Hop til indhold

Til ære for Nollike & Pinpoynter


Hailey
 Share

Recommended Posts

Kramse-kramse!! :hjerte: Han er bare så dejlig! :hjerte: Indy er ved at få grå ¢jenbryn som sin bror :engel: :hjerte:

Martin glæder sig til at m¢de ham :blink:

Martin får hænderne fulde, når i kommer, for Huckie KRÆVER at blive nusset konstant!

 

Jeg overtager Lexi imens :hjerte::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver Nollike af?

 

Nollike, Nollike, du går glip af alt det gode!! :mrgreen: :blink:

 

Det er bare sidste gang jeg uploader billeder af Huckie så :evil::evil::evil::evil:

 

Jeg kan bare maile dem til dig i stedet for :lol:

 

Ja, kan hun lære at være sådan et utaknemmeligt skarn :blink: nemlig!

 

Årh ja, straks fordi man ikke lige er her så skal man bare svines til på det groveste og holdes udenfor og alt muligt :megaked::megaked:

 

Som straf synes jeg at Huckie skal med Indy til Sjælland så jeg kan nuldre dem begge to på en gang :mrgreen::lun::hjerte::lun:

 

Ihh, hvor er han skøn, der ER bare et eller andet over en belgier når den får de der lyse øjenbryn, Huckie er en smuksak f035.gif

 

Tak for tråden :kys: og undskyld at jeg ikke opdagede den, det afholder dig forhåbentlig ikke fra at lave en en anden gang :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja, straks fordi man ikke lige er her så skal man bare svines til på det groveste og holdes udenfor og alt muligt :megaked::megaked:

:ae: så så! Du må bare lære at følge med herind, så du ikke misser noget :blink:

 

Som straf synes jeg at Huckie skal med Indy til Sjælland så jeg kan nuldre dem begge to på en gang :mrgreen::lun::hjerte::lun:
Aha! Der er du helt misinformeret :-P Indy kommer slet ikke til Sjælland alligevel. Pinpoynter + Martin kommer her hos mig d. 6/6 og afleverer alle tre tøser :mrgreen:

 

Ihh, hvor er han skøn, der ER bare et eller andet over en belgier når den får de der lyse øjenbryn, Huckie er en smuksak f035.gif

Taaaak :kys:
Tak for tråden :kys: og undskyld at jeg ikke opdagede den, det afholder dig forhåbentlig ikke fra at lave en en anden gang :engel:
Jeg overvejer det lige.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......Ok så :blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vær'go

[ATTACH]9766[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: så så! Du må bare lære at følge med herind, så du ikke misser noget :blink:

 

Jaaah, jeg ved det godt, åndskyl :oops:

 

Aha! Der er du helt misinformeret :-P Indy kommer slet ikke til Sjælland alligevel. Pinpoynter + Martin kommer her hos mig d. 6/6 og afleverer alle tre tøser :mrgreen:

 

Næ-hæ c020.gif Nu har jeg sendt lakridser til Pinpoynter for at sikre mig at hun ikke kunne være andet bekendt end at komme forbi med Indy, så den går ik' du!!! :mrgreen:

 

 

 

Taaaak :kys:

Jeg overvejer det lige.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......Ok så :blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vær'go

[ATTACH]9766[/ATTACH]

 

Ihhh a015.gif Han har det samme livskloge og blide udtryk som Futte havde s050.gif Han er simpelthen skøn s020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...