Hop til indhold

"Hundegruppe i Århus"???


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Hvem har hund herinde i Århus og hvem har lyst til og lave en såkaldt hundegruppe, hvor vi mødes nogle gange om måneden - efter behag - og lader resten være op til hundene :-D

 

Vi kunne tage til stranden, i skoven, have frokost osv.

 

Vi aftaler evt. nogle dage til og starte med og får hinandens numre mv og så kan vi ellers lave aftaler når vi mødes.

 

Jeg blev inspireret af en video på youtube hvor 8 GDér og andre hunde leger ved vanet, og de havde det simpelthen SÅ hyggeligt :-D

 

Andre udenfor Århus må selvfølgelig også være med.

 

Vi får jo selv en GD om lidt så derfor må der meget gerne komme nogle store hunde også :mrgreen:

 

Hvem er klar ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst mariannaa
Juhuu... :klap::klap::klap:vi vil også gerne være med!! :vinken:

 

Hvis altså ikke der er nogen der har noget imod en "hormon-bombe" på 25kg aka Mio :roll: :blink:

Altså, jeg personligt elsker homombomber aka frække unghunde ;-)

 

------------------------------------------------------------

 

Skal vi ikke prøve at smide nogen forslag til datoer og steder på bordet, ligesom for at komme igang?

 

Jeg kan stort set altid (er studerende) jeg vil gerne forslå hundeskoven i True skov, Tilst (der er 2, den største af dem) den er smaddergod, og samtiddiog ligger den i et skønt naturområde med skove, marker og søer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Uh det lyder godt, for jeg bliver så trist når han er "besværlig"! :( Men han kan jo ikke gøre for at han er teenager, og efter som han er lidt døv til tider, så er det svært at have en 100% lydig hund! :roll: :hjerte:

 

Jeg har desværre et meget travlt eksamensprojekt her indtil den 29., men kan godt sætte et par timer fra om eftermiddagen til Mio hvis det er :-D

 

Vi går til træning om lørdagen fra 10-13, så det skal helst ikke være i det tidsrum + 1-2 timers hvile bagefter :mrgreen:

 

Ellers er vi åbne overfor forslag! :klap:

 

Vi har aldrig været i Tilst hundeskov, så det har vi ikke noget imod at prøve, det lyder godt med forskelligt terræn! :-D

Jeg tænker bare lige på LuckyLuna, der er på cykel fra Århus Syd.. :(

Har du en mulighed for at tage bussen Nille? Jeg kan nemlig knapt have Mio i bilen, men jeg er da frisk på at prøve at få Sheila og Mysla med også hvis det bliver nødvendigt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

For min skyld kan vi sagten mødes i Århus syd (der flytter jeg for øvrigt selv hen om 2 mdr :mrgreen:)

 

For mig er det intet problem at komme rund, Mimi er jo på det punkt en rigtig taskehund :lol: (hun må komme med bussen, hvis hun sidder i en taske)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeg er også frisk på hundeskov og gåture. Jeg bor i viby J, så hvis der er nogle der bor deromkring og har bare har lsyt til at gå en tur så er Bananna og jeg klar. Ellers kan jeg anbefale hundekoven i Solbjerg, dejligt sted.

 

Bantus

 

Uh ja, Mio er også helt vild med Solbjerg :5up:

 

Måske skal vi prøve at forslå nogle ture, som Mariannaa også skrev?

 

Jeg har to forslag (ikke faste, mest for at sætte lidt "skub" i noget :mrgreen:):

 

Tirsdag d. 26/5 i Solbjerg Hundeskov kl 16 ?

Fredag d. 29/5 i Tilst Hundeskov kl 15 ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh ja, Mio er også helt vild med Solbjerg :5up:

 

Måske skal vi prøve at forslå nogle ture, som Mariannaa også skrev?

 

Jeg har to forslag (ikke faste, mest for at sætte lidt "skub" i noget :mrgreen:):

 

Tirsdag d. 26/5 i Solbjerg Hundeskov kl 16 ?

Fredag d. 29/5 i Tilst Hundeskov kl 15 ?

 

 

Jeg kan ikke om tirsdagen, men måske godt fredag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Det skal du ikke tage dige af:ae: bare prøv at ignore det hvis det er.

 

HVad kl passer dig bedst på fredag?

 

Tak :-D

 

Skal afl eksamensprojekt kl 12 på Fredag, så jeg skal lige hjem og stresse lidt af først :mrgreen:

 

Men jeg burde være frisk fra kl 14, og Mio er helt sikkert hyper når jeg kommer hjem :ivrig:

Men hvis der er nogen der er på arbejde el lign, skal det måske ligge lidt senere? Hvad siger I andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...