Hop til indhold

Opkast


Gæst Shogun
 Share

Recommended Posts

Gæst Shogun

Hej

Vi har en Bouvier des Flandres der i de sidste par dage har kastet op efter af og have spist sin mad og drukket vand .

den spiser godt

men så snart den drikker vand så kommer det op igen.

Er der nogen der kender til det problem?

Hilsen

Flemming

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ringe til dyrlægen. Den slags synes jeg ikke at man skal sidde og rådgive om på en debatside. Der er alt for mange faktorer der spiller ind.

Rigtig god bedring til ham! :D

 

Nu var det som bare fordi det kunne lyde som livmoderbetændelse, det har jeg prøvet med tre hunde. Men da det er en han kan det jo ikke være det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ringe til dyrlægen. Den slags synes jeg ikke at man skal sidde og rådgive om på en debatside. Der er alt for mange faktorer der spiller ind.

Rigtig god bedring til ham! :D

 

Nu var det som bare fordi det kunne lyde som livmoderbetændelse, det har jeg prøvet med tre hunde. Men da det er en han kan det jo ikke være det.

 

Det var bestemt ikke ment som en kritik af dig!!! Undskyld hvis du har opfattet det sådan, det var en generel betragtning. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Vi har en Bouvier des Flandres der i de sidste par dage har kastet op efter af og have spist sin mad og drukket vand .

den spiser godt

men så snart den drikker vand så kommer det op igen.

Er der nogen der kender til det problem?

Hilsen

Flemming

Nårh, stakkels hund... Det KAN være en eller anden alderssygdom...

Er han blevet undersøgt for lever eller nyresygdomme? Ældre hunde kan få nogle problemer med svigtende lever og nyrer... Det kan ofte kontrolleres med diætfoder.

 

Jeg ved ikke om du har ringet til dyrlæge? Jeg ville synes, at det rigtigste ville være at kontakte jeres egen dyrlæge, som kender hunden, i morgen. Hvis altså ikke han får det dårligere. Når det kun er, når han har spist og drikker, så kan du roligt lade ham faste til du har snakket med dyrlægen. En hund tager ikke skade af at faste et døgn eller to..

 

Jeg har haft problemer der ligner, men det var nok fordi min hund fik mad på forkerte tider. Silke kastede i en periode op efter morgenmaden. Da jeg helt droppede morgenmaden holdt hun op med at kaste op.

Egentlig tror jeg, at Ramses, som jeg havde før, havde det samme problem..

Nu får hun et let måltid midt på dagen, og så ikke noget før til aften. Men det er jo ikke så nemt, hvis din hund er alene om dagen.

Du kunne evt prøve bare at give en lille smule om morgenen og så et større måltid om aftenen. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan du fodrer i øjeblikket?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må til dyrelægen med ham. Vi var så uheldige at miste den ene af vores hunde 9 år gammel i november måned. Han kastede også op. Hvad jeg troede kun var en lille banal ting, viste sig desvære at være langt mere alvorlig.

Hunde er verdensmester i at skjule hvordan de har det.

Jeg var helt nervøs for at skrive det her, for jeg vil nødig gøre dig bange, men nu vover jeg at sende indslaget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ringe til dyrlægen. Den slags synes jeg ikke at man skal sidde og rådgive om på en debatside. Der er alt for mange faktorer der spiller ind.

Rigtig god bedring til ham! :D

 

Nu var det som bare fordi det kunne lyde som livmoderbetændelse, det har jeg prøvet med tre hunde. Men da det er en han kan det jo ikke være det.

 

Det var bestemt ikke ment som en kritik af dig!!! Undskyld hvis du har opfattet det sådan, det var en generel betragtning. :oops:

 

NEJ, det gjorde jeg ikke. Så du skal ikke undskylde :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ringe til dyrlægen. Den slags synes jeg ikke at man skal sidde og rådgive om på en debatside. Der er alt for mange faktorer der spiller ind.

Rigtig god bedring til ham! :D

 

Nu var det som bare fordi det kunne lyde som livmoderbetændelse, det har jeg prøvet med tre hunde. Men da det er en han kan det jo ikke være det.

 

Det var bestemt ikke ment som en kritik af dig!!! Undskyld hvis du har opfattet det sådan, det var en generel betragtning. :oops:

 

NEJ, det gjorde jeg ikke. Så du skal ikke undskylde :wink:

 

Det er jeg glad for :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...