrende forslag at lave en trøje til Luna ud af ærmet fra en gammel sweater, og her har I resultatet :-D

 

3505351182_9767f19d9f_b.jpg

 

3504546907_ba4fc70e2d_b.jpg

 

3505352594_9285aaf07a_b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har manden opdaget det endnu?? :mrgreen:

Jeg skal have ne korthåret hund næste gang, så jeg kan sy t¢j til den! :blink:

 

p.s. dine billeder er altid meget store, jeg er n¢d til at scrolle frem og tilbage hele siden ned, når du viser dine dejlige hunde frem..... kunne du overtales til at gemme dem bare en anelse mindre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Heeey Luna har same sele og line som Elliott:5up: Den er så sød! Men min er fra Sverige? Hvor kan man få den i DK? Ved du om man også kan få den i sort der hvor du købte den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøj, hvor er hun fin. Hi hiiiiiiii.. :hjerte::hjerte: :-D

 

Kunne hun så holde varmen?

 

(Jeg oplever lidt at hullerne man klipper til benene flosser. Ved ikke om man kan sy dem så de ikke gør...?? Ellers kan den nemlig ikke bruges så mange gange).

 

Ja dem kanter I bare med symaskinen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har manden opdaget det endnu?? :mrgreen:

Jeg skal have ne korthåret hund næste gang, så jeg kan sy t¢j til den! :blink:

 

p.s. dine billeder er altid meget store, jeg er n¢d til at scrolle frem og tilbage hele siden ned, når du viser dine dejlige hunde frem..... kunne du overtales til at gemme dem bare en anelse mindre?

 

De passer fint til min skærm, så det var jeg slet ikke klar over, jeg skal forsøge at gøre dem mindre fremover :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeey Luna har same sele og line som Elliott:5up: Den er så sød! Men min er fra Sverige? Hvor kan man få den i DK? Ved du om man også kan få den i sort der hvor du købte den?

 

Jeg har købt den hos Skovbo dyrehandel som ligger i slimminge, og jeg ved ikke om de fås i sort, men jeg skal da huske at kigge næste gang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty
Jeg har købt den hos Skovbo dyrehandel som ligger i slimminge, og jeg ved ikke om de fås i sort, men jeg skal da huske at kigge næste gang :-)

 

OKay tak, for der hvor jeg købte min havde de den også i sort udgave, og det kunne jo være nooooooget så nydeligt når man nu får en sort hvalp!:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...