Hop til indhold

Klostermarken 9.6.09 17:00 -21:00


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Til ære for PinPoynter Vil jeg holde det træf som jeg lovede:blink:

Meld jer på kom nuuuuuu!!! 9.6.09 17:00 -21:00

 

Det er jo selvfølgelig Klostermarken i Viborg:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det synes jeg bare er en fed idé!:klap:
Og jeg skal nok lade være med at tage Molly med. Det var hende der nær var blevet ædt af en Lexus-hund på en udstilling. Så nu tror hun man nok hellere må hoppe på dem først som sidst. Og tro mig, hun ved før mig, hvor Lexus-ringen er henne i forhold til løve-ringen. De andre er ikke racistiske overfor nogen hunde :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Og jeg skal nok lade være med at tage Molly med. Det var hende der nær var blevet ædt af en Lexus-hund på en udstilling. Så nu tror hun man nok hellere må hoppe på dem først som sidst. Og tro mig, hun ved før mig, hvor Lexus-ringen er henne i forhold til løve-ringen. De andre er ikke racistiske overfor nogen hunde :mrgreen:

Lexus vil bare smide sig på ryggen og vise strube og maveskind (jamen jeg er jo bare en bitte lille hundehvalp):oops::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

vissa-vasse, du binder bare alle hundene sammen, og holder så ved den sidste selv :mrgreen:
Det har jeg prøvet.. og de snor sig sammen så det tager flere timer at filtre snorene ud igen.. Nu har jeg lært halvdelen hvad venstre betyder, og den anden halvdel hvad højre betyder.. Så nu kan man i det mindste få dem væk fra midten hvor jeg går :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det kunne være jeg skulle komme forbi engang med hende :mrgreen: Han kan måske lære hende nogle manerer

Ja, hvis det er fordi hun er usikker eller bange, så er lexus den helt rigtige for hende:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Vi er på :5up:

 

Altså med mindre jeg lige skal føde den dag :-D:mrgreen: (Så kommer Tacco bare alene )

Og nej du skal så ikke føde den dag...VEL!!?:evil:

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...